Wat heb je daar eigenlijk allemaal zoal geobserveerd in die kroeg?quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:56 schreef SemperLibertas het volgende:
Stap een willekeurige kroeg binnen en je ziet alle processen aan het werk. Ik heb een tijdje achter de bar gewerkt in hartje Utrecht en al observerende heb ik een goed beeld gekregen van hoe interacties tussen man en vrouwen plaatsvinden en welke signalen worden uitgezonden waarbij de grens tussen vriendschappelijk geflirt en seksuele avance flinterdun bleek. Daarnaast heb ik genoeg vrouwen mogen beminnen om genoeg inkijk te hebben gehad in het functioneren van de vrouwelijke seksualiteit, bewust en onbewust.
Van binnen is iedereen immoreel en het spel der lust en liefde wordt hard gespeeld, is de conclusie.
Het verschil tussen een dictatuur en een democratie.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Rationeel gezien wel ja. Maar de kranten staan al tien jaar bol van mannen uit het Midden-Oosten waarvan men vurig hoopt dat ze zich houden aan de wetten van het land dat hen zo royaal opvangt, maar keer op keer lukt dat niet, hoeveel wetten er ook zijn. Dan kun je wel campagne voeren tegen de witte man, maar ik denk dat de culturele verrijking in dit opzicht voor nog veel meer ellende gaat zorgen. Mocht je als Nederlander van plan zijn Iran te verrijken met de Nederlandse cultuur - in hun ogen losbandig en immoreel - dan hang je op een dorpsplein aan de strop en krijg je stenen naar je hoofd.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:00 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Het verschil tussen een dictatuur en een democratie.
Het is natuurlijk wel zo dat de meeste mannen (buitenlands of niet) wel degelijk een besef hebben wat wel en niet normaal is tussen mannen en vrouwen. Het blijven excessen die vaak enorm uitvergroot worden en dikwijls een hele bevolkingsgroep over één kam scheren.
Serieus?quote:vaak enorm uitvergroot
Jij moet toch goddomme onder een steen leven man, met je 'over één kam scheren'. Die vlieger ging in 1990 nog op misschien, nu al heel erg lang niet meer, voor steeds minder mensenquote:dikwijls een hele bevolkingsgroep over één kam scheren.
Ja serieus.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:07 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Serieus?
Nooit van de zaak Rotherham in het VK gehoord?
Of van Lisa, het 17-jarige meisje uit Abcoude?
[..]
Jij moet toch goddomme onder een steen leven man, met je 'over één kam scheren'. Die vlieger ging in 1990 nog op misschien, nu al heel erg lang niet meer, voor steeds minder mensen
Je zou eens een gemiddelde Europese hoofdstad moeten bezoeken voor die 'hele andere situatie'.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:14 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Ja serieus.
Het blijven excessen, hoe triest het ook is. Wees blij dat niet elke asielzoeker dergelijk gedrag laat zien, dan hadden we een hele andere situatie gehad.
Je moet mensen niet als ratten behandelen, want dan worden het ratten.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Je zou eens een gemiddelde Europese hoofdstad moeten bezoeken voor die 'hele andere situatie'.
Werd er veel gedronken in die kroeg?quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:13 schreef SemperLibertas het volgende:
Een kroeg is een intieme setting waarin de mens zijn of haar zintuigen de vrije loop laat en waar alcohol de drempels voor die vrije loop verlaagt, de ultieme vrijplaats voor het spel.
Ja de kranten staan vol arme sloebers die onterecht een aangifte aan hun broek hebben...quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het lijkt me juist wel een belangrijke vraag waar mannen de fout in gaan, want als je als man de fout in gaat, heb je tegenwoordig binnen de kortste keren een aangifte aan je broek.
Dit blijft flauwekul. Iedereen met een beetje fatsoensnormen weet hoe een vrouw te benaderen. En nee blijft gewoon nee. Je ziet het ook zelf wel als iemand geen interesse heeft.quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Het is al langer zo dat veel mannen niet meer weten wat ze nu wel en wat ze niet mogen doen.
Niet echt. Het zijn vooral rijke sloebers die het risico lopen op een onterechte aangifte. Daar valt immers wat te halen. Onlangs is er nog een vrijgesproken door de rechtbank. Maar het heeft de betreffende man wel vijf jaar van zijn leven gekost waarin hij niet heeft kunnen werken en heel veel tijd aan zijn strafproces heeft moeten besteden.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:14 schreef Lenny77 het volgende:
Ja de kranten staan vol arme sloebers die onterecht een aangifte aan hun broek hebben...
Maar dat is dus niet binnen de korste keren. Ik denk dat wij meer shit meemaken dan dat jullie een onterechte aangifte krijgen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Niet echt. Het zijn vooral rijke sloebers die het risico lopen op een onterechte aangifte. Daar valt immers wat te halen. Onlangs is er nog een vrijgesproken door de rechtbank. Maar het heeft de betreffende man wel vijf jaar van zijn leven gekost waarin hij niet heeft kunnen werken en heel veel tijd aan zijn strafproces heeft moeten besteden.
quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit blijft flauwekul. Iedereen met een beetje fatsoensnormen weet hoe een vrouw te benaderen. En nee blijft gewoon nee. Je ziet het ook zelf wel als iemand geen interesse heeft.
Normen zijn toch compleet subjectief / afhankelijk van zoveel factoren zoals opvoeding, religie en cultuur? En ik denk dat we hier in onze pluriforme / diverse maatschappij een reëel probleem mee hebben.quote:Iedereen met een beetje fatsoensnormen
Het is niet alleen de angst voor een onterechte aangifte. Dat zal in de meeste gevallen echt wel meevallen. Maar er zijn ook nog een heleboel mannen die een vrouw gewoon met respect willen behandelen en nu niet meer weten wat wel en wat niet mag.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:34 schreef Lenny77 het volgende:
Maar dat is dus niet binnen de korste keren. Ik denk dat wij meer shit meemaken dan dat jullie een onterechte aangifte krijgen.
Dat is mijn punt.
Als je een vrouw met respect behandeld, dan zal je niet zo snel iets verkeerd doen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Het is niet alleen de angst voor een onterechte aangifte. Dat zal in de meeste gevallen echt wel meevallen. Maar er zijn ook nog een heleboel mannen die een vrouw gewoon met respect willen behandelen en nu niet meer weten wat wel en wat niet mag.
Er zijn helaas ook mannen die daar schijt aan hebben en die het niets kan schelen of hun gedrag als grensoverschrijdend ervaren wordt. Maar die mannen hebben wel het meeste succes bij de vrouwen.
Ik hoop maar dat het zo is.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
Als je een vrouw met respect behandeld, dan zal je niet zo snel iets verkeerd doen.
Ik heb wel een vermoeden om wat voor type vrouw dat gaat, namelijk het type vrouw dat in kroegen komt en teveel drinkt.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
Over je andere groep van mannen: dat is ook maar een bepaald type vrouw wat daar gevoelig voor is..
En heb jij interesse in dat soort vrouwen?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat het zo is.
[..]
Ik heb wel een vermoeden om wat voor type vrouw dat gaat, namelijk het type vrouw dat in kroegen komt en teveel drinkt.
In ieder geval niet voor een vaste relatie.quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:57 schreef Lenny77 het volgende:
En heb jij interesse in dat soort vrouwen?
Maar voor een keertje wel?quote:Op woensdag 18 februari 2026 21:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
In ieder geval niet voor een vaste relatie.
Misschien zelfs dat niet.quote:
Mja ik weet ook niet hoe die vrouwen te versierenquote:Op woensdag 18 februari 2026 22:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Misschien zelfs dat niet.
Maar misschien wel als ik heel veel honger heb.
Zou je wel weten hoe je normale vrouwen moet versieren?quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Mja ik weet ook niet hoe die vrouwen te versieren
Ik denk dat je het in zo een geval waarschijnlijk puur van je uiterlijk moet hebben of een vlotte babbel
Stel je voor dat je in de kroeg met een vriendin een paar biertjes of wijntjes drinkt en gezellig met elkaar kletst. Opeens verschijnt er een dronken kerel die tussen jullie in gaat staan, zich naar jou richt, qua afstand veel te dicht bij jou staat en als hij begint te ouwehoeren stik je bijna van de walm die uit zijn mond komt en het ruikt naar een mix van tabak, verschraald bier en een putlucht: "Hey schatje! Jij gaat straks met mij mee naar huis! Dan kan je lekker in mijn bed naast mij tot rust komen. Je zal vast moe zijn, want in mijn hoofd ben je rondjes aan het dansen!"quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
En waar gaan de mannen de fout in?
Waarschijnlijk niet...quote:Op woensdag 18 februari 2026 22:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zou je wel weten hoe je normale vrouwen moet versieren?
Alleen al het dronken zijn is een nee.quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Stel je voor dat je in de kroeg met een vriendin een paar biertjes of wijntjes drinkt en gezellig met elkaar kletst. Opeens verschijnt er een dronken kerel die tussen jullie in gaat staan, zich naar jou richt, qua afstand veel te dicht bij jou staat en als hij begint te ouwehoeren stik je bijna van de walm die uit zijn mond komt en het ruikt naar een mix van tabak, verschraald bier en een putlucht: "Hey schatje! Jij gaat straks met mij mee naar huis! Dan kan je lekker in mijn bed naast mij tot rust komen. Je zal vast moe zijn, want in mijn hoofd ben je rondjes aan het dansen!"
Hij beschikt in ieder geval over lef en zelfvertrouwen. Maar is dat genoeg om je tot hem aangetrokken te voelen?
Zeikerdquote:Op woensdag 18 februari 2026 13:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hmm ja, is ook misschien wel ineens wat té veel. Zeker bij een collega enigszins awkward. Zou een volgende keer gewoon vragen of de dame in kwestie zin heeft om eens iets te gaan drinken na het werk o.i.d. Dan kan het bij collegiale vriendschap blijven, of als het leuk is alsnog meer worden.
Fuck offquote:Op woensdag 18 februari 2026 13:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Ik ga hier even cru op reageren, maar bedoel het goed.
Dat jij je zo wanhopig en verloren voelt door een afwijzing, zou precies de reden kunnen zijn waarom je vrouwen van je afstoot.
Jij wilt toch zelf ook geen vriendin met bijvoorbeeld borderline, wat zou betekenen dat jouw relatie alleen maar betekent dat je haar uit de shit moet helpen?
Heb je zelf-inzicht en begrijp je van jezelf wat jouw blokkade is op liefdesgebied?
Wel heel lief van jequote:Op woensdag 18 februari 2026 12:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik had een heel kort gedichtje voor Valentijnsdag voor een collega geschreven, met wat complimentjes en mijn nummer erbij.
We flirten af en toe als we elkaar zagen (zij werkt andere diensten).
Ik accepteer het dat ze geen interesse heeft blijkbaar. Ik vind het alleen wel raar, aangezien ze wel interesse in me toonde.
Het ging over bewuste of onbewuste signalen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 23:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:
[..]
Stel je voor dat je in de kroeg met een vriendin een paar biertjes of wijntjes drinkt en gezellig met elkaar kletst. Opeens verschijnt er een dronken kerel die tussen jullie in gaat staan, zich naar jou richt, qua afstand veel te dicht bij jou staat en als hij begint te ouwehoeren stik je bijna van de walm die uit zijn mond komt en het ruikt naar een mix van tabak, verschraald bier en een putlucht: "Hey schatje! Jij gaat straks met mij mee naar huis! Dan kan je lekker in mijn bed naast mij tot rust komen. Je zal vast moe zijn, want in mijn hoofd ben je rondjes aan het dansen!"
Hij beschikt in ieder geval over lef en zelfvertrouwen. Maar is dat genoeg om je tot hem aangetrokken te voelen?
quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Wat heb je daar eigenlijk allemaal zoal geobserveerd in die kroeg?
quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Werd er veel gedronken in die kroeg?
welke signalen heb je dan opgepikt en kan het zijn dat je er meer in hebt gezien dan het isquote:Op woensdag 18 februari 2026 12:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik had een heel kort gedichtje voor Valentijnsdag voor een collega geschreven, met wat complimentjes en mijn nummer erbij.
We flirten af en toe als we elkaar zagen (zij werkt andere diensten).
Ik accepteer het dat ze geen interesse heeft blijkbaar. Ik vind het alleen wel raar, aangezien ze wel interesse in me toonde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |