Jij?quote:Op zondag 15 februari 2026 01:15 schreef kree het volgende:
wie had er die vrijgezel is nog kaartjes via post (de ouderwetse) voor valentijn?
Natuurlijk ik nietquote:
haha ik ook niet, maar denk ik ook leeftijd nu (42) is een beetje waarin vrouwen ook zitten die geen relatie hebben en denken. Van kan het prima alleen af.quote:
Ikheb het niet gezien ... alleen gelezenquote:Op zondag 15 februari 2026 00:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja, wat een vertoning was dat. En gewoon ontkennen ook nog.
quote:Op zondag 15 februari 2026 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ikheb het niet gezien ... alleen gelezen
bewust geen kinderen of had je er een overweging over?quote:Op zondag 15 februari 2026 02:11 schreef FreshFruit het volgende:
13 jaar samen met Soul, geen kinderen.
quote:Op zondag 15 februari 2026 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ikheb het niet gezien ... alleen gelezen
Nee, heel vroeger had het gekund. Maar nu niet meer, het is prima zo.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:16 schreef kree het volgende:
[..]
bewust geen kinderen of had je er een overweging over?
nou denk er zo ook wel over. mss als je jonger bent denk je daar over.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, heel vroeger had het gekund. Maar nu niet meer, het is prima zo.
Je bent dan ook wel ietsje jonger dan ik.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:28 schreef kree het volgende:
[..]
nou denk er zo ook wel over. mss als je jonger bent denk je daar over.
maar onderhand heb ik niet Perce een onwijze kinderwens meer. denk idd ook, tis wel best zo als het is.
Zal niet zeggen kan ooit anders worden (of adoptie mss nog zelfs). maar voor alsnog heb ik er ook vrede mee.
ja stukje. maar hoe ouder je wordt hoe minder die leeftijdsverschillen meespelen denk.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je bent dan ook wel ietsje jonger dan ik.
Ik word volgende maand 54.quote:Op zondag 15 februari 2026 02:54 schreef kree het volgende:
[..]
ja stukje. maar hoe ouder je wordt hoe minder die leeftijdsverschillen meespelen denk.
schelen we zoveel denk? valt wel mee toch?
Wat ben je toch een baas.quote:Op zondag 15 februari 2026 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik word volgende maand 54.
En ja, leeftijdsverschillen, Soul is 18 jaar jonger.
nouja wil maar zeggen op deze leeftijd maakt dat dan niet zoveel uit meer?quote:Op zondag 15 februari 2026 03:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik word volgende maand 54.
En ja, leeftijdsverschillen, Soul is 18 jaar jonger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |