Ik ben wel weer toe aan een filmpje waarin Zelensky de piano beswaffelt. Die heb je ongetwijfeld ook nog wel ergens staan.quote:Op maandag 16 februari 2026 17:43 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Ja de waarheid is hard en niet gewenst hier.
oke dat mag. Daar is dit forum voor. Mensen zijn getriggered als Oek corruptie wordt getoond.quote:Op maandag 16 februari 2026 17:52 schreef oheng het volgende:
[..]
Voor ieder berichtje van jou kan ik zonder overdrijven duizend russische gevallen hier posten, hier een voorbeeld van een (1) uur geleden:
https://ria-ru.translate.(...)tr_tl=en&_x_tr_hl=en
Door de Oekraiense overheid zelf?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 00:03 schreef QAnonn het volgende:
[..]
oke dat mag. Daar is dit forum voor. Mensen zijn getriggered als Oek corruptie wordt getoond.
quote:Ukraine achieved its biggest battlefield gains in 2.5 years last week, — AFP
From Wednesday to Sunday last week, the Ukrainian military managed to recapture 201 km² of territory - this area is practically equivalent to the territory that Russia captured in all of December.
De Russen mogen dus weer 3 jaar gaan vechten om dat gebied terug te krijgen.quote:
En weer een paar honderdduizend extra soldaten door de gehaktmolen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De Russen mogen dus weer 3 jaar gaan vechten om dat gebied terug te krijgen.
Ja dat klopt. Het russische Informant kanaal heeft wat beelden geplaatst:quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:34 schreef skysherrif het volgende:
Wellicht beste nacht voor Oekraiense luchtdefensie tot nu toe. 24 van de 24 kruisraketten werden uit de lucht gehaald
[ x ]
Blijkbaar heel veel door f16s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
‘Nederlandse F-16-piloten actief in Oekraïne: ingezet om Kyiv te beschermen’quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:34 schreef skysherrif het volgende:
Wellicht beste nacht voor Oekraiense luchtdefensie tot nu toe. 24 van de 24 kruisraketten werden uit de lucht gehaald
[ x ]
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:56 schreef oheng het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Het russische Informant kanaal heeft wat beelden geplaatst:
https://t-me.translate.go(...)l=nl&_x_tr_pto=wapp#
De russische milblogger Romanov had ook een mooi voorbeeld van de toestand in het russische leger.Vast niet zo handig dat ze dit filmen, maar lijkt mij ansich wel mooi werk. Relatief veilig iets nuttigs doen met je straaljager "vliegbrevet"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niemand zegt dat Oekraine niet corrupt is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 00:03 schreef QAnonn het volgende:
[..]
oke dat mag. Daar is dit forum voor. Mensen zijn getriggered als Oek corruptie wordt getoond.
Dankzij die Amerikaanse en Nederlandse piloten?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:34 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
quote:Ignat denied the publication of Intelligence Online that Ukraine has formed a separate F-16 squadron, which includes American and Dutch pilots.
According to him, Ukraine actively cooperates with partners within the aviation coalition, but combat flights are performed by Ukrainian pilots.
Meer waarschijnlijk door de nieuwe bewapening die het heeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 15:29 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dankzij die Amerikaanse en Nederlandse piloten?
Lijkt me ook. Stel je eens voor, Nederlandse (ex) piloten die in Oekraïne operaties uitvoeren. Onze politici schijten 7 kleuren stront bij de gedachte alleen al.quote:
Anders wisten we dat al wel hoor.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 18:36 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Lijkt me ook. Stel je eens voor, Nederlandse (ex) piloten die in Oekraïne operaties uitvoeren. Onze politici schijten 7 kleuren stront bij de gedachte alleen al.
Als ik dit zo lees kan eem F16 met deze bewapening meer drones per sortie neerhalen tegen een stuk lagere prijs dan met de standaard amraam/sidewinder raketten.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 17:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Meer waarschijnlijk door de nieuwe bewapening die het heeft.
[ x ]
ALhoewel, nvm dit gaat vooral om drones natuurlijk. Maar maakte het wellicht makkelijker drones sneller uit te schakelen zodat meer focus op de kruisraketten kon?
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 19:28 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Russische kanalen maken hun ministerie momenteel belachelijk over dit bericht.
quote:Don't believe anything until the Kremlin denies it™
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |