Zie onz-fbquote:Op zondag 15 februari 2026 12:48 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wat je zou kunnen vragen aan een van hun is of ze jouw vorige topic kunnen overzetten in R&P en dat jij een passende andere tt bedenkt voor een reeks daar.
Oh jee daar kom ik eigenlijk zelden tot nooitquote:
Jouw verhaal is dat van een alcoholist die weer drinkt, dus alcoholist en dat van een alcoholist die een potentieel moordwapen is.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:44 schreef kree het volgende:
[..]
mss wel als ik de FA dan lief aankijk?
nouja kan wel wat hulp gebruiken eigenlijk, als jullie mss Reeks ook ouwe kunnen vinswn dan yp ik er even bij als samenvatting van wat. help me ff.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oh jee daar kom ik eigenlijk zelden tot nooit![]()
Maar ze kunne kree vast wel helpen hoe hij het kan oplossen
zo niet eens?quote:Op zondag 15 februari 2026 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw verhaal is dat van een alcoholist die weer drinkt, dus alcoholist en dat van een alcoholist die een potentieel moordwapen is.
Dus wat heeft dat precies in R&P Tte maken. Een paar uur geleden wilde je nog mensen raad gaan geven in R&P Hou op hoor.
En nu ben je al uren aan het zeveren. Dus ik neem aan dat je weinig tot niets geslapen hebt.
Lees mijn antwoord op jou in ONZ FB even daar staat je antwoord.
Godsamme kree, maak een OP maak een topic aan en zoek het uit.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
nouja kan wel wat hulp gebruiken eigenlijk, als jullie mss Reeks ook ouwe kunnen vinswn dan yp ik er even bij als samenvatting van wat. help me ff.
De hele zooi is gereekst man.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:50 schreef kree het volgende:
probleem hier niet alles is gereekst want gaat veel verder terug als deze..... dat is meer ff het ding, en wil graag compleet dan vertellen of laten zien van begin tot nu.
ik maak zelf nieuwe als het niet zo kan, maar oke beetje jammer dit.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Godsamme kree, maak een OP maak een topic aan en zoek het uit.
Lieve kree ik zit niet meer vaak op FOK!quote:Op zondag 15 februari 2026 12:52 schreef kree het volgende:
[..]
nouja kan wel wat hulp gebruiken eigenlijk, als jullie mss Reeks ook ouwe kunnen vinswn dan yp ik er even bij als samenvatting van wat. help me ff.
We? Jij.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja aantal maar in verschillende topics?
tis niet heel makkelijk voor mij te vinden, ga maar eens terug zoeken van 6 jaar terug.
en oke als we dit gaan doen wil ik alles erin als links voor iedereen terug te lezen.
Wel.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:57 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm nee? deze laatste wel. alles ervoor niet?
Oepsssquote:Op zondag 15 februari 2026 12:52 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jouw verhaal is dat van een alcoholist die weer drinkt, dus alcoholist en dat van een alcoholist die een potentieel moordwapen is.
Dus wat heeft dat precies in R&P Tte maken. Een paar uur geleden wilde je nog mensen raad gaan geven in R&P Hou op hoor.
En nu ben je al uren aan het zeveren. Dus ik neem aan dat je weinig tot niets geslapen hebt.
Lees mijn antwoord op jou in ONZ FB even daar staat je antwoord.
Dat heeftie pas 654433x gedaan, én hij heeft pas 66r33x antwoord gehad.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Lieve kree ik zit niet meer vaak op FOK!![]()
En iets op FOK! zoeken is mij nog nooit gelukt , helaas![]()
Wat ik zou doen is Coolguy uitleggen wat je zou willen met deze reeks en wat evt mogelijkheden zijn om verder te gaan in R&P . Of anders toch een nieuw topic aanmaken in R&P met een link naar deze reeks.
Maar vraag een FA of Mod wat handig is
Oh, ik ook nietquote:Op zondag 15 februari 2026 12:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Oepsss
Ik had jouw reactie gemist , sorry yvonde![]()
Ik heb niets gezegd
Wesluiten niks. Als jij een topic ergens wil open je dat. DaaaaaaaaaaaaaaAagquote:Op zondag 15 februari 2026 13:01 schreef kree het volgende:
oke zeg het dan maar FA en MODS dan sluiten we deze en maak zelf een nieuwe naar R&P
Ja sorry ik zag het te laatquote:Op zondag 15 februari 2026 13:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat heeftie pas 654433x gedaan, én hij heeft pas 66r33x antwoord gehad.
Ga eens een paar uur slapenquote:Op zondag 15 februari 2026 12:59 schreef kree het volgende:
ja nouja nu maak ik er drama van wat ik eigenlijk niet wil, maar dit Topic is de namelijk zeg maar 3 of 4e wss wel vanu9it andere topics hoe het verhaal is.
naja.
naja voorzover duidelijkheid. ik heb beetje hulp nodig dan denk.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wesluiten niks. Als jij een topic ergens wil open je dat. DaaaaaaaaaaaaaaAag
En dan in het gespreksverslag: “Er bleek sprake van ziekte-inzicht en -besef.” “ Er was geen sprake van een oordeels- en kritiekstoornis (…).”quote:CAGETEST:
Heeft u de afgelopen 12 maanden wel eens gedacht dat u minder zou moeten drinken:0
Heeft u de afgelopen 12 maanden zich ooit geërgerd aan kritiek van anderen op uw drinken:0
Heeft u de afgelopen 12 maanden wel eens ziek of schuldig gevoeld door drinken:0
Heeft u de afgelopen 12 maanden wel eens ‘s morgens vroeg gedronken om uw zenuwen te kalmeren of
om een kater te bestrijden:0
Score (0-4): 0
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |