nee dat is hele andere (RIP). die was jaar ouder als mij.quote:Op zondag 15 februari 2026 04:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Gaat dit over het meisje dat er niet meer is?
naja ik niet...quote:Op zondag 15 februari 2026 04:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit soort posts heb ik dagelijks in mijn Dm.
Leuke volgende TT wel.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:58 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm ik weet niet meer precies de appjes van toen natuurlijk en denk kan ze niet eens achterhalen.
Tja hoe leg je dat uit, laat ik soort van kort samen vatten, wat ik bv kreeg. mijn vinger zit nu in mijn kutje ik ben nat. oeh kree,,,
Voorbeeld he, en dit alles was nog in tijd zonder foto's.
ja nouja ik zou hem niet doen zelf, maar be my Guest. maar hoop beetje jullie snappen het verhaal zo min of meer?quote:
Neequote:Op zondag 15 februari 2026 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja ik zou hem niet doen zelf, maar be my Guest. maar hoop beetje jullie snappen het verhaal zo min of meer?
Ik snap het niet, maar ook geen zin om terug te lezen.quote:Op zondag 15 februari 2026 04:06 schreef kree het volgende:
[..]
ja nouja ik zou hem niet doen zelf, maar be my Guest. maar hoop beetje jullie snappen het verhaal zo min of meer?
Kree was mijn Valentijnquote:Op zondag 15 februari 2026 04:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het niet, maar ook geen zin om terug te lezen.
Blijf niet hangen in het verleden. Gewoon nieuwe dag, nieuwe kansen.
waar maar deed ik ook, t is dat jullie erover verder vragen, maar dat was allang al vergeten, had meer te maken met die laatste waarmee ik wel oké band had en die het moeilijk had en nu is te komen overlijden. voor jullie info die is jaar ouder dus.quote:Op zondag 15 februari 2026 04:08 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik snap het niet, maar ook geen zin om terug te lezen.
Blijf niet hangen in het verleden. Gewoon nieuwe dag, nieuwe kansen.
Oei, was dat de bel vriendin ?quote:Op zondag 15 februari 2026 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar deed ik ook, t is dat jullie erover verder vragen, maar dat was allang al vergeten, had meer te maken met die laatste waarmee ik wel oké band had en die het moeilijk had en nu is te komen overlijden. voor jullie info die is jaar ouder dus.
verder heb ik niet echt wat op het moment aan verliefd of vrouwen Enzo.
Wat heb je toch met die Italiaan?quote:Op zondag 15 februari 2026 04:10 schreef kree het volgende:
[..]
waar maar deed ik ook, t is dat jullie erover verder vragen, maar dat was allang al vergeten, had meer te maken met die laatste waarmee ik wel oké band had en die het moeilijk had en nu is te komen overlijden. voor jullie info die is jaar ouder dus.
verder heb ik niet echt wat op het moment aan verliefd of vrouwen Enzo.
stopwoordje van me.quote:Op zondag 15 februari 2026 04:13 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Wat heb je toch met die Italiaan?
Is Enzo Knol een Italiaan ?quote:Op zondag 15 februari 2026 04:13 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Wat heb je toch met die Italiaan?
quote:Op zondag 15 februari 2026 04:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is Enzo Knol een Italiaan ?
Nooit geweten.
En hoe gaat het met de alcohol ?quote:Op zondag 15 februari 2026 04:15 schreef kree het volgende:
ik denk ook echt ben alweer te onwijs eerlijk geweest over hoe en wat met mij. en is niet erg.
Maarja hoop dan ook dat jullie snappen dat ik hier best geinig kan zijn Enzo en leuk. maar dit stukje is beetje serieus voor mij ook.
oke. kijk ik heb nooit gezegd ga nooit meer drinken he? maar heb wel voor mezelf een standaard voor als ik moet rijden Enzo. En eigenlijk werkt dat prima voor als nog.quote:Op zondag 15 februari 2026 04:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe gaat het met de alcohol ?
Jij? Geinig en leuk? Wanneer?quote:Op zondag 15 februari 2026 04:15 schreef kree het volgende:
ik denk ook echt ben alweer te onwijs eerlijk geweest over hoe en wat met mij. en is niet erg.
Maarja hoop dan ook dat jullie snappen dat ik hier best geinig kan zijn Enzo en leuk.
Over welk stuk gaat dit?quote:maar dit stukje is beetje serieus voor mij ook.
Ben je 16 + ?quote:
naja dit is ander topic. vaargoed over het algemeen sta ik wel bekend om tegen een geintje te kunnen en ook te maken. Maarja.quote:Op zondag 15 februari 2026 04:18 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Jij? Geinig en leuk? Wanneer?
[..]
Over welk stuk gaat dit?
Jij kent jezelf minder goed an je denkt.quote:Op zondag 15 februari 2026 04:19 schreef kree het volgende:
[..]
naja dit is ander topic. vaargoed over het algemeen sta ik wel bekend om tegen een geintje te kunnen en ook te maken. Maarja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |