Okéquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:06 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Trump zou aangepakt moeten worden vanwege de capitoolbestorming.
Ok. hoe dan? je kunt vast wel aantonen hoe hij dat gedaan heeft dan?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat hij daar niet direct toe oproept.![]()
Er zijn wel meer manieren om ergens aanleiding voor te geven
Oh je gaat als admin gewoon beetje lopen gaslighten? Chique hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat vond jij van de moordpogingen op hem? Acceptabel? Of afschuwelijk?
Ze hebben niet allemaal een pardon gehad. Degenen die grof geweld gebruikten niet.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:07 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Danny, want alleen met een speech kun je dat doen, of moet je zoiets eigenlijk voorbereiden? Hij heeft die dagen ervoor gesproken met Fuentes en Proud Boys, Barr wilde er niet aan meedoen en mocht ineens 'thuis kerst gaan vieren'.
Feiten.
Dan nog, hij heeft ze allemaal een pardon gegeven, ondanks dat ze zogenaamd zonder zijn toestemming een democratisch proces gingen verstoren, met handboeien e.d. Dat zegt toch al genoeg? Sterker nog, Trump heeft gezegd dat ze helden zijn en verkeerd zijn behandeld. Je mag vinden wat je wil, maar je bent een Trump-fan. We mogen ineens niet meer benoemen dat hij toch wel enorm veel ongewenste trekjes heeft, die historisch gezien niet zo lekker liggen, op de site waar benoemen juist het speerpunt is.
Ja, dat staat letterlijk in mijn vorige postquote:
Trump heeft geroepen dat de verkiezingen gestolen waren door de Democraten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Oké
[..]
Ok. hoe dan? je kunt vast wel aantonen hoe hij dat gedaan heeft dan?
Verder: wat heeft dat te maken met de laster en smaad van de BBC die zijn speech knipt en plakt zodat het lijkt alsof hij daar WEL direct toe oproept?
Wat dát is hier aan de hand. Was de BBC fout of niet? De BBC zelf vindt van wel. Maar wat vind jij? Fout? Of prima omdat het om Trump gaat en daarbij alles maar gerechtvaardigd is?
Daar werd dus onderzoek naar gedaan, maar dat heeft ie gestopt door die mensen te laten ontslaan. Nee, heel normaal allemaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:09 schreef Danny het volgende:
Ok. hoe dan? je kunt vast wel aantonen hoe hij dat gedaan heeft dan?
Dan nog, zoiets krijg je niet altijd makkelijk voor elkaar bij een speech, als je zag dat veel daders voorbereid waren en de feiten dat hij met zijn mensen heeft gesproken met proud boys en de fuentes gang, de tekstberichten van Trump en cornuiten op die dag, dan zie je duidelijk dat het al was voorbereid en bekend was met bepaalde lieden aan het roer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Trump heeft geroepen dat de verkiezingen gestolen waren door de Democraten.
Of hij er echt toe aangezet heeft is lastig te bewijzen maar als je dat lang genoeg roept en je achterban bestormt vervolgens het Capitool, dan zie ik daar wel een patroon in.
Als Trump gezegd had "ik heb de verkiezingen eerlijk verloren maar ik kom over 4 jaar terug!" dan was dat heus niet gebeurd.
Sowieso walgelijk hoe jij dit al durft te insinueren. En dan zeg je natuurlijk `Ik stel gewoon een vraag'quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:09 schreef Danny het volgende:
[..]
Ook dat is niet waar. Ja, er zijn er een paar die geen pardon kregen, maar er kregen er ook zat een pardon die wel degelijk grof geweld hadden gebruikt, waaronder de leider van de Proud Boys.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:11 schreef Danny het volgende:
[..]
Ze hebben niet allemaal een pardon gehad. Degenen die grof geweld gebruikten niet.
Dan moet de media dat niet doen hè.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 12:31 schreef Vis1980 het volgende:
Het ding is, dat er nu een beeld wordt geschetst dat de media dingen verdraaid
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |