Was recentelijk de jaren 80 ook niet populair (Stranger Thing, kleding), wat dat aan gaat klopt het chronologisch welquote:Op zondag 15 februari 2026 19:43 schreef PieterDeRijcke het volgende:
[..]
Heerlijke tijd.
[ afbeelding ]
Ik ben 1.86 en als ik 83kg weeg heb ik een BMI van 24. Op papier gezond, maar met mijn lichaamsbouw is dat echt wel te zwaar hoor. Ik schommel nu tussen de 70 en 72kg en voor mij is dat perfect gezond.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:37 schreef Danny het volgende:
[..]
25 volgens voedingscentrum. Daarboven is overgewicht.
Verschil is dus belgië vs nederlandquote:Op zondag 15 februari 2026 18:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.gezondleven.b(...)ig%20gewichtsverlies.
Voor de echt oudere mensen zou je inderdaad zelfs een overgewicht moeten hebben. Toch zeker een 10 a 15kg extra.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zeker vrouwen.
En als oudere ook, trouwens. Dan is 25 niet per se een harde grens voor een gezond bmi en gaat dat iets naar boven, richting 26.
Wat dan precies?quote:
Ja, wie had dat nou kunnen verwachtenquote:Op zondag 15 februari 2026 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cobain is na die docu op mijn lijstje gezakt.
Wat een junk joh.
Geen idee maar in belgie houden ze andere bmi aan dan in nederland blijkbaarquote:Op zondag 15 februari 2026 20:56 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Wat dan precies?
Zijn onze oudjes gezond als ze dikker zijn en de Nederlandse oudjes ongezond met hetzelfde gewicht?
Enkel bij 65+ en ik zie in de praktijk dat dit ook écht beter voor hun is.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen idee maar in belgie houden ze andere bmi aan dan in nederland blijkbaar
Die corrigeren voor minder gewicht in de hersenpanquote:Op zondag 15 februari 2026 21:17 schreef Danny het volgende:
[..]
Geen idee maar in belgie houden ze andere bmi aan dan in nederland blijkbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 februari 2026 21:22 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die corrigeren voor minder gewicht in de hersenpanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
Net als met Armstrong.quote:Op zondag 15 februari 2026 21:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ja, wie had dat nou kunnen verwachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |