Volgens mij zit TS niet lekker in zn velquote:Op woensdag 18 februari 2026 04:02 schreef Ypmaha het volgende:
waarschijnlijk krijg ik nog een kutdag uit mijn kutleven voor de kiezen.
Maar ook samen problemen oplossen die je alleen ook gehad zou hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Relaties: samen problemen oplossen die je alleen niet zou hebben.
Wat is er gebeurd? Een vrouw had interesse en je hebt haar met een autistische opmerking weggejaagd?quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:20 schreef Ypmaha het volgende:
Ja, ik moest het gewoon even van me afschrijven.
Maar alsnog voel ik me kut.
Van je afschrijven is altijd prima, maar wat is er gebeurd en wat wil je met dit topic?quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:20 schreef Ypmaha het volgende:
Ja, ik moest het gewoon even van me afschrijven.
Maar alsnog voel ik me kut.
Ik had een heel kort gedichtje voor Valentijnsdag voor een collega geschreven, met wat complimentjes en mijn nummer erbij.quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Een vrouw had interesse en je hebt haar met een autistische opmerking weggejaagd?
Ook jij vind ooit de ware, blijkbaar tonen ze wel interesse dus je zal toch iets hebben dat hun interesse wekt.
Ik denk dat het feit dat dit op werk is het wat gecompliceerder maakt. Een beetje flirten op het werk zien mensen denk ik vaak als iets onschuldigs maar met een valentijnskaart en een gedicht maak je het opeens echt. En het kan natuurlijk voor lastige situaties zorgen. Hoe dan ook, je zal echt wel iemand vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik had een heel kort gedichtje voor Valentijnsdag voor een collega geschreven, met wat complimentjes en mijn nummer erbij.
We flirten af en toe als we elkaar zagen (zij werkt andere diensten).
Ik accepteer het dat ze geen interesse heeft blijkbaar. Ik vind het alleen wel raar, aangezien ze wel interesse in me toonde.
mensen die dit zeggenquote:Op woensdag 18 februari 2026 11:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ook jij vind ooit de ware,
Wat als die huisarts nou al een relatie heeft?quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ook samen problemen oplossen die je alleen ook gehad zou hebben.
Maar goed, in dit geval kan TS wellicht het beste de huisarts bellen om te proberen het probleem op te lossen
Hmm ja, is ook misschien wel ineens wat té veel. Zeker bij een collega enigszins awkward. Zou een volgende keer gewoon vragen of de dame in kwestie zin heeft om eens iets te gaan drinken na het werk o.i.d. Dan kan het bij collegiale vriendschap blijven, of als het leuk is alsnog meer worden.quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik had een heel kort gedichtje voor Valentijnsdag voor een collega geschreven, met wat complimentjes en mijn nummer erbij.
We flirten af en toe als we elkaar zagen (zij werkt andere diensten).
Ik accepteer het dat ze geen interesse heeft blijkbaar. Ik vind het alleen wel raar, aangezien ze wel interesse in me toonde.
Idd. Een negatieve ervaring levert sowieso ervaring en inzichten op.quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:34 schreef Boca_Raton het volgende:
Je hebt het in ieder geval geprobeerd!
Ik ga hier even cru op reageren, maar bedoel het goed.quote:Op woensdag 18 februari 2026 04:02 schreef Ypmaha het volgende:
Het lijkt wel alsof ik elke vorm van vrouwelijke interesse falicant verpest. 35, single en op deze manier blijf ik het wel totdat ik er niet meer ben. Op deze manier hoeft het verdomme van mij ook niet meer.
Ik hoop dat ik ga slapen en niet meer wakker word, maar waarschijnlijk krijg ik nog een kutdag uit mijn kutleven voor de kiezen.
Waarom??quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:20 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
mensen die dit zeggenshut the fuck up.
Is gewoon niet waar. en heel vervelend om te horen als je al jaren single bent.quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Waarom??
Ik ben er van overtuigd dat er voor iedereen meerdere mensen rondlopen die de ware zijn. En je loopt er tegenaan wanneer je dat het minst verwacht.
Jij denkt dat het niet waar is, ik denk dat het wel waar is. En dan zou ik niet mogen zeggen wat ik denk?quote:Op woensdag 18 februari 2026 14:43 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar. en heel vervelend om te horen als je al jaren single bent.
Omdat er een spreekwoord bestaat: "op elk potje past een dekseltje" betekent nog niet dat het waar is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |