quote:
quote:
Dat dus.........quote:Op maandag 16 februari 2026 20:44 schreef Koortsdroom het volgende:
Nog even snel boodschappen doen in de avond.
Groepjes mannen op straat die in alle talen behalve Nederlands spreken.
Veel fatbikes.
Weinig Rutgers en Moniques.
Blij zijn wanneer je weer thuis bent.
Voel jij je nog een beetje thuis of inmiddels compleet ontheemd?
quote:
Ik woon in een stukje normaal Nederland dus ja.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:44 schreef Koortsdroom het volgende:
Nog even snel boodschappen doen in de avond.
Groepjes mannen op straat die in alle talen behalve Nederlands spreken.
Veel fatbikes.
Weinig Rutgers en Moniques.
Blij zijn wanneer je weer thuis bent.
Dit dus.quote:
Ik woon in de stad maar heb dat probleem ook nietquote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit dus.![]()
Geen stadse problematiek hier in het dorp.
Vertrek dan als het zo klote is .............quote:Op maandag 16 februari 2026 20:44 schreef Koortsdroom het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2026 21:25 schreef Elan het volgende:
Inmiddels niet meer het is me te druk en te duur. En de multiculturele samenleving is gewoon mislukt zo realistisch moet je zijn. We worden gegijzeld door criminele minderheden.
werkt vast goed als je hier niet woontquote:Op woensdag 18 februari 2026 08:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]![]()
Nederland is niet eens heel duur als je inkomen en uitgaven bekijkt.
Te druk, tja ga dan ook niet in de Randstad wonen. Sure, NL is nergens rustig. Maar als je in de provincie woont heb je heel veel plekken voor rust en natuur.
De multiculturele samenleving werkt goed en niemand wordt gegijzeld door criminelen. Tenzij je zelf in dat circuit zit.
Ah ja, want dat gaat zeker zo snel veranderenquote:Op woensdag 18 februari 2026 08:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
werkt vast goed als je hier niet woont
Groningenquote:Op woensdag 18 februari 2026 08:25 schreef Hanca het volgende:
Ik voelde me daar in mijn wijk prima thuis, ondanks dat ik wel last had van een bepaalde groep mensen. En nee, die spraken geen andere taal, die zagen er niet anders uit dan ik, maar die waren wel duidelijk onopgevoed en dachten alleen aan zichzelf. Dergelijk egocentrisme zie je toch zelden bij mensen met een andere achtergrond. Maar of je je daardoor niet meer thuis voelt is een keuze.
Nu woon ik al een aantal jaar in de mooie provincie Groningen in Hoogezand en ook hier voel ik me prima thuis, in elke wijk eigenlijk wel.
De multiculturele samenleving is mislukt...... maar wat is een gelukte mukticulturele samenleving dan ? Wat zijn de punten die een multiculturele samenleving doet lukken of mislukken ?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:25 schreef Elan het volgende:
Inmiddels niet meer het is me te druk en te duur. En de multiculturele samenleving is gewoon mislukt zo realistisch moet je zijn. We worden gegijzeld door criminele minderheden.
Een uni culturele samenleving werkt het bestequote:Op woensdag 18 februari 2026 08:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
De multiculturele samenleving is mislukt...... maar wat is een gelukte mukticulturele samenleving dan ? Wat zijn de punten die een multiculturele samenleving doet lukken of mislukken ?
Zoiets als Volendam of Urk bedoel je?quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een uni culturele samenleving werkt het beste
Want Groningen is niet Nederland?quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:46 schreef FlippingCoin het volgende:
de mannen uit het buitenland en groningen informeren ons dat de multiculturele samenleving wel prima werkt hoor!
lol
Mensen uit Alphen aan den Rijn mogen wel mee praten?quote:Op woensdag 18 februari 2026 08:46 schreef FlippingCoin het volgende:
de mannen uit het buitenland en groningen informeren ons dat de multiculturele samenleving wel prima werkt hoor!
lol
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |