Dat verhaal ken ik. Sta je ook in de Epstein files ?quote:Op zondag 15 februari 2026 03:13 schreef kree het volgende:
[..]
nouja wil maar zeggen op deze leeftijd maakt dat dan niet zoveel uit meer?
je had de commentaar hier moeten lezen toen ik 26 was en iemand van 16 jaar.
heb dat afgekapt omdat ik toen al dacht niet oké Enzo, maar wil maar zeggen leeftijdsverschil maakt wat minder uit als je wat ouder bent.
Gvd!!quote:Op zondag 15 februari 2026 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik. Sta je ook in de Epstein files ?
LOLquote:Op zondag 15 februari 2026 03:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat verhaal ken ik. Sta je ook in de Epstein files ?
Het klikt of het klikt niet.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:16 schreef kree het volgende:
[..]
LOL. nee en sowieso was die gedachte er niet ook van ik wil met iemand jonger ofzo
het klikte toen soort van wel, Marja mss moest ik dan ook maar de wijste zijn en heb het afgekapt/
sjah nu onderhand stel het begon opnieuw dan was dit een veel minder probleem geweest.quote:
Euhm, nu nog met een meisje van 16 ?quote:Op zondag 15 februari 2026 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
sjah nu onderhand stel het begon opnieuw dan was dit een veel minder probleem geweest.
maar oké ik weet ook wel dat ze toen mss nog te jong was, daarom afgekapt dus.
Ah zoals gewoonlijk geen actie ondernomen dus. Sommige dingen veranderen nooit.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:21 schreef kree het volgende:
[..]
sjah nu onderhand stel het begon opnieuw dan was dit een veel minder probleem geweest.
maar oké ik weet ook wel dat ze toen mss nog te jong was, daarom afgekapt dus.
nee joh, dat was toen, en moet zeggen het kwam nog meer van haar kant als mij. maar oké vond dat dan soms teveel gaan ook wel.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Euhm, nu nog met een meisje van 16 ?
Scherp!quote:Op zondag 15 februari 2026 03:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Euhm, nu nog met een meisje van 16 ?
wel actie ondernomen, want afgekaptquote:Op zondag 15 februari 2026 03:25 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Ah zoals gewoonlijk geen actie ondernomen dus. Sommige dingen veranderen nooit.
Maar als christen heb je wel een zonde begaan.quote:
De zonde begint al bij de gedachte.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar als christen heb je wel een zonde begaan.
ik weet niet waarom dat erbij genoemd moet worden, maar goed.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
De zonde begint al bij de gedachte.
hmmm niet lullig gaan doen nu heejquote:Op zondag 15 februari 2026 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
Kijk papa dit is mijn nieuwe lover Kree.
kun je je voorstellen als die ouders ook 15 jaar verschillen in leeftijd (die van haar dus). dat dat niet eens een raar idee is?quote:Op zondag 15 februari 2026 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
Er zijn grenzen. Moreel en nadenken.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:29 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
De zonde begint al bij de gedachte.
Dat het als 26-jarige klikt met een 16-jarige is trouwens veelzeggend.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:30 schreef FreshFruit het volgende:
nouja moraal dus wat ik wel had.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er zijn grenzen. Moreel en nadenken.
hmmm is dat zo denk je? ik denk dat het weet ik hoeveel keer wel voorkomt namelijk.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:33 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Dat het als 26-jarige klikt met een 16-jarige is trouwens veelzeggend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |