Jette wist het hè.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ja idd, die wisten niet dat ze op een leugenaarster stemden. Schaamteloos.
Wat moet je dan nog meer doen om dat vertrouwen te beschamen?quote:Op maandag 16 februari 2026 19:34 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat zal ze niet doen.
Want ze heeft tenslotte 'het vertrouwen van de kiezer' gekregen.
Ja maar de kiezer niet.quote:
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:04 schreef Mubassie het volgende:
Wat ik nog kwalijker vind is dat Jetten er blijkbaar vanaf wist
Eens. En dat is ook precies wat Renske hier zegt. Wat nou betrouwbare overheid.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:40 schreef OllieA het volgende:
[..]
Wat moet je dan nog meer doen om dat vertrouwen te beschamen?
Nee idd. De kiezer hoorde dat verhaal over die tien nieuwe steden.quote:
Exact! En Jetten laat het Kamerlid blijven aan mevrouw zelf over. Staatsrechtelijk is dat misschien juist - ik kan dat niet beoordelen - maar moreel gesproken vind ik het verrot.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. En dat is ook precies wat Renske hier zegt. Wat nou betrouwbare overheid.
[ x ]
Het zal ook gewoon aan D66 blijven plakken: De tweede plek van die partij is voor iemand die gewoon een leugenaar is.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:48 schreef OllieA het volgende:
[..]
Exact! En Jetten laat het Kamerlid blijven aan mevrouw zelf over. Staatsrechtelijk is dat misschien juist - ik kan dat niet beoordelen - maar moreel gesproken vind ik het verrot.
Mensen die altijd zeiken over belastingen kunnen misschien beter zorgen voor een hoger inkomen.quote:
Het zijn juist de hoogste inkomens die zeiken over de belastingen..quote:Op maandag 16 februari 2026 19:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
[..]
Mensen die altijd zeiken over belastingen kunnen misschien beter zorgen voor een hoger inkomen. Just saying.
En daarnaast getuigt het gedrag van Jetten hierin nou niet bepaald van goed leiderschap, dit soort dingen komen altijd boven water, zeker in deze digitale tijd.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Nee idd. De kiezer hoorde dat verhaal over die tien nieuwe steden.
Bij de SP lopen nogal wat Poetinvriendjes rond dus erg goed is de selectie daar ook nietquote:Op maandag 16 februari 2026 19:44 schreef capricia het volgende:
[..]
Eens. En dat is ook precies wat Renske hier zegt. Wat nou betrouwbare overheid.
[ x ]
En een voorbeeld voor mensen die ook hun opleidingen niet afgerond hebben.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:04 schreef Kottnauer het volgende:
Zelfs na het vertrek van de oplichter blijft Jetten haar nog verdedigen. Hij noemt het een “dapper besluit” dat ze is vertrokken.
- rechtvaardigheid hoog in het vaandel hebben staan, maar zo'n creep als Sidney Smeets in eerste instantie alsnog de kans geven Kamerlid te wordenquote:Op maandag 16 februari 2026 20:10 schreef Kottnauer het volgende:
Typisch D66. Van anderen gedrag eisen waar je zelf niet aan voldoet. Een kleine greep uit het verleden:
- voor het referendum zijn, maar dit zelf afschaffen
- voor de gekozen burgemeester zijn, maar jezelf laten benoemen
- voor vrouwenrechten zijn, maar zelf vrouwen mishandelen
- voor onderwijs pleiten, maar zelf alleen doen alsof je hebt gestudeerd
Enzovoorts
Ze heeft de snelcursus "promotie door vervalsing" cum laude afgelosten zie ik net op haar LinkedIn.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:09 schreef capricia het volgende:
Had ze eigenlijk wel economie en wiskunde in haar profiel, op de havo?
Onze teruggetrokken staatssecretaris van Financiën.
Nee hoor, dit kabinet zal eerder vallen dan het termijn voorbij is..quote:Op maandag 16 februari 2026 12:52 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kabinet Schoof was het slechtste kabinet dat ik mee gemaakt heb en zal ook ongetwijfeld in de slechtse kabinetten ooit staan.
Ik zeg toch ook verder niets of wel dan?
Alleen gezien betrokken partij kan je hier ten minste fatsoenlijke dingen van verwachten itt het vorige kabinet.
Bij D66 is het dedain voor het gewone volk altijd al zichtbaar geweest. Kaag met haar "wie zijn die mensen". Ook bij de overige kamerleden van D66 hing altijd een beetje een walm van zelfingenomenheid. Dat Jetten zo goed wist te scoren komt ook puur omdat de publieke omroep zijn partijtje wederom heel positief heeft weten te framen zo vlak voordat men naar de stembus ging.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:10 schreef Kottnauer het volgende:
Typisch D66. Van anderen gedrag eisen waar je zelf niet aan voldoet. Een kleine greep uit het verleden:
- tegen de luchtvaart zijn, zelf de hele wereld rondvliegen
Enzovoorts
Nah, Jetten deed het gewoon heel erg goed, plus een beetje mazzel dat de rest niet zo goed was.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:25 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Bij D66 is het dedain voor het gewone volk altijd al zichtbaar geweest. Kaag met haar "wie zijn die mensen". Ook bij de overige kamerleden van D66 hing altijd een beetje een walm van zelfingenomenheid. Dat Jetten zo goed wist te scoren komt ook puur omdat de publieke omroep zijn partijtje wederom heel positief heeft weten te framen zo vlak voordat men naar de stembus ging.
Voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen voorspel ik echter een gigantische afgang.
Vergeet de uitspraken van Jetten niet;quote:Op maandag 16 februari 2026 20:10 schreef Kottnauer het volgende:
- tegen de luchtvaart zijn, zelf de hele wereld rondvliegen
Enzovoorts
Nee, Jetten doet niks goed.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nah, Jetten deed het gewoon heel erg goed, plus een beetje mazzel dat de rest niet zo goed was.
Vandaar dat d66 de grootste is geworden zekerquote:Op maandag 16 februari 2026 20:37 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nee, Jetten doet niks goed.
Alleen als het hem uitkomt...
Wie zijn toch die mensen...?quote:Op maandag 16 februari 2026 20:37 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Vandaar dat d66 de grootste is geworden zeker
Dat vraag ik me ook af, maar het resultaat liegt er niet omquote:
Ze kan het nog gooien op de gevolgen van het slavernijverleden van Nederland waar zij zogenaamd nog steeds hinder van ondervindt.quote:Op maandag 16 februari 2026 19:42 schreef kaputwiehund het volgende:
As we speak wordt er nu een carrièrereddend verhaal gespinnt voor mevrouw. Ik gok iets met een moeilijke jeugd.
D66 is solidair met alles en iedereen, behalve mensen met te weinig geld.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:40 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af, maar het resultaat liegt er niet om
Was dat een uitzending van een half jaar geleden?quote:Op maandag 16 februari 2026 20:29 schreef Postbus100 het volgende:
Ik zit nu Radio 1 te luisteren met een klein beetje vertraging ('De rode draad'), en het blijkt gewoon dat ze een half jaar geleden al gewoon in interviews heeft gezegd dat ze geen diploma's had. Dat ze geen universitaire titel heeft. Half jaar geleden!
Je weet dat dit een parodieaccount is?quote:Op maandag 16 februari 2026 20:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[ x ]
21.35 kijken dus naar VI
Ik zit net even het origineel op te zoeken:quote:Op maandag 16 februari 2026 20:54 schreef Kottnauer het volgende:
[..]
Was dat een uitzending van een half jaar geleden?
Voor de verkiezingen in door rijke vrienden betaald tv spotjes verkondigen dat er 10 nieuwe steden gebouwd gaan worden om dit na de verkiezingen als "metafoor"af te doen.quote:Op maandag 16 februari 2026 20:36 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Vergeet de uitspraken van Jetten niet;
Dat is nog het meest kwalijke denk ik.quote:
Inderdaad, ze koketteert er een beetje mee.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:05 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik zit net even het origineel op te zoeken:
https://www.nporadio1.nl/(...)itiek-6-oktober-2025
6 oktober 2025 (net geen half jaar geleden), vanaf 38:45 .
Jammer hoor, dat ze geen staatssecretaris wordt. Wel een gemis.
Was er maar een flinke linkse wind!quote:Op maandag 16 februari 2026 21:33 schreef Kottnauer het volgende:
Een beetje meebabbelen met de linkse wind, meer hoef je niet te kunnen bij D66.
Bij mij zit het probleem niet bij haar havo diploma. Een havo diploma is prima. Als je gewoon geschikt bent. Daar hoef je je echt niet voor te schamen.quote:Op maandag 16 februari 2026 21:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is nog het meest kwalijke denk ik.
Waren ze eindelijk een beetje van dat elitaire imago af, gebeurt dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |