Commercie is belangrijker dan landsbelang.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:09 schreef BillDauterive het volgende: Sinds het bestaan van de ploegenachtervolging is er altijd gezeik geweest over de bondscoach, heb ik het gevoel.
Dat is natuurlijk onzin, die commercie levert ons meer medailles op dan dat het kostquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Commercie is belangrijker dan landsbelang.
Het WR was een kwartier eerder nog 13:30:55quote:
Dat is de half-ontbindende en inmiddels seniele Frits Spits.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:14 schreef Falco het volgende:
Deze terugblik filmpjes met die vervelende stem
Het was ook meer een constatering. Ik snap verder wel dat het een compleet andere tijd was, maar toch leuk om te zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het WR was een kwartier eerder nog 13:30:55
Ik heb ook weleens gelezen dat de intrede van de klapschaats niet perse in het voordeel van Ritsma was.
Op de radio zit Esmee Visser. Die heeft werkelijk niets te meldenquote:
Ritsma had gewoon moeten stoppen met dat allrounden en zich alleen moeten richten op de 1500 en de 5000.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Het WR was een kwartier eerder nog 13:30:55
Ik heb ook weleens gelezen dat de intrede van de klapschaats niet perse in het voordeel van Ritsma was.
Ik weet niet of dat klopt maar kan best dat zonder klapschaats een Ritsma wel goud had gehad.
Inderdaad. Zo'n stem wil ik alleen horen bij het overlijden van Mart Smeets of Donald Trump.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:14 schreef Falco het volgende:
Deze terugblik filmpjes met die vervelende stem
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ritsma had gewoon moeten stoppen met dat allrounden en zich alleen moeten richten op de 1500 en de 5000.
Rintje Ritsma, onze bondscoach!quote:
Ik gun Canada zilver.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
Bondscoach Remmelt Eldering gebruikt muziek van De Hûnekop om Canadese schaatsers op te zwepen
@:Mexicanobakker
Zo'n type die doet alsof hij geen Nederlands meer kan na een paar jaar buitenland. Fries zal wel z'n eerste taal zijn geweest.quote:
Remmelt Eldering, Remi voor de Quebeqois leden van de Canadese ploeg. Coach die de Train du Mal van Canada traintquote:
Kerel heeft last van insomnia, lolquote:
Een vierde plek met bronzen randje.quote:
Mooie vierde plek.quote:
Zoals iemand anders zegt, hij heeft een 35.90 op de 500 meter. Sven Kramer zijn PR is bijna drie tiende trager. Het PR van Gianni Romme is meer dan een seconde langzamer (1.07 trager). Veldkamp en Bob de Jong zitten daar weer heel ver achter.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het was ook meer een constatering. Ik snap verder wel dat het een compleet andere tijd was, maar toch leuk om te zien.
Poutsmaquote:Op dinsdag 17 februari 2026 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hebben we eigenlijk al een vierde plek deze Spelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |