Dank je. Dit rondje loop ik vaak. Normaal exact 10 km, nu door het geocachen is er wat bij gekomen.quote:
Inclusief pauzes? Dan lag jullie tempo aardig hoog. 5,6 km/uur over de hele wandeling, dat haal ik zeker niet..quote:Op zondag 12 april 2026 08:43 schreef Bzzzzp het volgende:
het fijne van een lange wandeling die vroeg begint (dus 5.00 opstaan) is dat je daarna zo lekker slaapt….
Gisteren trouwens heel makkelijk gelopen, geen pijntjes of vermoeidheid dus dat is fijn. Meer over asfalt dan gebruikelijk maar ook dwars door boomgaarden heen.
7 uur 20 gelopen over 41km. Laat de vierdaagse maar komen!
We hebben maar 10 minuten gezeten voor een broodje, van pauzeren word ik meestal alleen maar stijf, we eten ook wel eens lopend. Hoewel we op de vierdaagse na de eerste dag meestal wel extra pauze nemen Op dag 4 gaan mijn voetzolen wel zeer doen en is het wel lekker die even te ontlasten….quote:Op zondag 12 april 2026 09:24 schreef qltel het volgende:
[..]
Inclusief pauzes? Dan lag jullie tempo aardig hoog. 5,6 km/uur over de hele wandeling, dat haal ik zeker niet..
Oh, ik rust best wel veel tijdens de 4daagse...quote:Op zondag 12 april 2026 09:43 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
We hebben maar 10 minuten gezeten voor een broodje, van pauzeren word ik meestal alleen maar stijf, we eten ook wel eens lopend. Hoewel we op de vierdaagse na de eerste dag meestal wel extra pauze nemen Op dag 4 gaan mijn voetzolen wel zeer doen en is het wel lekker die even te ontlasten….
Ik rust ook best veel, iedere. 8km ongeveer soms maar een korte van een paar minuten en soms een kwartiertje. Tijdens de vierdaagse smeer ik voor vertrek (bij iedere pauze) mijn knieën even met dat gele spul, werkt als een tierelier voor mijquote:Op zondag 12 april 2026 10:18 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh, ik rust best wel veel tijdens de 4daagse...Even de schoenen uit, even de tenen goed bewegen, voetzool rust geven.. En even zitten en wat eten en drinken.
Ook bij andere wandelingen rust ik eigenlijk wel iedere 2 uur. Soms wat langer, soms kort. En heel soms ook niet.
Eeehm, dat gele spul wat je altijd in de goodybag krijgt?quote:Op zondag 12 april 2026 18:17 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ik rust ook best veel, iedere. 8km ongeveer soms maar een korte van een paar minuten en soms een kwartiertje. Tijdens de vierdaagse smeer ik voor vertrek (bij iedere pauze) mijn knieën even met dat gele spul, werkt als een tierelier voor mij
Ja ik wist niet meer hoe het heet omdat ik pas weer nieuwe voorraad krijg bij de vierdaagsequote:Op zondag 12 april 2026 19:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Eeehm, dat gele spul wat je altijd in de goodybag krijgt?
Ja, zeker. Het is een kunstproject. En wat je op de foto ziet is nog maar een klein gedeelte.quote:Op zondag 12 april 2026 19:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Die stapels stenen is wel gaaf om te zien, dat heeft serieus veel tijd gekost voor iedereen die daar aan het stapelen is gegaan
Vorig jaar aangevallen door een Schotse hooglander en sindsdien ren ik harder dan Sifan Hassan als ik ze zie, alleen nooit de juiste kant op!quote:Op zondag 12 april 2026 18:14 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Even een stukje uit de buurt #4daagse ##41.8km
Hoe laat vertrekken jullie ongeveer? Over het restaurant denk ik eventjes na, binnenstad Arnhem neem ik aan?quote:Op donderdag 16 april 2026 17:22 schreef Bzzzzp het volgende:
@:SnodeSnuiter wij lopen zaterdag Dieren - Arnhem van het Veluwe zwerfpad dus nog een optie om ons tegemoet te lopen! (Het is de laatste etappe, die lopen we alvast, de planning van het Koningsdag-weekendje blijft staan!)
Een tip voor een leuk plekje om te eten of een drankje na afloop in Arnhem is ook welkom!
Ik denk dat we rond 9.00 vanaf het station in Dieren weglopen.quote:Op vrijdag 17 april 2026 00:44 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Hoe laat vertrekken jullie ongeveer? Over het restaurant denk ik eventjes na, binnenstad Arnhem neem ik aan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |