Ik kan me voorstellen dat Thomas zo denkt over die vriendinnen, maar hij moet zich proberen te verplaatsen in hun situatie. ik kan me die vriendinnen goed voorstellen. Ik zou ook niet op camera de confrontatie met Chess aangaan Niet in een videocall en ook niet op bezoek gaan. Chess zet zichzelf zo voor schut, daar zou ik niet mee geassocieerd willen worden. Dat gesprek komt eventueel wel als ze thuis is.of nooit!quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:44 schreef Puzzie het volgende:
Thomas vond ik in het begin zo anders , heel erg jammer.
Hij staat me steeds meer tegen, ook hoe hij over die vriendinnen van Chess praat ,dat dat geen echte vriendinnen zijn als ze niet met Chess willen bellen of langskomen. Klinkt erg manipulatief
De gladde bespeler (gladjanus) moet het zelf nog ontdekken.quote:
Misschien moet je zelf een keer uit de kast komenquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
De gladde bespeler (gladjanus) moet het zelf nog ontdekken.
En nergens op natuurlijk? Beetje omgedraaid.
Geen kast die mij doet veranderen, hartstikke hetero.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Misschien moet je zelf een keer uit de kast komen
Ja Ja ouwe kast rellertquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen kast die mij doet veranderen, hartstikke hetero.
Hoe heette die Drent ook al weer uit EJVJL, met z'n eigen 'talkshow'. Dit heeft een hoog 'dat' gehalte.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:47 schreef Soury het volgende:
Fadi heeft een podcast, deze met Robert, Marciano en een DBG fan dame (lippie)
Bekijk deze YouTube-video
Gert-Jan (Prins Lul), met z'n 'Avond-uur' of zoals wij destijds zeiden 'Avondzuur'quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:49 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Hoe heette die Drent ook al weer uit EJVJL, met z'n eigen 'talkshow'. Dit heeft een hoog 'dat' gehalte.
ik zag een stukjequote:Op woensdag 18 februari 2026 18:49 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Hoe heette die Drent ook al weer uit EJVJL, met z'n eigen 'talkshow'. Dit heeft een hoog 'dat' gehalte.
Verdient iemand geld net zo'n podcast of is het gewoon weer die aandacht opzoeken en een beetje influence-enquote:Op woensdag 18 februari 2026 17:47 schreef Soury het volgende:
Ze doen maar, hij heeft iig één sponsor. Vond het wel grappig, maar ik ben ook een Robert fan(etje)quote:Op woensdag 18 februari 2026 19:06 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Verdient iemand geld net zo'n podcast of is het gewoon weer die aandacht opzoeken en een beetje influence-enZodra het over het leeftijds van Salar en Mercedes ging meteen afgehaakt
Haha inderdaad, hij scheelde geloof ik zelf meer dan 15 jaar met Kim W destijds.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag een stukje
waarbij Marciano commentaar gaf op chess
heeeel apart
sow dat wist ik nietquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:21 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha inderdaad, hij scheelde geloof ik zelf meer dan 15 jaar met Kim W destijds.
Marciano heeft vorige week een herseninfarct gehad, zal niet lang na de opnames van die podcast geweest zijn.
Ik deelde hier vorige week nog een plaatje die ze deelde dat die eerste opnames erop zaten.
Gewoon zeggen dat ze mee mogen naar de quiz met ballenquote:Op woensdag 18 februari 2026 19:23 schreef greysbones het volgende:
weten die mensen hoe de-escalerend optreden werkt?
Robert is een toppertje, van die Fadi moet ik kotsen. Jammer deze samenwerking.quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:47 schreef Soury het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |