Volgens mij zit TS niet lekker in zn velquote:Op woensdag 18 februari 2026 04:02 schreef Ypmaha het volgende:
waarschijnlijk krijg ik nog een kutdag uit mijn kutleven voor de kiezen.
Maar ook samen problemen oplossen die je alleen ook gehad zou hebben.quote:Op woensdag 18 februari 2026 10:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
Relaties: samen problemen oplossen die je alleen niet zou hebben.
Wat is er gebeurd? Een vrouw had interesse en je hebt haar met een autistische opmerking weggejaagd?quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:20 schreef Ypmaha het volgende:
Ja, ik moest het gewoon even van me afschrijven.
Maar alsnog voel ik me kut.
Van je afschrijven is altijd prima, maar wat is er gebeurd en wat wil je met dit topic?quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:20 schreef Ypmaha het volgende:
Ja, ik moest het gewoon even van me afschrijven.
Maar alsnog voel ik me kut.
Ik had een heel kort gedichtje voor Valentijnsdag voor een collega geschreven, met wat complimentjes en mijn nummer erbij.quote:Op woensdag 18 februari 2026 11:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd? Een vrouw had interesse en je hebt haar met een autistische opmerking weggejaagd?
Ook jij vind ooit de ware, blijkbaar tonen ze wel interesse dus je zal toch iets hebben dat hun interesse wekt.
Ik denk dat het feit dat dit op werk is het wat gecompliceerder maakt. Een beetje flirten op het werk zien mensen denk ik vaak als iets onschuldigs maar met een valentijnskaart en een gedicht maak je het opeens echt. En het kan natuurlijk voor lastige situaties zorgen. Hoe dan ook, je zal echt wel iemand vinden.quote:Op woensdag 18 februari 2026 12:08 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik had een heel kort gedichtje voor Valentijnsdag voor een collega geschreven, met wat complimentjes en mijn nummer erbij.
We flirten af en toe als we elkaar zagen (zij werkt andere diensten).
Ik accepteer het dat ze geen interesse heeft blijkbaar. Ik vind het alleen wel raar, aangezien ze wel interesse in me toonde.
mensen die dit zeggenquote:Op woensdag 18 februari 2026 11:43 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ook jij vind ooit de ware,
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |