abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220102152
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:34 schreef kree het volgende:

[..]
hmmm is dat zo denk je? ik denk dat het weet ik hoeveel keer wel voorkomt namelijk.
Vast wel, maar het zegt wel wat over de ontwikkeling van de 26-jarige. :P
...hier om je mars te breken.
pi_220102154
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:34 schreef FreshFruit het volgende:
Was het de sexuele moraal in de familie ? Stonden ze ook naakt te behangen ?
nee joh er was nooit meer tussen haar en mij als appen Enzo. enne moet zeggen ze ging soms wat ver. maar dit was nog voor de tijd dat we elke keer foto's en filmpjes doorstuurde.

Was allemaal kletsen via whatsapp. heb haar in het echt mss 2 x gezien. ? en met familie en dingen waardoor bij elkaar kwamen.

Denk meer beetje puber praat en geil of hoe noem je het en denk mss wat dingen gezegd ook toen die ik nu niet meer zou doen,.

Al met al is er niks gebeurd behalve veel kletsen via whatsapp. dus je moet dit niet overtrekken ook. heb dr nooit naakt gezien :)
Do what you love, love what you do!
pi_220102160
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:37 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Vast wel, maar het zegt wel wat over de ontwikkeling van de 26-jarige. :P
of over de ontwikkeling van een 16-jarige dus :). wel beetje in evenwicht houden, zij kwam meestal met die dingen Enzo niet ik. naja.

Al met al uiteindelijk de wijste geweest. en zij ook denk, dus hebben we het laten gaan en is het iets wat we beetje nooit vertelden, behalve hier nu dus. Omdat jullie geloven mij niet :P
pi_220102163
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:34 schreef FreshFruit het volgende:
Was het de sexuele moraal in de familie ? Stonden ze ook naakt te behangen ?
Tieten vooruit
pi_220102165
ik moet wel zeggen val beetje meer op jonger als ouder moet ik zeggen

maar andersom vallen jonger dan weer op ouder.

Ik denk moet geen probleem zijn, maar geef toe toen in die jaren die we waren was het beetje sketchy wel.
pi_220102167
niet omdat leeftijdsverschil dan uitmaakt, maar omdat te jong en puber zij was en ik toch wat ouder, daarom heb ik er een punt achter gezet., nu zou een jaar of 10 me niet eens veel uitmaken.
pi_220102170
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:39 schreef kree het volgende:

[..]
of over de ontwikkeling van een 16-jarige dus :). wel beetje in evenwicht houden, zij kwam meestal met die dingen Enzo niet ik. naja.

Al met al uiteindelijk de wijste geweest. en zij ook denk, dus hebben we het laten gaan en is het iets wat we beetje nooit vertelden, behalve hier nu dus. Omdat jullie geloven mij niet :P
Ik geloof je best. Maar refereer even de post van ES. De gedachte alleen al. En je ging mee in het verhaal.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220102171
Dat gaat al te ver.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220102173
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:46 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Ik geloof je best. Maar refereer even de post van ES. De gedachte alleen al. En je ging mee in het verhaal.
neeeeeeej wacht
pi_220102174
Plus het feit dat je er zelf out of the bkue weer over begint,
pi_220102175
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:48 schreef kree het volgende:

[..]
neeeeeeej wacht
Oh je ging niet mee, maar was er zelf mee begonnen?
pi_220102177
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:49 schreef FreshFruit het volgende:
Plus het feit dat je er zelf out of the bkue weer over begint,
Waar het hart vol van is…
pi_220102178
het ging ver in kletsen dat wel, maar verder is er nooit wat gebeurt.

Gaat dat tever denk je? als het meer van haar kant kwam als van mij....

tja kweet niet denk er is niet zo ergs aan zolang er maar niet echt wat fysiek gebeurt dus?

En heb gezegd kan dat nou wel joh wat je zegt.....
en afgekapt erna. Marja goed het was altijd wel grappig ook. tja jongens.

bedenk me dit nu na he 20 jaar later onderhand of dat goed was, maatre echt verkeerd was het toen niet toch en denk voor haar en voor mij niet. t was gewoon geile praat Enzo. meer is het nooit geweest.

En daarmee heb ik denk gezegd hoe het was en over dacht, want jullie perverse gedachten wil ik niet eens horen eigenlijk :P
pi_220102180
Noem het maar grappig. wees nou eens eerlijk.
pi_220102182
eerlijker kan ik niet zijn als wat ik nu doe, dit is de waarheid en zoals het was.

Wat wil je nog meer weten?
pi_220102184
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:54 schreef Shii het volgende:
Ik moet hier even teruglezen volgens mij.
Dame Shii. *O*
pi_220102185
vind het altijd beetje matig als er dan gevraagd wordt of ik verdere gedachten had...

is niet zo. althans zou gedacht hebben als leeftijd toen niet het probleem was. maar was het wel en ingezien en afgekapt. wat is er dan nog wat je meer wil weten?
pi_220102186
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:54 schreef kree het volgende:
eerlijker kan ik niet zijn als wat ik nu doe, dit is de waarheid en zoals het was.

Wat wil je nog meer weten?
Wat stond er in die appjes ?
En hoe reageerde jij ?
pi_220102187
vraag maar hoor, want wil me niet verontschuldigen over wat ik toen deed, want denk niks mis mee.

Maar blijkbaar zijn er vragen over?
pi_220102188
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:56 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Wat stond er in die appjes ?
En hoe reageerde jij ?
hmmm ik weet niet meer precies de appjes van toen natuurlijk en denk kan ze niet eens achterhalen.

Tja hoe leg je dat uit, laat ik soort van kort samen vatten, wat ik bv kreeg. mijn vinger zit nu in mijn kutje ik ben nat. oeh kree,,,

Voorbeeld he, en dit alles was nog in tijd zonder foto's.
pi_220102189
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:56 schreef kree het volgende:
vraag maar hoor, want wil me niet verontschuldigen over wat ik toen deed, want denk niks mis mee.

Maar blijkbaar zijn er vragen over?
Dat bepalen wij wel.
pi_220102190
quote:
1s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:58 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Dat bepalen wij wel.
nou niet echt dat jullie dat bepalen? ik heb een moreel en denk dat die vrij goed is. en had zelf al bepaalt wat goed en niet goed is.... lang terug, we hebben het hier over verhaal van 20 jaar terug he? bijna.

Jullie mogen je er je mening over geven, maar ik bepaal zelf wel of dat goed of niet goed was. En ik denk er is allemaal geen probleem door ontstaan. en verder ook niks verkeerd gegaan. dat je dat ff weet :P
pi_220102192
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:58 schreef kree het volgende:

[..]
hmmm ik weet niet meer precies de appjes van toen natuurlijk en denk kan ze niet eens achterhalen.

Tja hoe leg je dat uit, laat ik soort van kort samen vatten, wat ik bv kreeg. mijn vinger zit nu in mijn kutje ik ben nat. oeh kree,,,

Gaat dit over het meisje dat er niet meer is?
pi_220102193
quote:
0s.gif Op zondag 15 februari 2026 03:58 schreef kree het volgende:

[..]

Dit soort posts heb ik dagelijks in mijn Dm. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')