Ja op de een of andere manier raakte die tekst mij, ik ben er voor terug gelopen om er alsnog een foto van te maken.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:05 schreef qltel het volgende:
Wat een gaaf bordje!
Ik ken @:rewimo nu ruim 26 jaar, maar samen naast elkaar lopen lukt helaas niet..
Ja hoor. Zeker nu ze een rolstoel/scootmobiel heeft waarmee ze zo'n 50 km kan halen kunnen we best wel wat wandelingen samen doen. Zijn we ook zeker van plan.quote:Op zondag 29 maart 2026 19:16 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ja op de een of andere manier raakte die tekst mij, ik ben er voor terug gelopen om er alsnog een foto van te maken.
Kunnen jullie ook niet een klein stukje als ze met de scootmobiel met je mee gaat? Uiteindelijk gaat het niet om het lopen maar het samen zijn
Oh, dat is een goed initiatief. Het is echt erg lastig om routes te vinden die scootmobiel-toegankelijk zijn.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:16 schreef Bzzzzp het volgende:
@:pigzwart en ik hebben vorige zomer met mijn vader in een gratis, geleende, scootmobiel in Leersum een fantastische dag gehad, het was avontuurlijk en zo fijn om weer samen in het bos te zijn, de scootmobiel had goede vering, mijn pa reed als Verstappen, we hebben genoten! (https://www.scoot-en-go.nl/)
Dat doe ik niet meer...quote:
Voor mij ook niet hoor. Als we een paar keer per jaar een dagje op stap kunnen samen ben ik al blij. Zeker nu ze een stoel met 50 km actieradius heeft, en die in de auto past. Daarmee worden de mogelijkheden een stuk groter.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:55 schreef Bzzzzp het volgende:
Snap ik, het is lastig en voor ons gelukkig geen dagelijkse kost. Ik hoop zelf er nog even achteraan te rennen maar ook dat is eindig ♥…
quote:Op zondag 29 maart 2026 21:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor. Als we een paar keer per jaar een dagje op stap kunnen samen ben ik al blij. Zeker nu ze een stoel met 50 km actieradius heeft, en die in de auto past. Daarmee worden de mogelijkheden een stuk groter.
Dat is toch gewoon samen genieten dan! En anders maar gewoon samen op het fietspad blijven, daar zitten ook prachtige routes tussen.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:59 schreef qltel het volgende:
[..]
Voor mij ook niet hoor. Als we een paar keer per jaar een dagje op stap kunnen samen ben ik al blij. Zeker nu ze een stoel met 50 km actieradius heeft, en die in de auto past. Daarmee worden de mogelijkheden een stuk groter.
Klopt, zeker te weten is dat genieten.quote:Op maandag 30 maart 2026 00:07 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon samen genieten dan! En anders maar gewoon samen op het fietspad blijven, daar zitten ook prachtige routes tussen.
Ik heb vaste routes. De meeste daarvan zijn fietspaden met soms een stukje onverhard. 40 km bospad lijkt me erg zwaar..quote:(Voor de vierdaagse trainingen plan ik het liefst het meeste op de knooppunten routes voor de fiets, vlak asfalt loopt veel fijner voor mij op lange afstanden dan hobbelige bospaden)
Als jullie op het zuid oosten (Veluwezoom, Hoenderloo Loenen, dieren, Rheden, Roosendaal) gaan doen, wil je het dan delen? Lijkt me leuk om een route in de tegengestelde richting te doen en dat ik jullie dan tegen kom. Die hoek is waar ik heel veel wandel.quote:Op maandag 30 maart 2026 09:57 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij lopen juist meestal onverhard, liefst door het bos. Ik hou van law wandelingen of streekpaden want die zijn meestal goed gemarkeerd. Het is soms even reizen (en puzzelen met ov op de begin en eindpunten) maar vaak wel heel mooi!
Wij zijn nu bezig met het Veluwe zwerfpad.
Rozendaal, neem ik aan? Roosendaal ligt in West-Brabant (en ik heb er 17 jaar gewoond..quote:Op maandag 30 maart 2026 11:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Als jullie op het zuid oosten (Veluwezoom, Hoenderloo Loenen, dieren, Rheden, Roosendaal) gaan doen, wil je het dan delen? Lijkt me leuk om een route in de tegengestelde richting te doen en dat ik jullie dan tegen kom. Die hoek is waar ik heel veel wandel.
Maar lukt dat dan qua tijd met grotere afstanden? Het lijkt me heerlijk, dat soort routes lopen. Maar 40 km is verhard al 8 uur lopen. Onverhard nog een stuk langer lijkt me. Dan nog wat pauze en het heen en terugreizen..quote:Op maandag 30 maart 2026 09:57 schreef Bzzzzp het volgende:
Wij lopen juist meestal onverhard, liefst door het bos. Ik hou van law wandelingen of streekpaden want die zijn meestal goed gemarkeerd. Het is soms even reizen (en puzzelen met ov op de begin en eindpunten) maar vaak wel heel mooi!
Wij zijn nu bezig met het Veluwe zwerfpad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms lopen we inderdaad wat korter ivm het reizen maar 40km lukt wel onverhard. In de planning hierboven overnachten we in hotels, maken we er een weekendje weg van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |