abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220141438
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:09 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, niets is ideaal. Het zijn allemaal afwegingen die je samen moet maken.
Samen?
Of degene om wiens lichaam het gaat
Als een vlinder die toch vliegen kan tot in de blauwe lucht.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_220141469
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:25 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Bij één van m'n exen dat wel gedaan. Ik vertrouwde haar en zij wist heel goed hoe haar lichaam werkte. Is twee jaar gewoon altijd goed gegaan. Ik denk dat sommige vrouwen dat wel heel goed kunnen aanvoelen.

Maar dat is zeker niet bij iedereen zo.

Edit: Na twee jaar relatie uit, niet dat het toen fout ging met periodieke onthouding :')
Dat geloof ik wel, in principe kan ik de klok bijna gelijk zetten op mijn cyclus . Alleen een hele enkele keer kan het een een maandje anders lopen. Kan het alsnog mis gaan.
Maar dat is dan denk ik een weloverwogen risico dat je neemt/kiest.
Als een vlinder altijd vrij en voor het leven op de vlucht. Wil ik sterven op het water maar dat is een zorg van later Ik wil nu als vlinder vliegen op de bloemenbladeren wiegen.
pi_220141483
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:58 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Samen?
Of degene om wiens lichaam het gaat
Nee samen. Je hebt allebei dingen te willen en te laten na die afweging.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Colorchick donderdag 19 februari 2026 @ 11:09:11 #104
382129 crew  Donna
pi_220141519
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
En als zij ineens anders besluit als je van te voren besproken hebt?

Ik wil echt echt absoluut geen kinderen meer en spreek ook altijd af, mocht het mis gaan dan neem ik een abortus, maar ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik ga reageren als het echt gebeurt. Iets met hormonen en zulks. :') :')
pi_220141546
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oke, er valt weinig samen te besluiten als ik besluit dat het mijn lichaam niet inkomt.
pi_220141573
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:09 schreef Donna het volgende:

[..]
En als zij ineens anders besluit als je van te voren besproken hebt?

Ik wil echt echt absoluut geen kinderen meer en spreek ook altijd af, mocht het mis gaan dan neem ik een abortus, maar ik heb werkelijk waar geen idee hoe ik ga reageren als het echt gebeurt. Iets met hormonen en zulks. :') :')
Weet ik veel, dat is niet aan mij om voor een ander in te vullen. Maar we zijn allemaal volwassen en kunnen weloverwogen besluiten maken en risico's nemen. Dingen afschuiven op hormonen vind ik zeer een zwaktebod.
  Moderator / Colorchick donderdag 19 februari 2026 @ 11:15:15 #107
382129 crew  Donna
pi_220141594
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Weet ik veel, dat is niet aan mij om voor een ander in te vullen. Maar we zijn allemaal volwassen en kunnen weloverwogen besluiten maken en risico's nemen. Dingen afschuiven op hormonen vind ik zeer een zwaktebod.
Ja logisch, je bent een man.
Ik vind dat dan wel weer iets om rekening mee te houden. Ik heb wel meermaals ervaren wat hormonen met je (kunnen) doen. Ik ga er niet van uit dat ik ineens omkeer als een blad aan de boom, maar ik houd er wel rekening mee dat ik dan anders denk.
Gelukkig weten m'n vriendinnen dat ze me dan een reality check en een glas wijn moeten geven. _O-
pi_220141602
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:10 schreef Avianflu het volgende:

[..]
Oke, er valt weinig samen te besluiten als ik besluit dat het mijn lichaam niet inkomt.
Oh dat is helemaal aan jou. Ik weet niet wat een ander daarvan gaat vinden. Misschien past ie zich wel aan door condooms te gebruiken, misschien loopt ie wel de deur uit. Nogmaals, dat is een samenspel tussen twee mensen.

"Ik wil geen condoom, oké ik neem wel een spiraaltje"
"Ik wil wel condoom gebruiken, oké dan hoef ik geen pil"
"Ik wil helemaal niks, oké dan pas ik me wel aan aan jou (of niet)"
pi_220141626
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Ja logisch, je bent een man.
Ik vind dat dan wel weer iets om rekening mee te houden. Ik heb wel meermaals ervaren wat hormonen met je (kunnen) doen. Ik ga er niet van uit dat ik ineens omkeer als een blad aan de boom, maar ik houd er wel rekening mee dat ik dan anders denk.
Gelukkig weten m'n vriendinnen dat ze me dan een reality check en een glas wijn moeten geven. _O-
Nee, ik vind dat je ook een wilsbekwaamheid hebt. Ieder mens heeft dat. Niet alleen omdat ik man ben. Je hebt verantwoordelijkheden te dragen in de wereld. Toen ik depressief was had ik ook in mijn bed kunnen blijven liggen, want ja... ben depressief, het lukt niet, het wil niet, etc. maar wat het antwoord daarop is, is ondanks al die moeite gewoon uit je bed te komen en je verantwoordelijkheden te dragen, want ja de wereld is nu eenmaal hard en moeilijk. Sinds ik dat inzicht heb gekregen schuif ik nooit meer iets af op iets als hormonen of mentale gesteldheid. Ik vind dat zwak.
  Moderator / Colorchick donderdag 19 februari 2026 @ 11:22:25 #110
382129 crew  Donna
pi_220141652
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nee, ik vind dat je ook een wilsbekwaamheid hebt. Ieder mens heeft dat. Niet alleen omdat ik man ben. Je hebt verantwoordelijkheden te dragen in de wereld. Toen ik depressief was had ik ook in mijn bed kunnen blijven liggen, want ja... ben depressief, het lukt niet, het wil niet, etc. maar wat het antwoord daarop is, is ondanks al die moeite gewoon uit je bed te komen en je verantwoordelijkheden te dragen, want ja de wereld is nu eenmaal hard en moeilijk. Sinds ik dat inzicht heb gekregen schuif ik nooit meer iets af op iets als hormonen of mentale gesteldheid. Ik vind dat zwak.
Okee dat kan. :Y
pi_220141844
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:16 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Oh dat is helemaal aan jou. Ik weet niet wat een ander daarvan gaat vinden. Misschien past ie zich wel aan door condooms te gebruiken, misschien loopt ie wel de deur uit. Nogmaals, dat is een samenspel tussen twee mensen.

"Ik wil geen condoom, oké ik neem wel een spiraaltje"
"Ik wil wel condoom gebruiken, oké dan hoef ik geen pil"
"Ik wil helemaal niks, oké dan pas ik me wel aan aan jou (of niet)"
Als hij de deur uitloopt is dat dikke prima. Weet ik direct wat ik er aan heb :')
pi_220142919
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 11:12 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Die hormonen in dit geval zijn zwangerschapshormonen he?
Ze bedoelt dat ze nu wel zegt dat ze een abortus zal nemen, maar als het eenmaal zo ver zou zijn, het wel eens goed kan dat ze dat niet meer over haar hart krijgt.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220142933
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 09:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Ik geloof best dat sommige vrouwen dat heel goed aanvoelen. Mensen weten meer van hun lichaam dan we denken. Ik heb dat bij mijn ex gedaan en dat is gewoon twee jaar altijd goed gegaan. Daarna relatie uit, maar nooit problemen mee gehad. Maar dat betekend niet dat iedereen dat kan natuurlijk.
Ik ben ook zo iemand die op de klok gelijk liep. En dus ook wel eens via de kalender werkte. En dan scheurt er een condoom of verschuift je eisprong toch eens en is het paniek :X
Dus nee... Is niet betrouwbaar.
Jij (en je vriendin) en ik hebben gewoon geluk gehad
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220143197
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 10:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Als mannen zich zo ontzettend graag zouden willen voortplanten, dan zou er geen tekort aan spermadonoren zijn.
In welke landen is er een tekort?
pi_220143337
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:19 schreef Candymannetje het volgende:
In welke landen is er een tekort?
Onder andere in Nederland.
pi_220143444
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 14:37 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Onder andere in Nederland.
Niet zo gek ook met die regelgeving.
De meeste mannen en vrouwen hebben nog gewoon oer instincten maar de mensen zijn gedomestiseerd.
Als je die insticten volg kom je in de problemen in de huidige maatschappij.
Alles draait om materialistische dingen, het belang van het voortbestaan van de samenleving wordt weg gedrukt.
pi_220144147
quote:
1s.gif Op donderdag 19 februari 2026 13:47 schreef Lenny77 het volgende:
Jij (en je vriendin) en ik hebben gewoon geluk gehad
2 jaar lang noem ik niet geluk, maar iig dat zij haar lichaam heel goed kende. Risicovrij? Zeker niet.
pi_220146131
Zit ik hier in het dating topic of het neuken zonder condoom tips topic?
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_220146524
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 18:29 schreef W00fer het volgende:
Zit ik hier in het dating topic of het neuken zonder condoom tips topic?
Vertel eens, wat was jouw meest memorabele date.

Leukste en slechtste.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220146778
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 19:09 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Vertel eens, wat was jouw meest memorabele date.

Leukste en slechtste.
Ik heb met een Poolse vrouw gedate in Antwerpen. Type ik knijp je hand fijn. Ik dacht dat ik met de navy seals te maken had. Ze bleek inderdaad in het leger te werken bij de airforce :D
Ze had een fiets voor me geregeld, hebben rondgefietst en bij speciale cafeetjes wat gedronken en gezeten. Een vrouw met initiatief, geweldig. Helaas klikte het verder op geen enkel vlak, maar ik zal het nooit vergeten.

De slechtste date: iemand die kwam en zei dat ze eigenlijk liever naar huis wilde omdat ze aan de diarree was. Ze kwam eigenlijk ook op een soort badslippers en in joggingbroek. Of die andere vrouw die geirriteerd was en geld smeet naar een ober. Ik heb zoveel verhalen van slechte dates :')
pi_220147561
quote:
0s.gif Op donderdag 19 februari 2026 19:29 schreef W00fer het volgende:

[..]
Ik heb met een Poolse vrouw gedate in Antwerpen. Type ik knijp je hand fijn. Ik dacht dat ik met de navy seals te maken had. Ze bleek inderdaad in het leger te werken bij de airforce :D
Ze had een fiets voor me geregeld, hebben rondgefietst en bij speciale cafeetjes wat gedronken en gezeten. Een vrouw met initiatief, geweldig. Helaas klikte het verder op geen enkel vlak, maar ik zal het nooit vergeten.

De slechtste date: iemand die kwam en zei dat ze eigenlijk liever naar huis wilde omdat ze aan de diarree was. Ze kwam eigenlijk ook op een soort badslippers en in joggingbroek. Of die andere vrouw die geirriteerd was en geld smeet naar een ober. Ik heb zoveel verhalen van slechte dates :')
Haha _O- genieten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan nog wel even doorgaan. Heb ook paar jaar geleden een ONS gehad in Mallorca waar ik meeging met een meiden groep van 7-8 en ik was alleen met 1 andere jongen naar hen huis (na een hele lange nacht doorzakken) en die jongen had ook nog eens dezelfde naam als ik _O- nu komt het, ze sliepen dus ook samen in 1 bed (3 kamers volgens mij, met 3-4 bedden).

Nu had ik de keuze, of plezier hebben met mijn meid waar ik al hele avond mee liep, in de woonkamer van het appartementje op 2 bankjes naar elkaar toegeschroven alsof het een bed was (van 1.40 bij 40) of dat ik bleef slapen bij 2 meiden in bed maar dan mocht ik niets doen. Nou voor eerste gegaan maar dat was ook alles behalve comfortabel.
Wat het nog erger maakte, is dat wij dus bezig waren en er af en toe haar vriendinnen naar toilet gingen e.d. en door de woonkamer liepen waar wij bezig waren. Inclusief haar nichtje. :') :@ De seks was trouwens enorm slecht, waren beiden aangeschoten en ik had 20 minuten nodig om gat überhaupt te vinden.

Ochtend erna fcking ver lopen naar eigen appartement. Wel met glimlach tho. :@

[ Bericht 0% gewijzigd door epicbeardman op 19-02-2026 20:24:08 ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220147909
Aangezien ik zelf niet uitsluit dat ik ooit wil emigreren vindt ik dit ook aantrekkelijk aan meiden die dit al wel hebben gedaan, in hen eentje, in een ander land opnieuw beginnen of betere kansen zoeken.
Het adaptieve, het overal kunnen werken trekt mij enorm aan, kansen zien.

Ik vind zelf dat Nederlandse meiden te veel carriere gedreven zijn, het leven gaat niet altijd maar om werk werk en werk. Ik zoek een meid die ook bijvoorbeeld hele 180 kan maken. Een bedrijf starten samen in het buitenland. Het ontvluchten van de rat-race. Ik mag overigens totaal niet klagen met mijn werk, wellicht betuttel ik het daarom. Maar ik ben van mening als je beetje capaciteit heb je overal aan de bak kan, ook in buitenland is er werk.

Lijkt mij b.v. wel iets om een pand te kopen en deze te renoveren met de overwaarde die ik op mijn eigen huis heb. Nou ik zit rond de leeftijd waar toch best veel meiden 30-35 een koopwoning hebben. Trek bij elkaar in en je hebt in eens enorme kansen voor iets wat je leven kan veranderen.

Een saai burgerlijk leven is niet voor mij bedoeld, daarom ben ik ook een verwent Ik Vertrek en Het Roer om kijker. Tot ooit. >:) oh ja daarom heb ik ook best bindingsangst.
  Moderator / Colorchick woensdag 25 februari 2026 @ 09:35:31 #123
382129 crew  Donna
pi_220197527
Vorige week 2x bij een Tinder date geslapen, erg leuk gehad.
Misschien deze week nog een keer, met hem. Niet slapen trouwens, gewoon even afspreken.
  Moderator / Redactie FP woensdag 25 februari 2026 @ 09:37:53 #124
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220197536
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 09:35 schreef Donna het volgende:
Misschien deze week nog een keer, met hem. Niet slapen trouwens, gewoon even afspreken.
*O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220203289
quote:
0s.gif Op woensdag 25 februari 2026 09:35 schreef Donna het volgende:
Waarom misschien als het erg leuk was?
Ik snap die moodswings nooit zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')