Mijn persoonlijke favoriet is Rung, Thais maar je moet wel een beetje geduld hebben (en er moet plek zijn) iets aan de dure kant maar ook super is la Rusticana . Of Vlees&co, is ook een goede keuzequote:Op vrijdag 17 april 2026 05:47 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik denk dat we rond 9.00 vanaf het station in Dieren weglopen.
Voor het restaurant Arnhem centrum inderdaad.
Dat is prima! We komen om 8.52 in Dieren aan. Pig heeft een blauwe northface jas en zwarte broek aan, en ik had er nog niet over nagedacht maar waarschijnlijk ook een zwarte broek en donkere jas.quote:Op vrijdag 17 april 2026 20:47 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke favoriet is Rung, Thais maar je moet wel een beetje geduld hebben (en er moet plek zijn) iets aan de dure kant maar ook super is la Rusticana . Of Vlees&co, is ook een goede keuze
Maar het is maar net wat jullie lekker vinden.
Als ik morgen om 8:50 in dieren ben, zal ik dan de eerste paar km met jullie mee wandelen tot het posbank paviljoen , daarna sla ik een andere route in?
Ik heb nog geen plannen. Maar je weet maar nooit. Die wandeling van donderdag was ook spontaan opgekomen. En het plan was even een paar km doen, maar aan het einde was het meer dan 20..quote:
Ik heb zelf de Brooks walker addiction schoenen, de hebben verschillende breedte maten, de standaard schoen is 110mm breed maar ik heb dus wat meer nodig en heb daardoor maat 2e die voor voeten van 110-118 (uit mijn hoofd) misschien is dat er ook voor jou model ?quote:Op zaterdag 18 april 2026 08:58 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen plannen. Maar je weet maar nooit. Die wandeling van donderdag was ook spontaan opgekomen. En het plan was even een paar km doen, maar aan het einde was het meer dan 20..
Ik heb trouwens wel een probleem met mijn schoenen. Ik heb op dezelfde schoenen vorig jaar moeiteloos de 4daagse gelopen en daarna een nieuw paar besteld en dat wil niet. Na een kilometer of 10 a 15 doen mijn voeten aan alle kanten pijn. De wreef doet pijn. Mijn tenen lijken wel klem te zitten. En ook de onderkant van mijn voeten voelen dan niet fijn aan. Dus donderdag na de wandeling gelijk een ander paar besteld (Lowa Renegade), hopelijk gaat dat beter.. Ik twijfelde al een beetje, en langer wachten kan echt niet..Ik had eigenlijk allang 25+ en 30+ wandelingen willen doen, maar op deze schoenen gaat dat vrees ik niet lukken. En toch zouden ze hetzelfde moeten zijn dan die van vorig jaar.
Ik ga nu maar snel de Lowa's inlopen. Ik weet dat ze goed zijn voor me want ik heb mijn eerst 5 4daagses erop gelopen. Vorig jaar dan de Grisport terrain mid en dit jaar was dat de bedoeling dus ook. Dus ja, nu weer de Lowa.quote:Op zaterdag 18 april 2026 11:29 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik heb zelf de Brooks walker addiction schoenen, de hebben verschillende breedte maten, de standaard schoen is 110mm breed maar ik heb dus wat meer nodig en heb daardoor maat 2e die voor voeten van 110-118 (uit mijn hoofd) misschien is dat er ook voor jou model ?
Balen! Maar het gaat goed komen, lowa renegade zijn heerlijk wat mij betreft, al doe ik er wel veel langer meequote:Op zaterdag 18 april 2026 12:29 schreef qltel het volgende:
[..]
Ik ga nu maar snel de Lowa's inlopen. Ik weet dat ze goed zijn voor me want ik heb mijn eerst 5 4daagses erop gelopen. Vorig jaar dan de Grisport terrain mid en dit jaar was dat de bedoeling dus ook. Dus ja, nu weer de Lowa.
Die Lowa's zijn goed lopende schoenen. Alleen ik verslijt ze zo verschrikkelijk snel. Als ik op deze ga oefenen en de 4daagse lopen, zijn ze daarna waarschijnlijk ook compleet doorgesleten. En dat voor een schoen die 230 euro kost bij Lowa zelf (gelukkig heb ik er veel minder voor betaald).
Uiteraard komt het goed. Ik baal alleen wel dat Grisport kennelijk iets gewijzigd heeft aan die schoenen, want het zijn exact dezelfde als waar ik vorig jaar op heb gelopen en dat ging echt moeiteloos. Maar goed, beter dat ik er nu achter kom dan eind juni ofzo. Er is geen man overboord, aan die Renegades wen ik ook zo.quote:Op zaterdag 18 april 2026 18:19 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Balen! Maar het gaat goed komen, lowa renegade zijn heerlijk wat mij betreft, al doe ik er wel veel langer mee
Ik heb zelfs 2 paar van die Grisports. En beiden zitten gewoon niet lekker. En die van vorig jaar waren de lekkerste schoenen waarop ik de 4daagse heb gelopen. Ik snap het dus niet, maar kon niet langer wachten want ik moet er nog wel even aan wennen.quote:Op zaterdag 18 april 2026 19:50 schreef Bzzzzp het volgende:
Ja dat is ook raar. Ik loop altijd op 2 paar renegades tegelijk zodat er een paar kapot kan gaan maar hoewel de schoenen op papier gelijk zijn heb ik ook altijd voorkeur….
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |