En wie gooien we eruit?quote:
En amper negen tienden winnen op de Fransen waar er eentje al er af lagquote:
Bosker.quote:
Bosker, Huizinga en van de Bunt.quote:
Die wonnen inderdaad heel veel bij de TP.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:23 schreef PzKpfw het volgende:
Wat mis ik de tijden van Wüst en Kramer
Als ze als 1 groepje door hadden kunnen rijden waren we 5e geweestquote:Op zondag 15 februari 2026 16:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
En amper negen tienden winnen op de Fransen waar er eentje al er af lag
Bergsma, Nuis en Wennemars erin.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bosker, Huizinga en van de Bunt.
Ja, precies.quote:
Waarom aan dit onderdeel meedoen als je het niet serieus neemt?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Lag in de lijn der verwachting.
Trebouta is echt een stayer, die komt veel te traag op gang. Al start Loubineaud ook niet heel snel.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:23 schreef Slobeend het volgende:
Echt heel dom om Deschamps in te zetten ja.
En vd Bunt op 1 en Huizinga eruit een optie?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, precies.
Denk dat ze eerder Stijn gaan sparen.
Ze hebben samen getraindquote:Op zondag 15 februari 2026 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom aan dit onderdeel meedoen als je het niet serieus neemt?
Dit is heel slecht inderdaad. aan een draadje tegen de Fransozen die niet weten of er lucht of zand in een circulatie zit.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Wat een wanprestatie van het grootste schaatsland ter wereld.
Dat zou wel genot zijnquote:Op zondag 15 februari 2026 16:25 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
En vd Bunt op 1 en Huizinga eruit een optie?
Yep, dan was hij vanavond nog door de KNSB ontslagen.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Het is dat Didier Deschamps niet kan schaatsen anders was Rintje echt vermoord.
Als er een Italiaan valt staan we in de finale.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom aan dit onderdeel meedoen als je het niet serieus neemt?
Daar kun je nog de mazzel hebben dat die twee keer rijden niet aan kunnen wat je van de Nederlandse drie wel mag verwachten.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
Moet je maar hopen dat China voor brons slechter voor de dag gaat komen, want dit was echt niet best.
Drie keer zelfs, dat is meer dan genoegquote:
Precies. Maar met een beetje geluk flikkert Ghiotto op z'n muil en heb je zilver. Je weet het niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar kun je nog de mazzel hebben dat die twee keer rijden niet aan kunnen wat je van de Nederlandse drie wel mag verwachten.
quote:Op zondag 15 februari 2026 16:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Drie keer zelfs, dat is meer dan genoeg
Boterhammen met hagelslag?quote:
Of alle taartjes.quote:
Nee, denk dat Italië gewoon beter is.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:27 schreef Montov het volgende:
Amerika ontweken. Maar of je daar blij mee moet zijn?
Daar staat de druk wel vol op ja. Hier is er wel voordeel van de vierde plaats lijkt het. Of de VS moet echt niet goed zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:27 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies. Maar met een beetje geluk flikkert Ghiotto op z'n muil en heb je zilver. Je weet het niet.
Had al niet meer gehoeven want Jillert Anema had ongeveer rond dit moment zijn kop eraf getrokken.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dan was hij vanavond nog door de KNSB ontslagen.
Die heeft geluk dat hij derde werd op de 5 kilometer, anders was Snellink wellicht aangewezen. En ik denk dat je daar, zelfs in zijn matige vorm, ook meer aan had gehad.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:22 schreef Remco het volgende:
Dit is ongeacht de uitslag toch belachelijk, dat Bosker is meegenomen voor 600 meter schaatsen.
Ze zijn blij door te zijn naar de volgende rond. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:27 schreef mitt het volgende:
Toch heerlijk dat ze hier tevreden mee zijn
Ja dat is niet serieus te nemen. Zullen we op de Belg gaan kijken?quote:Op zondag 15 februari 2026 16:28 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Jezus, dat was moeizaam. Maar de NOS enthousiast alsof er een plak binnen is.
En als je je dan bedenkt dat die vorig jaar opeens niet meer mee mocht rijden (wat dan wel weer volkomen onterecht was), dan is dat nog opmerkelijker.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:28 schreef Remco het volgende:
Ik kan er echt niet overuit dat Bosker hier speciaal voor is meegenomen. In het volledige mannen en vrouwenveld is hij technisch echt de matigste.
Dat is heel lastig te begrijpen.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:28 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze zijn blij door te zijn naar de volgende rond. Zo moeilijk is dat toch niet om te begrijpen.
Ach, zou het wat uitmakenquote:Op zondag 15 februari 2026 16:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft geluk dat hij derde werd op de 5 kilometer, anders was Snellink wellicht aangewezen. En ik denk dat je daar, zelfs in zijn matige vorm, ook meer aan had gehad.
Dan deugt de instelling niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:27 schreef mitt het volgende:
Stelling: Rintje doet maar wat en zit er dankzij z'n naamquote:Op zondag 15 februari 2026 16:28 schreef Remco het volgende:
Ik kan er echt niet overuit dat Bosker hier speciaal voor is meegenomen. In het volledige mannen en vrouwenveld is hij technisch echt de matigste.
Dan had Ritsma nog even kunnen vragen aan Anema waarom zijn belangrijkste kans op goud er helemaal niks van bakt deze OSquote:Op zondag 15 februari 2026 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had al niet meer gehoeven want Jillert Anema had ongeveer rond dit moment zijn kop eraf getrokken.
Voor de rijders zelf lijkt mij dat dan wel logisch en terecht. Voor de overigen dan weer niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:27 schreef mitt het volgende:
Voor sommige uitgedaagden wel ja. #DAGJESVOLKEDquote:
Een goed paard maakt nog geen goede ruiter, alhoewel, Rintje won nooit goud.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stelling: Rintje doet maar wat en zit er dankzij z'n naam
We zijn 4e geworden in de kwalificatie, en mogen in de halve finale tegen Italie.quote:Op zondag 15 februari 2026 16:29 schreef Ireth het volgende:
Ik ben aan het werk, kan niet kijken, iemand ff snel update voor me? Sta nu illegaal mijn telefoon te checken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |