SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook in dit lijstje, meld je dan in dit topic.
Deze prachtige tracker is gemaakt door @Wrapster
En wil je in dit lijstje, post dan een bericht met de tekst: #4daagse ##xx.xkm (xx.x = het aantal kilometers)
[ Bericht 2% gewijzigd door SnodeSnuiter op 15-02-2026 12:11:57 ]
Ja… nee… ben geen streber maar sta graag op 1quote:Op zondag 15 februari 2026 20:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ja hallo, het is geen wedstrijd hè
Ik sta graag laatste. Net zoals ik ook meestal probeer om zo laat mogelijk binnen te komen (ik heb tenslotte tot 5 uur betaald..quote:Op zondag 15 februari 2026 21:29 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ja… nee… ben geen streber maar sta graag op 1
#4daagse ##8,0kmquote:
Ik dacht vandaag ineens: zou je bij een quote met de #’s de kilometers er bij krijgen maar daar is niet zo zie ikquote:Op zondag 15 februari 2026 20:10 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ja hallo, het is geen wedstrijd hè
De quotes worden dmv een regex verwijderd alvorens de post wordt verwerkt. Al vraag ik me wel af waar die 0.1 van qltel vandaan komtquote:Op maandag 16 februari 2026 23:13 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag ineens: zou je bij een quote met de #’s de kilometers er bij krijgen maar daar is niet zo zie ik
Uit een verwijderd bericht. Ik had voor Spleeh een voorbeeldje gemaakt hoe hij ze erbij kreeg met # 0,1km en toen hij ze er goed in had gezet, dat bericht weer verwijderd. Dat hielp niet en dus ook de quote verwijderd. Hielp ook niet..quote:Op dinsdag 17 februari 2026 06:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
De quotes worden dmv een regex verwijderd alvorens de post wordt verwerkt. Al vraag ik me wel af waar die 0.1 van qltel vandaan komt
Mycroft vind hem ookquote:Op dinsdag 17 februari 2026 06:58 schreef Wrapster het volgende:
[..]
De quotes worden dmv een regex verwijderd alvorens de post wordt verwerkt. Al vraag ik me wel af waar die 0.1 van qltel vandaan komt
Ja, dat klopt. Dat was afgelopen zaterdag. Nouja, zaterdagavond en zondag was het niet fijn. Elke beweging van mijn voet deed zeer. Echter, zondagmiddag/avond begon dat al af te zakken en gisteren voelde ik het alleen nog als ik rare bewegingen maakte. Vandaag nergens last meer van. Morgen schijnt het redelijk weer te worden, dus dan ga ik denk ik maar weer eens een wandeling maken..quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:36 schreef Dariush het volgende:
#4daagse ##7.2km
Hoe is het trouwens met je voet @:qltel, jij had je toch verstapt dit weekend?
Daar denkt mijn werkgever anders over helaas… Maar heerlijk wandel weer! Wij gaan morgen een rondje van 20km lopen op de hoge Veluwe, 10 graden is ook al vooruitgangquote:Op vrijdag 20 februari 2026 10:57 schreef qltel het volgende:
Houden we woensdag allemaal vrij om te wandelen? Dan schijnt het 16 a 17 graden, zonnig en droog te worden..
Oh ja, zeker. Ik denk er ook over om morgen te gaan wandelen. Het is in elk geval droog morgen en niet steenkoud zoals afgelopen week.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 18:59 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Daar denkt mijn werkgever anders over helaas… Maar heerlijk wandel weer! Wij gaan morgen een rondje van 20km lopen op de hoge Veluwe, 10 graden is ook al vooruitgang
Ik zou me daar geen zorgen over maken. Hoe langer de afstand, hoe sneller de wandelaars lopen. De 50'ers lopen lekker door, de 40'ers gaan ook nog lekker vlot meestal en de grijze golf (eeehm, ik bedoel de 30'ers) gaan meestal wat langzamer.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:47 schreef Caland het volgende:
Ik merk trouwens dat mijn tempo rond de 6,5 km/u ligt. Is het verstandiger om wat langzamer te trainen omdat dat tempo tijdens de vierdaagse überhaupt niet haalbaar is?
Nee het is vrij saai, het is nog vroeg en er zijn daardoor weinig mensen, je loopt veel langs oninteressante woonwijken en het duurt heel lang voor je je bordje einde Arnhem ziet.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 22:27 schreef qltel het volgende:
Vraagje voor de 50 kilometer wandelaars. Is het lopen door Arnhem leuk, is er veel te doen, veel mensen langs de kant enzo? Ik ken alleen maar het saaie weggetje voor Arnhem langs van de 40 km route.
...en na het bordje einde Arnhem komt er weer een heel saai stuk tot Bemmel..quote:Op zondag 22 februari 2026 08:29 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Nee het is vrij saai, het is nog vroeg en er zijn daardoor weinig mensen, je loopt veel langs oninteressante woonwijken en het duurt heel lang voor je je bordje einde Arnhem ziet.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:51 schreef qltel het volgende:
Als weeronline nog eens wat weet..Het heeft verdorie de hele middag gemiezerd! Nouja, een stoere wandelaar loopt gewoon door (en ik ook) en dus 17,6 op de teller.
quote:Op zaterdag 21 februari 2026 15:51 schreef qltel het volgende:
Als weeronline nog eens wat weet..Het heeft verdorie de hele middag gemiezerd! Nouja, een stoere wandelaar loopt gewoon door (en ik ook) en dus 17,6 op de teller.
Weeronline?? Muhahaha
Overloper.![]()
Jawel.. die had ik vrijdag eind van de middag geplaatst.. en daar vertelde ik dat het druilerig zou zijn..quote:Op zondag 22 februari 2026 09:33 schreef qltel het volgende:
[..]
Tja, gisteren had FOK! geen weerbericht voor onze regio, dus dan moet je wat..
Je komt na Arnhem toch nog door Huissen? Begreep dat het daar best leuk is.quote:Op zondag 22 februari 2026 08:55 schreef qltel het volgende:
[..]
...en na het bordje einde Arnhem komt er weer een heel saai stuk tot Bemmel..
Gek eigenlijk, het is misschien vroeg, maar in Elst weten ze bijvoorbeeld wel hoe ze een feestje moeten bouwen.
Oh wacht, ik zie dat nu op Maps. Ik dacht dat dat allemaal Arnhem was. En dat je daarna dus dat stuk krijgt waar de 40 er weer bij komt en je langs de A325 loopt.quote:Op zondag 22 februari 2026 11:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Je komt na Arnhem toch nog door Huissen? Begreep dat het daar best leuk is.
Die route is niet mijn favoriete route, na Elst kom je door Arnhem (waar 40 en 50 splitsen) maar eigenlijk zit daar maar 1 stukje woonwijk (bij Elsen), de andere 8 kilometer loop je over een dijk met af en toe wat mensen. Dat is goed te doen want dan ben je nog aardig fris. Dan huissen (dat is gezellig en druk) en dan weer een stuk van 9km ongeveer wat eigenlijk ook niet echt leuk is (sorryquote:Op zondag 22 februari 2026 12:11 schreef qltel het volgende:
[..]
Oh wacht, ik zie dat nu op Maps. Ik dacht dat dat allemaal Arnhem was. En dat je daarna dus dat stuk krijgt waar de 40 er weer bij komt en je langs de A325 loopt.
Maar Huissen is dus leuk?
De dinsdag is ook mijn minst favoriete route. De eerste keer was ik helemaal overdonderd en liep ik een controle voorbij (ik weet dat je alles een keer gedaan moet hebben, maar dat is geen aanrader..quote:Op maandag 23 februari 2026 14:31 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Die route is niet mijn favoriete route
Er komen nog kansen genoeg..quote:Op zondag 1 maart 2026 19:47 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij hebben dit weekend veel gestapt maar nauwelijks gelopen 😳
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |