abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 februari 2026 @ 10:22:51 #101
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220113793
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:18 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Het kan er voor zorgen dat capabele mensen alsnog minister willen worden.

Als je de reacties hier leest is de teneur dat niemand in Den Haag wat kan en dat ze allemaal net boven het minimumloon moeten zitten. Allemaal leuk en aardig maar je hebt ook gewoon mensen nodig die wat kunnen om een land te besturen.

Om maar niet te spreken over de fooi die gemeenteraadsleden krijgen, afgezet tegenover het gezeik en de uren die je erin stopt.
Genoeg zeer capabele mensen die minder verdienen. Als je naar de Box 3 wetgeving kijkt kan ik zo 20 mensen bedenken die minder verdienen en een veel betere wetgeving dan dit gedrocht zouden optuigen.
pi_220113871
Mocht de pleuris daadwerkelijk uitbreken hoop ik van harte op veel boze mensen preventief de vliegvelden bestormen on te voorkomen dat schuldige politici en mogelijk schuldig leden van het koningshuis en het bedrijfsleven ontsnappen aan bijltjesdag.
pi_220113885
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:30 schreef Since2003 het volgende:
Mocht de pleuris daadwerkelijk uitbreken hoop ik van harte op veel boze mensen preventief de vliegvelden bestormen on te voorkomen dat schuldige politici en mogelijk schuldig leden van het koningshuis en het bedrijfsleven ontsnappen aan bijltjesdag.
En hoe zie je dat precies voor je

Stel je voor dat je enerzijds denkt aan een soort bijltjesdag dat de grote boze elite die alles boosaardig uitgedacht heeft wordt opgewacht en tegelijkertijd denkt dat die kennelijk zo machtige organisatie gewoon bij gate 6 op Eindhoven Airport staat te wachten.

[ Bericht 16% gewijzigd door kalinhos op 16-02-2026 10:38:34 ]
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_220114108
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:32 schreef kalinhos het volgende:

[..]
En hoe zie je dat precies voor je

Stel je voor dat je enerzijds denkt aan een soort bijltjesdag dat de grote boze elite die alles boosaardig uitgedacht heeft wordt opgewacht en tegelijkertijd denkt dat die kennelijk zo machtige organisatie gewoon bij gate 6 op Eindhoven Airport staat te wachten.
Geen idee. Moet ook niet teveel hardop dromen. :P
pi_220114201
Ik snap wel dat een adviesgroep het beroep aantrekkelijker wil maken voor capabele bestuurders. Zeker ministeries met een zwaar of gevoelig dossier krijgen toch vaak een partijloyalist die in het zwaard mag vallen voor het kabinet, en deze lopen zelden over van de bestuurlijke kwaliteiten.

Alleen daar gaat een forse salarisverhoging niet alleen bij helpen. Je zult het beroep ook minder politiek moeten maken maar technocraten zijn weer minder in het creëren van draagvlak. Zover ik weet krijg je niet altijd beter resultaten met een regering van vakministers.
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 13:16:29 #106
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220115663
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 10:19 schreef kalinhos het volgende:

[..]
Was het beter geweest om, als je het toch wilt doen, de WW in te korten in een periode van hoge werkloosheid?
Nee, maar dan was zon maatregel niet eens ingevoerd of bedacht.

Ik vind het echt een schofterige maatregel.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')