Vlak voor het WK in Qatar was Wout in China de bekendste Nederlandse voetballer, vanwege dat hij afstamt van een grote ondernemersfamilie.quote:
Ze lijken me nog "gewoon" topfavoriet met een mindere Groenewoudquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:25 schreef Redefine het volgende:
TP vrouwen moeten tegen Kazachstan. Dat horen ze zelfs met een minder Groenwoud niet te verliezen.
Lijkt mij ook niet direct, maar dat is wat ik vond. Zie nu wel op de officiële site dat de vier snelste tijden zich plaatsen voor de halve finale. Dus dat zou dan hetzelfde moeten zijn als vorige keer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens de vorige Spelen eindigden beide teams van heat 3 bij de mannen in de halve finales:
https://en.wikipedia.org/(...)Men%27s_team_pursuit
Lijkt mij dat het niet veranderd is nu.
Lijkt mij ook nog steeds wel. Waarbij de mindere Groenwoud op de TP alsnog erg goed is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze lijken me nog "gewoon" topfavoriet met een mindere Groenewoud
Die kent Jillert nog wel. https://nos.nl/l/2020026quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:10 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja, dat is de 21e eeuwse mode zullen we maar zeggen.
R.I.P. Fred Racké.
2.5 uurquote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:32 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Die kent Jillert nog wel. https://nos.nl/l/2020026
Klink misschien gek om dat met een verschil van 5,6 seconden te zeggen, maar ik denk dat Semirunniy goud heeft verloren met de aangepaste loting. Met de oorspronkelijke loting had hij met Ghiotto op kunnen rijden (dus kunnen profiteren van kruisingen en gebroken lucht en minder kamikaze dan hij nu deed) en wellicht nog versnellen of hem vlak naar huis rijden. Jilek had aan Dawson waarschijnlijk niets gehad.quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog weten te vermelden dat Roglic ooit aan schansspringen deed.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:45 schreef Felagund het volgende:
[ afbeelding ]
Goede foto wel bij de NOS.
Dat is mogelijk.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 03:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klink misschien gek om dat met een verschil van 5,6 seconden te zeggen, maar ik denk dat Semirunniy goud heeft verloren met de aangepaste loting. Met de oorspronkelijke loting had hij met Ghiotto op kunnen rijden (dus kunnen profiteren van kruisingen en gebroken lucht en minder kamikaze dan hij nu deed) en wellicht nog versnellen of hem vlak naar huis rijden. Jilek had aan Dawson waarschijnlijk niets gehad.
Lijkt de plaaggeest wel.quote:
Onder andere dat de commentatoren er helemaal niks van snappen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bij de NOS hebben ze alleen het begin van het interview, wat zei hij?
En iets over de mass start en team pursuit?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Onder andere dat de commentatoren er helemaal niks van snappen.
Vanaf 14.50quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En iets over de mass start en team pursuit?
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vanaf 14.50
https://npo.nl/start/afsp(...)rspelen-schaatsen_19
Peak Jillert.
Jilek heeft er gezien de opbouw en de rondetijden wel het maximum uitgehaald.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 07:52 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is mogelijk.
Maar Jilek is ook erg goed als solorijder. En hij had zich wederom op een tijd kunnen richten.
Zoals ik al zei:
topsport is een loterij.
Mooie carriere gehad.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:26 schreef hhh38 het volgende:
Bloemen heeft gisteren trouwens z'n afscheid aangekondigd en nog een ereronde gereden, maar dat heeft ook iedereen gemist volgens mij.
Hij suggereerde het al wel sterk na de 5 kilometer dat hij waarschijnlijk zou stoppen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:26 schreef hhh38 het volgende:
Bloemen heeft gisteren trouwens z'n afscheid aangekondigd en nog een ereronde gereden, maar dat heeft ook iedereen gemist volgens mij.
Met DE theemuts op z’n hoofdquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:26 schreef hhh38 het volgende:
Misschien ben jij gewoon iemand die de verkeerde zender kijkt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:25 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond het wel treurig dat de aandacht na afloop alleen nog maar naar Bergsma ging.
Jilek heeft een legendarische prestatie neergezet door op z'n 19e al goud en zilver te winnen. Semirunni had 2 jaar geleden nooit gedacht dat ie hier zou staan. Ghiotto die volledig door het ijs zakt in eigen huis. Eitrem die enorm tegenvalt (hij was blijkbaar ook niet topfit). Zoveel verhalen te vertellen na afloop en het enige wat de NOS kan is lollig doen met die matties (toegegeven, dat was ook leuk).
Als je de races niet hebt gekeken zou je denken dat Bergsma gewonnen heeft.
Het sloeg eigenlijk echt nergens op. Groot verschil ook met de andere afstanden waar wel de hele uitslag werd meegenomen. Ook het matige rijden van Eitrem is nauwelijks benoemd.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:25 schreef hhh38 het volgende:
Ik vond het wel treurig dat de aandacht na afloop alleen nog maar naar Bergsma ging.
Jilek heeft een legendarische prestatie neergezet door op z'n 19e al goud en zilver te winnen. Semirunni had 2 jaar geleden nooit gedacht dat ie hier zou staan. Ghiotto die volledig door het ijs zakt in eigen huis. Eitrem die enorm tegenvalt (hij was blijkbaar ook niet topfit). Zoveel verhalen te vertellen na afloop en het enige wat de NOS kan is lollig doen met die matties (toegegeven, dat was ook leuk).
Als je de races niet hebt gekeken zou je denken dat Bergsma gewonnen heeft.
Johann Muhlegg, hier nog vol van de EPO en Meldonium prototypesquote:
Erben en Mark voelde zich beledigd, haha.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:17 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vanaf 14.50
https://npo.nl/start/afsp(...)rspelen-schaatsen_19
Peak Jillert.
Ik denk dat NOS extra positieve aandacht aan Bergsma wilde geven vanwege de mentale struggles van Bergsma en het feit dat hij relatief weinig aandacht heeft gekregen bij eerdere Spelen / eerder negatief werd bejegend.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 13:14 schreef Remco het volgende:
[..]
Het sloeg eigenlijk echt nergens op. Groot verschil ook met de andere afstanden waar wel de hele uitslag werd meegenomen. Ook het matige rijden van Eitrem is nauwelijks benoemd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |