quote:Compression ratio update from FIA 🚨
"A proposal has been submitted whereby, from 1 August 2026, compliance with the compression ratio limit must be demonstrated not only at ambient conditions, but also at a representative operating temperature of 130°C."
An outcome is expected within 10 days.
Komen er dus weer minimaal een half seizoen mee weg..quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:20 schreef Jane het volgende:
Daniel Valente op bsky:
[..]
[ afbeelding ]
https://bsky.app/profile/f1guydan.bsky.social/post/3mf57ndc6zk2p
Deksel op de neusquote:Op woensdag 18 februari 2026 15:36 schreef Jane het volgende:
Rode flowviz op de Williams ziet er wel dramatisch uit. Alsof 'ie een bloedneus heeft.![]()
Sector 1 heeft veel rechte stukken?quote:
En toen de batterij leeg?quote:
Ik vraag me af hoe dat dan gaat werken, want hun motorenpoule moeten die teams dan wel aan gaan passen en dat zou grid penalties betekenen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:25 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Komen er dus weer minimaal een half seizoen mee weg..
"Lolbroek" Verstappen weer in de bochtquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:55 schreef Jane het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
-edit- Ik vraag me af of er een bepaald team is dat het veiligheidsaspect heeft geopperd in een poging toch nog wat aan de (start-)regels te wijzigen. Want zo komt het een beetje op me over, vooral door hoe Max er op reageert. Veiligheid is immers een van de weinige dingen die tot een vlotte aanpassing van de nieuwe regels kan leiden.
Hij hoopt dat Alonso de boel wat rechttrekt.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Alsof Mozart zijn meesterwerk moet uitleggen aan de jostiband.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |