abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220135966
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 18:56 schreef SemperLibertas het volgende:
Stap een willekeurige kroeg binnen en je ziet alle processen aan het werk. Ik heb een tijdje achter de bar gewerkt in hartje Utrecht en al observerende heb ik een goed beeld gekregen van hoe interacties tussen man en vrouwen plaatsvinden en welke signalen worden uitgezonden waarbij de grens tussen vriendschappelijk geflirt en seksuele avance flinterdun bleek. Daarnaast heb ik genoeg vrouwen mogen beminnen om genoeg inkijk te hebben gehad in het functioneren van de vrouwelijke seksualiteit, bewust en onbewust.

Van binnen is iedereen immoreel en het spel der lust en liefde wordt hard gespeeld, is de conclusie.
Wat heb je daar eigenlijk allemaal zoal geobserveerd in die kroeg?
  woensdag 18 februari 2026 @ 20:00:26 #52
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_220136022
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:49 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Rationeel gezien wel ja. Maar de kranten staan al tien jaar bol van mannen uit het Midden-Oosten waarvan men vurig hoopt dat ze zich houden aan de wetten van het land dat hen zo royaal opvangt, maar keer op keer lukt dat niet, hoeveel wetten er ook zijn. Dan kun je wel campagne voeren tegen de witte man, maar ik denk dat de culturele verrijking in dit opzicht voor nog veel meer ellende gaat zorgen. Mocht je als Nederlander van plan zijn Iran te verrijken met de Nederlandse cultuur - in hun ogen losbandig en immoreel - dan hang je op een dorpsplein aan de strop en krijg je stenen naar je hoofd.
Het verschil tussen een dictatuur en een democratie.
Het is natuurlijk wel zo dat de meeste mannen (buitenlands of niet) wel degelijk een besef hebben wat wel en niet normaal is tussen mannen en vrouwen. Het blijven excessen die vaak enorm uitvergroot worden en dikwijls een hele bevolkingsgroep over één kam scheren.
  woensdag 18 februari 2026 @ 20:07:14 #53
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220136121
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 20:00 schreef Gehakt_bal het volgende:

[..]
Het verschil tussen een dictatuur en een democratie.
Het is natuurlijk wel zo dat de meeste mannen (buitenlands of niet) wel degelijk een besef hebben wat wel en niet normaal is tussen mannen en vrouwen. Het blijven excessen die vaak enorm uitvergroot worden en dikwijls een hele bevolkingsgroep over één kam scheren.
quote:
vaak enorm uitvergroot
Serieus? :')

Nooit van de zaak Rotherham in het VK gehoord?

Of van Lisa, het 17-jarige meisje uit Abcoude?

quote:
dikwijls een hele bevolkingsgroep over één kam scheren.
Jij moet toch goddomme onder een steen leven man, met je 'over één kam scheren'. Die vlieger ging in 1990 nog op misschien, nu al heel erg lang niet meer, voor steeds minder mensen
Le Diable
  woensdag 18 februari 2026 @ 20:14:53 #54
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_220136246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 20:07 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
[..]
Serieus? :')

Nooit van de zaak Rotherham in het VK gehoord?

Of van Lisa, het 17-jarige meisje uit Abcoude?
[..]
Jij moet toch goddomme onder een steen leven man, met je 'over één kam scheren'. Die vlieger ging in 1990 nog op misschien, nu al heel erg lang niet meer, voor steeds minder mensen
Ja serieus.

Het blijven excessen, hoe triest het ook is. Wees blij dat niet elke asielzoeker dergelijk gedrag laat zien, dan hadden we een hele andere situatie gehad.
  woensdag 18 februari 2026 @ 20:16:05 #55
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220136266
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 20:14 schreef Gehakt_bal het volgende:

[..]
Ja serieus.

Het blijven excessen, hoe triest het ook is. Wees blij dat niet elke asielzoeker dergelijk gedrag laat zien, dan hadden we een hele andere situatie gehad.
Je zou eens een gemiddelde Europese hoofdstad moeten bezoeken voor die 'hele andere situatie'.
Le Diable
  woensdag 18 februari 2026 @ 20:25:11 #56
509226 Gehakt_bal
Lekker balletje
pi_220136446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 20:16 schreef SemperLibertas het volgende:

[..]
Je zou eens een gemiddelde Europese hoofdstad moeten bezoeken voor die 'hele andere situatie'.
Je moet mensen niet als ratten behandelen, want dan worden het ratten.
En ja in bepaalde wijken in grote steden moet je niet komen, maar dat is al jaren zo. Elke gemiddelde stad heeft zo'n wijk.
pi_220136992
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:13 schreef SemperLibertas het volgende:
Een kroeg is een intieme setting waarin de mens zijn of haar zintuigen de vrije loop laat en waar alcohol de drempels voor die vrije loop verlaagt, de ultieme vrijplaats voor het spel.
Werd er veel gedronken in die kroeg?
  Moderator woensdag 18 februari 2026 @ 20:55:15 #58
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220137025
Buitenlanders is niét waar het topic over gaat. Alle volgende posts daarover gaan weg. Dit gaat over het gevoel van TS.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_220137463
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:26 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het lijkt me juist wel een belangrijke vraag waar mannen de fout in gaan, want als je als man de fout in gaat, heb je tegenwoordig binnen de kortste keren een aangifte aan je broek.
Ja de kranten staan vol arme sloebers die onterecht een aangifte aan hun broek hebben...

:')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220137611
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:34 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

Het is al langer zo dat veel mannen niet meer weten wat ze nu wel en wat ze niet mogen doen.
Dit blijft flauwekul. Iedereen met een beetje fatsoensnormen weet hoe een vrouw te benaderen. En nee blijft gewoon nee. Je ziet het ook zelf wel als iemand geen interesse heeft.
pi_220137651
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:14 schreef Lenny77 het volgende:
Ja de kranten staan vol arme sloebers die onterecht een aangifte aan hun broek hebben...

:')
Niet echt. Het zijn vooral rijke sloebers die het risico lopen op een onterechte aangifte. Daar valt immers wat te halen. Onlangs is er nog een vrijgesproken door de rechtbank. Maar het heeft de betreffende man wel vijf jaar van zijn leven gekost waarin hij niet heeft kunnen werken en heel veel tijd aan zijn strafproces heeft moeten besteden.
pi_220137752
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:27 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Niet echt. Het zijn vooral rijke sloebers die het risico lopen op een onterechte aangifte. Daar valt immers wat te halen. Onlangs is er nog een vrijgesproken door de rechtbank. Maar het heeft de betreffende man wel vijf jaar van zijn leven gekost waarin hij niet heeft kunnen werken en heel veel tijd aan zijn strafproces heeft moeten besteden.
Maar dat is dus niet binnen de korste keren. Ik denk dat wij meer shit meemaken dan dat jullie een onterechte aangifte krijgen.
Dat is mijn punt.
  woensdag 18 februari 2026 @ 21:34:51 #63
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_220137757
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:23 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dit blijft flauwekul. Iedereen met een beetje fatsoensnormen weet hoe een vrouw te benaderen. En nee blijft gewoon nee. Je ziet het ook zelf wel als iemand geen interesse heeft.
quote:
Iedereen met een beetje fatsoensnormen
Normen zijn toch compleet subjectief / afhankelijk van zoveel factoren zoals opvoeding, religie en cultuur? En ik denk dat we hier in onze pluriforme / diverse maatschappij een reëel probleem mee hebben.
Le Diable
pi_220137921
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:34 schreef Lenny77 het volgende:
Maar dat is dus niet binnen de korste keren. Ik denk dat wij meer shit meemaken dan dat jullie een onterechte aangifte krijgen.
Dat is mijn punt.
Het is niet alleen de angst voor een onterechte aangifte. Dat zal in de meeste gevallen echt wel meevallen. Maar er zijn ook nog een heleboel mannen die een vrouw gewoon met respect willen behandelen en nu niet meer weten wat wel en wat niet mag.

Er zijn helaas ook mannen die daar schijt aan hebben en die het niets kan schelen of hun gedrag als grensoverschrijdend ervaren wordt. Maar die mannen hebben wel het meeste succes bij de vrouwen.
pi_220138006
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:41 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Het is niet alleen de angst voor een onterechte aangifte. Dat zal in de meeste gevallen echt wel meevallen. Maar er zijn ook nog een heleboel mannen die een vrouw gewoon met respect willen behandelen en nu niet meer weten wat wel en wat niet mag.

Er zijn helaas ook mannen die daar schijt aan hebben en die het niets kan schelen of hun gedrag als grensoverschrijdend ervaren wordt. Maar die mannen hebben wel het meeste succes bij de vrouwen.
Als je een vrouw met respect behandeld, dan zal je niet zo snel iets verkeerd doen.

Over je andere groep van mannen: dat is ook maar een bepaald type vrouw wat daar gevoelig voor is..
pi_220138110
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
Als je een vrouw met respect behandeld, dan zal je niet zo snel iets verkeerd doen.
Ik hoop maar dat het zo is.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:45 schreef Lenny77 het volgende:
Over je andere groep van mannen: dat is ook maar een bepaald type vrouw wat daar gevoelig voor is..
Ik heb wel een vermoeden om wat voor type vrouw dat gaat, namelijk het type vrouw dat in kroegen komt en teveel drinkt.
pi_220138201
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:52 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Ik hoop maar dat het zo is.
[..]
Ik heb wel een vermoeden om wat voor type vrouw dat gaat, namelijk het type vrouw dat in kroegen komt en teveel drinkt.
En heb jij interesse in dat soort vrouwen?
pi_220138221
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:57 schreef Lenny77 het volgende:
En heb jij interesse in dat soort vrouwen?
In ieder geval niet voor een vaste relatie.
pi_220138246
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 21:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
In ieder geval niet voor een vaste relatie.
Maar voor een keertje wel?
pi_220138303
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 22:00 schreef Lenny77 het volgende:
Maar voor een keertje wel?
Misschien zelfs dat niet.
Maar misschien wel als ik heel veel honger heb.

[ Bericht 5% gewijzigd door Kip_Frites_Appelmoes op 18-02-2026 22:13:57 ]
pi_220138475
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 22:04 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Misschien zelfs dat niet.
Maar misschien wel als ik heel veel honger heb.
Mja ik weet ook niet hoe die vrouwen te versieren :D
Ik denk dat je het in zo een geval waarschijnlijk puur van je uiterlijk moet hebben of een vlotte babbel
pi_220138617
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 22:19 schreef Lenny77 het volgende:
Mja ik weet ook niet hoe die vrouwen te versieren :D
Ik denk dat je het in zo een geval waarschijnlijk puur van je uiterlijk moet hebben of een vlotte babbel
Zou je wel weten hoe je normale vrouwen moet versieren?
pi_220138894
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 18:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
En waar gaan de mannen de fout in?
Stel je voor dat je in de kroeg met een vriendin een paar biertjes of wijntjes drinkt en gezellig met elkaar kletst. Opeens verschijnt er een dronken kerel die tussen jullie in gaat staan, zich naar jou richt, qua afstand veel te dicht bij jou staat en als hij begint te ouwehoeren stik je bijna van de walm die uit zijn mond komt en het ruikt naar een mix van tabak, verschraald bier en een putlucht: "Hey schatje! Jij gaat straks met mij mee naar huis! Dan kan je lekker in mijn bed naast mij tot rust komen. Je zal vast moe zijn, want in mijn hoofd ben je rondjes aan het dansen!"

Hij beschikt in ieder geval over lef en zelfvertrouwen. Maar is dat genoeg om je tot hem aangetrokken te voelen?
pi_220138976
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 22:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zou je wel weten hoe je normale vrouwen moet versieren?
Waarschijnlijk niet...
Ik denk dat het zonder een eerste aantrekkingskracht niet simpel zal zijn. Mocht je toch aan de praat geraken dan kan het zijn dat daar alsnog een klik kan komen, overeenkomsten enz, je weet wel.
Maar ik vind nogal veel vrouwen saai dus ik zou zelf niet eens weten waar het over te hebben met hun :D
pi_220138982
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2026 23:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Stel je voor dat je in de kroeg met een vriendin een paar biertjes of wijntjes drinkt en gezellig met elkaar kletst. Opeens verschijnt er een dronken kerel die tussen jullie in gaat staan, zich naar jou richt, qua afstand veel te dicht bij jou staat en als hij begint te ouwehoeren stik je bijna van de walm die uit zijn mond komt en het ruikt naar een mix van tabak, verschraald bier en een putlucht: "Hey schatje! Jij gaat straks met mij mee naar huis! Dan kan je lekker in mijn bed naast mij tot rust komen. Je zal vast moe zijn, want in mijn hoofd ben je rondjes aan het dansen!"

Hij beschikt in ieder geval over lef en zelfvertrouwen. Maar is dat genoeg om je tot hem aangetrokken te voelen?
Alleen al het dronken zijn is een nee.
pi_220139001
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 13:00 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Hmm ja, is ook misschien wel ineens wat té veel. Zeker bij een collega enigszins awkward. Zou een volgende keer gewoon vragen of de dame in kwestie zin heeft om eens iets te gaan drinken na het werk o.i.d. Dan kan het bij collegiale vriendschap blijven, of als het leuk is alsnog meer worden.
Zeikerd
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220139003
quote:
1s.gif Op woensdag 18 februari 2026 13:36 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]
Ik ga hier even cru op reageren, maar bedoel het goed.

Dat jij je zo wanhopig en verloren voelt door een afwijzing, zou precies de reden kunnen zijn waarom je vrouwen van je afstoot.

Jij wilt toch zelf ook geen vriendin met bijvoorbeeld borderline, wat zou betekenen dat jouw relatie alleen maar betekent dat je haar uit de shit moet helpen?

Heb je zelf-inzicht en begrijp je van jezelf wat jouw blokkade is op liefdesgebied?
Fuck off
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220139019
TS heeft gewoon lekker gewerkt dus dat gezeik allemaal wat geoogst wordt dat zal allemaal wel.

TS doet dat zichzelf ook aan dat zelfmedelijden en natuurlijk is dat onaantrekkelijk doch is het nog wel ff de vraag in welke mate die dat laat zien, vrouwen (niet) kennende... Die kan ook verlegen zijn en het in een klap veel te spannend vinden allemaal.

TS schrijft zichzelf af zonder reden en de negatieve sfeer van sommige comments gaan eigenlijk mee in die emotie.

Die emotie is fout al klopt de boodschap nog wel van die comments.
  donderdag 19 februari 2026 @ 00:43:41 #79
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_220139221
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 12:08 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik had een heel kort gedichtje voor Valentijnsdag voor een collega geschreven, met wat complimentjes en mijn nummer erbij.
We flirten af en toe als we elkaar zagen (zij werkt andere diensten).

Ik accepteer het dat ze geen interesse heeft blijkbaar. Ik vind het alleen wel raar, aangezien ze wel interesse in me toonde.
Wel heel lief van je O+
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 19 februari 2026 @ 03:11:19 #80
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220139335
quote:
7s.gif Op woensdag 18 februari 2026 23:14 schreef PabstBlueRibbon het volgende:

[..]

Het ging over bewuste of onbewuste signalen.
pi_220139755
Er staan voor @SemperLibertas nog een paar vragen open waar hij nog niet op gereageerd heeft.
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 19:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Wat heb je daar eigenlijk allemaal zoal geobserveerd in die kroeg?
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 20:54 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Werd er veel gedronken in die kroeg?
pi_220140156
quote:
0s.gif Op woensdag 18 februari 2026 12:08 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Ik had een heel kort gedichtje voor Valentijnsdag voor een collega geschreven, met wat complimentjes en mijn nummer erbij.
We flirten af en toe als we elkaar zagen (zij werkt andere diensten).

Ik accepteer het dat ze geen interesse heeft blijkbaar. Ik vind het alleen wel raar, aangezien ze wel interesse in me toonde.
welke signalen heb je dan opgepikt en kan het zijn dat je er meer in hebt gezien dan het is
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')