Heb je onze planning gezien? In een spoiler een paar berichtjes onder deze van jouquote:Op maandag 30 maart 2026 11:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als jullie op het zuid oosten (Veluwezoom, Hoenderloo Loenen, dieren, Rheden, Roosendaal) gaan doen, wil je het dan delen? Lijkt me leuk om een route in de tegengestelde richting te doen en dat ik jullie dan tegen kom. Die hoek is waar ik heel veel wandel.
En als je de routes wat langer wil maken heb ik nog wel goede tips over extra lussen die je mee kan pakken met leuke stukjes of uitzichten
Ik heb mijn eerste vierdaagse dinsdag 1 controle gehad. En daar deden ze erg moeilijk over toen ik terug was, want ik had er 1 gemist..quote:Op maandag 30 maart 2026 16:58 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Goed bezig
Die 2 controle punten uit de OP, klopt dat?
Ik meen mij te herinneren dat ik er soms 1 en soms ook 3 had
Die 2 zet ik er zo nog even bij. Goed idee.quote:Misschien een voorbeeld van een trainingsschema erbij?
[ afbeelding ]
En de optie op eerder inschrijven via vie4daase van de wandelbond?
Verder lijkt het vrij accuraat
Oeps stond een pagina eerder, de 27ste ben ik er zelf niet maar ik loop de 3de mei tegengesteldquote:Op maandag 30 maart 2026 17:15 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Heb je onze planning gezien? In een spoiler een paar berichtjes onder deze van jou
Er lopen aardig wat mensen mee die ik ken, maar ik niet. Nog nooit gedaan ook.quote:Op zondag 5 april 2026 17:41 schreef Bzzzzp het volgende:
Een hoop kilometers gemaakt, helaas weer op de fiets in de omgeving van Gulpen( vermoeiender dan lopen en het telt niet eens….)
Volgend weekend georganiseerd 40km bloesemtocht, nog iemand die mee loopt?
Wij lopen deze nu voor het eerst, rondje Ameland en de Egmond wandelmarathon lopen we wel ieder jaar. We lopen (ook voor het eerst) nog een 2 daagse wandeltocht in Soest.quote:Op zondag 5 april 2026 17:52 schreef qltel het volgende:
[..]
Er lopen aardig wat mensen mee die ik ken, maar ik niet. Nog nooit gedaan ook.
Voor mijn eerste 4daagse (2018) heb ik veel georganiseerde tochten gelopen, maar het jaar daarna kwam ik erachter dat veel van die tochten hetzelfde waren dan het jaar daarvoor. En toen kwam de klad er een beetje in bij mij.
Ik zie het nut er ook niet zo van. De afgelopen jaren heb ik eigenlijk nooit meer dan 35 gedaan. Behalve dan in een week in juli, dan liep ik 4 dagen achter elkaar 40 en dan vond ik de training wel afgerond..quote:Op maandag 6 april 2026 11:54 schreef SnodeSnuiter het volgende:
..in mei loop ik wel een 40er, 50 ga ik denk ik niet meer doen als training
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |