Pro-tip: doe er nog een secret ingredient inquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
Aoibhin is gearriveerd met een mystery box met 10 ingrediënten![]()
Daar moet ik een maaltijd van brouwen.
[ afbeelding ]
@:maily @:gast_op_afstand_GOA @:pullup @:FreshFruit @:chocofan @:marcb1974
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maak maar open danquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou een ander ingrediënt toevoegen omdat het valentijn isquote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een ander ingrediënt toevoegen omdat het valentijn isHij mag alleen gebruiken wat hij in huis heeft😛SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Uiteraard is dat de bedoeling. Ik zal later een foto plaatsen van wat erin zit. Ik ga er eerst zelf nog even over nadenken.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zou een ander ingrediënt toevoegen omdat het valentijn isDat koop ik af en toe voor de schildpadden. Ik vind het zelf niet zo lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
En moet hij alles uit de box ook gebruiken?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij mag alleen gebruiken wat hij in huis heeft😛
Ja. Maar het hoeft niet allemaal op.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:45 schreef pullup het volgende:
[..]
En moet hij alles uit de box ook gebruiken?
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Maar die heeft hij toch al.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:40 schreef Aoibhin het volgende:
Straks gebruikt hij mijn hart nogik ben in huis
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die heeft hij toch al.
Die heb ik afgelopen kerst aan hem gegeven.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar die heeft hij toch al.
En de dag daarna schreef je daarover een liedje?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen kerst aan hem gegeven.
En de dag erna gaf ie hem weg
Spannend. Succes.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:24 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Daar mag men hier geen foto's van plaatsenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:07 schreef fietsie het volgende:
Dit lijkt een beetje op een BBC soap..
Watquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:07 schreef fietsie het volgende:
Dit lijkt een beetje op een BBC soap..
Plaats maar foto, dan kunnen wij suggesties doen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:40 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Uiteraard is dat de bedoeling. Ik zal later een foto plaatsen van wat erin zit. Ik ga er eerst zelf nog even over nadenken.
Eerste goud ooit bij de winterspelen.quote:
De BBC heeft een hoop huislijke soaps met kokende mensen die hun hart (spreekwoordelijk en letterlijk) uitstorten enzo,.quote:
Ok ik kijk niet zoveel BBCquote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
De BBC heeft een hoop huislijke soaps met kokende mensen die hun hart (spreekwoordelijk en letterlijk) uitstorten enzo,.
Ja absoluut.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok ik kijk niet zoveel BBCMaar zo'n mystery box zou daar dan in passen
Ja het weer zit niet mee en er is water en sneeuw in overvloed ...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:58 schreef pullup het volgende:
Nou @:chufi het nationale roeiteam wil op hoogtestage naar Zuid Spanje![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Voorlopig hadden ze onder meer wat gebrek aan sneeuwkettingen bij de huurauto's
Raar onderdeel ditquote:
Dit gezien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag niet jutta? nee in colombie is de group samengebonden
Dat lijkt me niet iemand om een contract aan te gaan dat ie Jake niet toetakelt, dus dat gaat vast niet gebeurenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gezien?
NWS / Jean-Claude Van Damme (65) daagt Jake Paul uit voor spektakelgevecht
Ik vraag me af of Jake nog wel mag vechten met zn dubbele kaakbreukquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gezien?
nee niet gezienquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:20 schreef maily het volgende:
[..]
Dit gezien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hiermee ga ik aan de slag
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef fietsie het volgende:
Een mooie vogelslinger voor in de tuin van de chocopasta en de paranoten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |