Fijn te horen, ik ook zijn gangetjequote:Op zondag 17 mei 2026 07:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Morning...🤗
Ja z'n gangetje hoor... en met Dotje dan?
Ja het lijkt wel herfst. Maar ik moet zeggen dat ik het niet erg vind. Ga niet zo lekker op dat hete weerquote:Op zondag 17 mei 2026 07:31 schreef Frummelie het volgende:
Potverdepiel wat is het koud...brrrr echt weer om in je mandje te blijven liggen
..
Ha jou ken ik nog!quote:Op zondag 17 mei 2026 19:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]Er zijn nog 10 Topics.... doe je best
Wat was VOL ook alweer?quote:Op zondag 17 mei 2026 19:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat is wederzijds... Kan al zover terug als VOL als ik mij niet vergis
Ahh ja dat was dus iets te lang geleden.. dan moet het het wel bij de Bunker van Johan Vlemmix gewwest zijn..quote:
Nee joh, ik ben hier al sinds Big Brother 3, dacht ik zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ahh ja dat was dus iets te lang geleden.. dan moet het het wel bij de Bunker van Johan Vlemmix gewwest zijn..![]()
Mijn geheugen gaat soms op de loop
Aha, dan verwar ik na al die jaren genoeg RLS posters al door elkaar.. ik wordt echt oudquote:Op zondag 17 mei 2026 19:41 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben hier al sinds Big Brother 3, dacht ik zo.
Ik was hier heel veel met DGK.
quote:
Nee gewoon Dottekequote:
Meravigliosie? Ik woon in de gemeente Zutphenquote:Op zondag 17 mei 2026 20:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Uit dat kleine dorp toch, net als die meravigliosie ?
Ik ben ook even in verwarring...quote:Op zondag 17 mei 2026 22:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Meravigliosie? Ik woon in de gemeente Zutphen
nu ben ik nog meer in verwarringquote:Op maandag 18 mei 2026 13:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ben ook even in verwarring...![]()
"Meravigliosi" is Italiaans voor "prachtig" of "wonderbaarlijk". Als je specifiek op zoek bent naar de bekende I Meravigliosi-serie van Luigi Bormioli – een verfijnde collectie kristallen wijnglazen, bekijk dan de glazen bij Luigi Bormioli
Ja het weer gaatvan het ene uitterste naar het andere.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:42 schreef Chea49 het volgende:
Is het een tijdje zo´n beetje herfstweer geweest, nu heb ik staan zweten op de trap om mijn heg weer even netjes te krijgen. Ik ben wel gek om op mijn leeftijd mijn leven te wagen op een trap op het grind. Maar.......ziet er weer netjes uit en geef mijzelf een schouderklopje. Nu hier maar even uitzweten en wat bijkomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |