Plaats maar foto, dan kunnen wij suggesties doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uiteraard is dat de bedoeling. Ik zal later een foto plaatsen van wat erin zit. Ik ga er eerst zelf nog even over nadenken.
Eerste goud ooit bij de winterspelen.quote:
De BBC heeft een hoop huislijke soaps met kokende mensen die hun hart (spreekwoordelijk en letterlijk) uitstorten enzo,.quote:
Ok ik kijk niet zoveel BBCquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
De BBC heeft een hoop huislijke soaps met kokende mensen die hun hart (spreekwoordelijk en letterlijk) uitstorten enzo,.
Ja absoluut.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik kijk niet zoveel BBCMaar zo'n mystery box zou daar dan in passen
Ja het weer zit niet mee en er is water en sneeuw in overvloed ...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:58 schreef pullup het volgende:
Nou @:chufi het nationale roeiteam wil op hoogtestage naar Zuid Spanje![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voorlopig hadden ze onder meer wat gebrek aan sneeuwkettingen bij de huurauto's
Raar onderdeel ditquote:
Dit gezien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag niet jutta? nee in colombie is de group samengebonden
Dat lijkt me niet iemand om een contract aan te gaan dat ie Jake niet toetakelt, dus dat gaat vast niet gebeurenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gezien?
NWS / Jean-Claude Van Damme (65) daagt Jake Paul uit voor spektakelgevecht
Ik vraag me af of Jake nog wel mag vechten met zn dubbele kaakbreukquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gezien?
nee niet gezienquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee ga ik aan de slag
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef fietsie het volgende:
Een mooie vogelslinger voor in de tuin van de chocopasta en de paranoten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |