'Ik rook al 15 jaar maar heb nog nooit longkanker gekregen'.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
Woon al 15 jaar naast een AZC, nog nooit problemen mee/van gehad maar die ¤1000 wil ik ook wel!
Tja we hebben een sociaal contract met de overheid.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:21 schreef the-eye het volgende:
Het overgrote deel van de bevolking is verleerd zich te "verdedigen" na jarenlang bij elke vorm van zelfverdediging tot dader gebombardeerd te zijn worden. De politie is onderbezet en overwerkt en de gemeentes schijnen zich van elke verantwoordelijkheid te kunnen ontdoen als dat zo uitkomt
Lekker allemaal stemmen volgende maand?![]()
Wie weet kan je invloed uitoefenen of de rotonde 30m verder aangelegd wordt
Ze worden al bang wanneer je ze op de stoep tegemoet komt lopen met een kleine hont.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:20 schreef PzKpfw het volgende:
Genoeg voor een mooie grote waakhond in ieder geval.
Het heeft met geloof te maken.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze worden al bang wanneer je ze op de stoep tegemoet komt lopen met een kleine hont.
Toen ik nog studeerde en dus gebruik maakte van het OV zat de bus ook eens helemaal vol met kinderen van een aan de route gelegen AZC. Er stapte een blinde man met een blindengeleidehond de bus in. Grote paniek in de bus. Maar dit volk en hun cultuur schijnt compatibel met de westerse samenleving te zijn
Voorzie je je achtertuin van camera's en een goed slot op de poort, komen ze via het plat dak je huis in. Krijg je als reactie: Had je die 1000 euro maar moeten besteden aan beveiling van de ramen op de eerste verdieping!! Eigen schuld.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:38 schreef Red_85 het volgende:
Denken dat alles te koop is voor geld.
Ze doen dus aan omkoping. De bewoners zwijggeld betalen omdat ze weten dat er al gezeur gaat komen. En straks als alles uit de hand is gelopen, wassen in onschuld en denken dat alle schade al is afbetaald.
Pure mafia streken en corruptie. Zie hier hoe de asielindustrie werkt. Over de ruggen van de slachtoffers die weten dat ze gaan komen.
Welke partijen zijn dit?
Een raszuivere heb je niet voor dat geld.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:20 schreef PzKpfw het volgende:
Genoeg voor een mooie grote waakhond in ieder geval.
Als ik iets vindt dat niet bewaakt wordt door een sterkere dan is dat van mij. Zo denkt toch iedere rijkere?quote:
Het blijft toch fascinerend om te zien dat Nederland en een groot deel van een heel continent vrijwillig bezig is om zichzelf helemaal naar de klote te laten gaan op cultureel en demografisch gebied. Omdat wij zogenaamd de 'morele plicht' hebben om deze mensen op te vangen en hiermee doelbewust onveiligheid en radicalisme importeren.quote:
Daar moeten we begrip voor hebben en rekening mee houden. Snap dat dan!!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:44 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Ze worden al bang wanneer je ze op de stoep tegemoet komt lopen met een kleine hont.
Toen ik nog studeerde en dus gebruik maakte van het OV zat de bus ook eens helemaal vol met kinderen van een aan de route gelegen AZC. Er stapte een blinde man met een blindengeleidehond de bus in. Grote paniek in de bus. Maar dit volk en hun cultuur schijnt compatibel met de westerse samenleving te zijn
1000 euro is ook gewoon een kutfooi voor veiligheid dingetjes aan huis.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:57 schreef Gia het volgende:
[..]
Voorzie je je achtertuin van camera's en een goed slot op de poort, komen ze via het plat dak je huis in. Krijg je als reactie: Had je die 1000 euro maar moeten besteden aan beveiling van de ramen op de eerste verdieping!! Eigen schuld.
Goed plan!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:40 schreef ootjekatootje het volgende:
¤24000,-
Genoeg voor een extra hek met slot om het AZC, vanaf 18:00 op slot doen.
Ja hier in de buurt ook eentje. Nog nooit gezeik met ze gehad behalve een paar die ik zie op de acute psychiatrie zo nu en dan.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:51 schreef Dagoduck het volgende:
Woon al 15 jaar naast een AZC, nog nooit problemen mee/van gehad maar die ¤1000 wil ik ook wel!
Dan maar pitbull.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Een raszuivere heb je niet voor dat geld.
Dat hoeft ook niet, een bijtgrage uit het asiel volstaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Een raszuivere heb je niet voor dat geld.
Het is het COA! Nee, we moeten dit van het Rijk! Nee, de gemeenten zijn nu verantwoordelijk voor de lokale invulling!quote:Lange tijd wees Lochem vooral naar het COA. Het Centraal Orgaan opvang asielzoekers is verantwoordelijk voor begeleiding van personen in het azc, de veiligheid en het voorkomen van overlast. Ook was steeds het uitgangspunt: alle kosten liggen bij het Rijk en het COA.
Nu zegt het college van burgemeester en wethouders feitelijk: we zijn juridisch niet aansprakelijk, maar doen dit toch. ‘In het algemeen belang’, geeft het college aan. Juristen binnen de gemeente verschillen zelfs van mening over het risico op precedentwerking.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |