Volgende keer 3 enthousiastelingen van Gewest Friesland sturen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:16 schreef Remco het volgende:
Maar in een niet Olypmisch seizoen kun je bij een NK afstanden aan het best een keer alle team´s 1 TP team op laten stellen.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen idee. Natalie van Berkel niet.
Misschien dat Ghiotto ook alleen een online cursus filosofie heeft gevolgd?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Geen idee. Natalie van Berkel niet.
Goud op de 1500 vrouwen en massastart vrouwen is niet onmogelijk. Dat ben je voorbij VS als Stolz nog 2x wint?quote:
Geen enkele van Goudquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
5de olympische medaille alweer voor Antwanet
Italie is ook nog een concurrent.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Goud op de 1500 vrouwen en massastart vrouwen is niet onmogelijk. Dat ben je voorbij VS als Stolz nog 2x wint?
Van de week ook maar van Kok verliezenquote:
kan dit?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:22 schreef kibo het volgende:
Team NL zet wel 3 beauties op het podium
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:22 schreef kibo het volgende:
Team NL zet wèl 3 beauties op het podium
Is nog duidelijk geworden wat zijn geheime wapen op de 10 kilometer was?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:02 schreef Flecha het volgende:
Van de Bunt hoor ik altijd alleen maar onzin praten
België heeft niet gewonnen, Roemenië redde het ook net niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:10 schreef Slobeend het volgende:
Verdomme Herbert, hou je mond over de medaillespiegel, ik heb biathlon nog niet afgekeken.
Ja: maar als Groenewoud wint, pakt Italië daar in ieder geval geen goud met Lollobrigida. Welke kansen hebben zij nog?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Italie is ook nog een concurrent.
Dat klopt, maar ik bedoel dat in de huidige vorm Lollo daar waarschijnlijk meer favoriet is dan Groenewoud.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja: maar als Groenewoud wint, pakt Italië daar in ieder geval geen goud met Lollobrigida. Welke kansen hebben zij nog?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |