quote:AI-overzicht
'Afpakjesdag' is een term uit de toeslagenaffaire die verwijst naar de dag waarop de Belastingdienst op grote schaal kinderopvangtoeslagen stopzette en terugvorderde.
Hierdoor kwamen duizenden gezinnen in acute financiële nood, wat leidde tot schrijnende situaties, hoge schulden en in sommige gevallen de uithuisplaatsing van kinderen.
Belangrijke aspecten van deze periode zijn:
Onterechte beschuldigingen: De Belastingdienst bestempelde, vaak onterecht, ouders als fraudeur, soms gebaseerd op nationaliteit.
Grote impact: De abrupte stopzetting van toeslagen zorgde voor enorme schulden, stress en gezinnen die uit elkaar vielen.
Dat is de methode bij de belastingdienst ,quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:59 schreef svann het volgende:
"Het idee dat de overheid duizend euro uit wil geven om een tientje terug te vorderen."
Inderdaad wat krom, meneer Kwint.
Ik heb geen programma voorbij zien komen waar het niet over haar ging. Maakt de afgang des te groter.quote:
Gelukkig voor haar wordt het straks bij de wanen van de dag bijgezet.quote:Op maandag 16 februari 2026 23:26 schreef Arcee het volgende:
Ik heb geen programma voorbij zien komen waar het niet over haar ging. Maakt de afgang des te groter.
Ik ben een gelegenheids sportkijker, dus mij valt dat niet zo op.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 23:11 schreef Faraday01 het volgende:
Xander overschat zijn medewerkers enorm. Bij de meeste sporten faalt de NOS best wel en is het commentaar bij Eurosport veel deskundiger.
Zulk dedain is vereist als je wilt #werkenbijdenosquote:Op dinsdag 17 februari 2026 23:11 schreef Faraday01 het volgende:
Xander overschat zijn medewerkers enorm. Bij de meeste sporten faalt de NOS best wel en is het commentaar bij Eurosport veel deskundiger.
Was toch een invalbaantje?quote:Op maandag 23 februari 2026 22:39 schreef svann het volgende:
Vandaag heet het weer Pauw & de Wit.
Moggré is weer afgevoerd?
Je hebt een punt, maar hij is wilsbekwaam. Of althans wordt als dusdanig beschouwd.quote:Op donderdag 26 februari 2026 23:21 schreef svann het volgende:
Verslaafd zijn is wel degelijk geen verantwoording voor jezelf en je beslissingen kunnen dragen, Silvana.
Nu zie je Netanyahu over het hoofd.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk dat het nu eindelijk vrede in het middenoosten is.
Lijkt me dat Rusland al wel genoeg heeft, als ik dat staatje net zag.quote:Op maandag 2 maart 2026 23:07 schreef dvdfreak het volgende:
Gaat rusland en noord korea zijn arsenaal ook uitbreiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |