Een moodswing? Hij is elke avond tot strontlaat aan het werk, we zitten beide met kinderen en dan heb ik een moodswing?quote:Op woensdag 25 februari 2026 23:07 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waarom misschien als het erg leuk was?
Ik snap die moodswings nooit zo.
Weet je nog wat die openingszin was?quote:Op zondag 1 maart 2026 19:37 schreef Donna het volgende:
Ik had een match afgelopen week en hij had een leuke openingszin.
Hij ging een klacht indienen bij Spotify dat ik niet bij de weekly top 10 stond ofzo. Ik mis iets in deze zin, maar ik weet het niet meer exact en heb de match opgeheven.quote:Op zondag 1 maart 2026 19:53 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Weet je nog wat die openingszin was?
Ik moet deze beter begrijpen denk ikquote:Op zondag 1 maart 2026 20:00 schreef Donna het volgende:
[..]
Hij ging een klacht indienen bij Spotify dat ik niet bij de weekly top 10 stond ofzo. Ik mis iets in deze zin, maar ik weet het niet meer exact en heb de match opgeheven.
Ik weet het dus niet meer precies.quote:Op zondag 1 maart 2026 20:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik moet deze beter begrijpen denk ik
Maar zulke dingen zeg je offline toch ook niet als je iemand leert kennen?quote:Op zondag 1 maart 2026 19:37 schreef Donna het volgende:
Ik had een match afgelopen week en hij had een leuke openingszin. Dus ik reageerde enthousiast; hahaha wat een leuke, die heb ik nog nooit gehoord 😁.
Wat stuurtie een uur later iets van; als je zo saai reageert ga ik niet verder met je in gesprek.
dodged a bullet there.. wat een vent.
Wat reageerde jij dan behalve dat, verder niks?quote:Op zondag 1 maart 2026 19:37 schreef Donna het volgende:
Ik had een match afgelopen week en hij had een leuke openingszin. Dus ik reageerde enthousiast; hahaha wat een leuke, die heb ik nog nooit gehoord 😁.
Wat stuurtie een uur later iets van; als je zo saai reageert ga ik niet verder met je in gesprek.
dodged a bullet there.. wat een vent.
Klopt. Stond op het punt om weg te gaan dus dat was de reactie even snel.quote:Op maandag 2 maart 2026 02:14 schreef W00fer het volgende:
[..]
Wat reageerde jij dan behalve dat, verder niks?
Jij houdt de boel levendquote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:47 schreef Donna het volgende:
Dit wordt een beetje Donna's dating topic zo, maar ik heb weer een leuke match.![]()
Ik doe het voor jullie.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 10:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij houdt de boel levend
Jeeejquote:
Haha, deze tekst roept wel een bepaald beeld op van wat dat zou zijn. En mocht dat beeld kloppen, dan gun ik je alle plezier van de wereld!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:34 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Ik vertel maar niet alles.
Laten we zeggen dat ik wat in te halen heb.
Haha, ja absoluut heel veel plezier de laatste weken. Samen met m'n beste vriendin. Love it!quote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:57 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Haha, deze tekst roept wel een bepaald beeld op van wat dat zou zijn. En mocht dat beeld kloppen, dan gun ik je alle plezier van de wereld!
Goed dat je het zegtquote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:05 schreef Donna het volgende:
[..]
Haha, ja absoluut heel veel plezier de laatste weken. Samen met m'n beste vriendin. Love it!![]()
Wel los van elkaar hoor.
Het zou wel lachen zijn als er nu een Fok!ker opstaat die zegt: afgelopen weekend hadden een maat en ik twee vriendinnen aan de haak.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 20:14 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahahah. Afgelopen weekend hadden we 2 vrienden aan de haak.
Hahahaha. Ja maar ze waren beide 23 dus ik denk niet dat ze hier op Fok! zitten.quote:Op dinsdag 10 maart 2026 22:12 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Het zou wel lachen zijn als er nu een Fok!ker opstaat die zegt: afgelopen weekend hadden een maat en ik twee vriendinnen aan de haak.![]()
On a more serious note: ik hoop dat je door blijft gaan met het delen van jouw positieve ervaringen. Natuurlijk zullen sommigen (een beetje) jaloers op je zijn. Maar dat is wel hun probleem.
Dit klinkt dan weer een beetje viesquote:Op dinsdag 10 maart 2026 19:34 schreef Donna het volgende:
Hahaha. Ik vertel maar niet alles.
Laten we zeggen dat ik wat in te halen heb.
Maar dat heb je natuurlijk wel geregeld inmiddels. Kudo's voor de manier waarop je bijdraagt aan de instandhouding van onze FOK!-community!quote:Op woensdag 11 maart 2026 07:11 schreef Donna het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja maar ze waren beide 23 dus ik denk niet dat ze hier op Fok! zitten.
Hahahaha. Nee sorry! Wel goed bedacht.quote:Op zondag 15 maart 2026 11:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Maar dat heb je natuurlijk wel geregeld inmiddels. Kudo's voor de manier waarop je bijdraagt aan de instandhouding van onze FOK!-community!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |