Alles aan haar komt nep op me over.quote:Op donderdag 19 februari 2026 19:48 schreef Redefine het volgende:
Deze had ik al gezien. Maar denk dat als er gestreden wordt om de meeste neppe lach Eileen Gu wel met een straatlengte goud zou winnen![]()
Ik vind haar antwoord echt heel arrogant en nou niet echt een reclame. Maar overal zie je dat men haar reactie juist geweldig vinden, want die interviewer stelt zo'n schandalige vraag.
Hij vraagt of 'Het voor Gu voelt of ze twee zilveren medailles gewonnen heeft of twee gouden medailles verloren.' En zij reageert alsof hij alleen maar zegt 'Heb je goud verloren?' Daarna zegt ze zelf dat het gewonnen zilveren medailles zijn (wat hij juist ook vraagt), waarbij ze dan wel even moet vermelden dat ze meest gedecoreerde freestylskiër is.
En dus (bijna) overal doen ze dus alsof hij een gekke vraag stelt, puur omdat iedereen het eerste stukje van 'gewonnen zilver' negeert.
Reactie Eileen Gu na vraag over winnen van zilver of verliezen van goud
Bij mij ook. Mede daarom ook zo verbazingwekkend dat er nauwelijks reacties zijn die kritisch naar haar zijn. Kwam het stukje toev was toevallig nog twee keer tegen. En weer 99% die de vraag schandalig vonden en haar reactie geweldig...quote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles aan haar komt nep op me over.
Op papier een Chinees, in al haar doen en laten nog steeds een typische vervelende Amerikaanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 00:04 schreef wimderon het volgende:
[..]
Alles aan haar komt nep op me over.
Vooral ook heel erg een typische influencer.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:21 schreef Szura het volgende:
[..]
Op papier een Chinees, in al haar doen en laten nog steeds een typische vervelende Amerikaan
Dat gaat niet over lachen tijdens het wachten op haar score hequote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:51 schreef Dagoduck het volgende:
Ach, zolang ze wat lacht terwijl ze op haar score wacht vind ik het niet erg om naar te kijken. Voor de rest hoor en zie ik niets van haar.
Ik ben een simpele man.
Bekijk deze YouTube-video
Dat was mijn punt. Wat er allemaal buiten de wedstrijd gebeurt met al die sporters zal me een rotzorg zijn.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat gaat niet over lachen tijdens het wachten op haar score he
Yep.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:03 schreef Felagund het volgende:
Skicross seeding nu, dat is ook freestyle skien toch?
Gaat dit over Jeroen Krabbe (volgens Jeroen Krabbe)?quote:
Hoe goed is die op de ski's?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gaat dit over Jeroen Krabbe (volgens Jeroen Krabbe)?
Die reed wel eens een scheve skiquote:
En de aerials, we maken er een feestje vanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:23 schreef TheVulture het volgende:
Doen we hier zometeen ook de halfpipe-kwalificaties?
Ik ga juichen voor Gus Kenworthy
Ik denk heel goed als je het hem vraagt.quote:
De Big Air was top bij het skiën.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Is er nou 1 onderdeel bij het freestyleskien dat leuker/beter is dan het equivalente snowboardonderdeel? Ik vind het al de hele spelen continu minder dan de snowboard om te kijken.
Geen beste startquote:
Hoeveel punten zou Trump krijgen?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:44 schreef TheVulture het volgende:
Jury mist blijkbaar een gemiste grab bij de Canadees, opdoeken
Hater.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat er nu alleen een jurysport bezig is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |