Zuid-Amerikaanse landen hebben nog nooit een MEDALJE gehaald.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Brazilië al eens goud gehaald op de Winterspelen?
Nog nooit een plak zelfs.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:14 schreef Dale__Cooper het volgende:
Heeft Brazilië al eens goud gehaald op de Winterspelen?
Jeetje en is/was nog al eens sprake van de Spelen in Argentinië.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaanse landen hebben nog nooit een MEDALJE gehaald.
Toch wel opvallend. In de Andes kun je prima skiën lijkt me.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zuid-Amerikaanse landen hebben nog nooit een MEDALJE gehaald.
Sowieso voetballen ze daar liever, een heel grote (top)sportcultuur is er niet echt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:17 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toch wel opvallend. In de Andes kun je prima skiën lijkt me.
Hij moet wel eerst nog finishen in de tweede run.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:21 schreef TheVulture het volgende:
Volgens de NOS-commentator is het goud al weg
Er waren tijden dat ze daar plakken harkten met boksen, meen ik. In een ver verleden. Dat heb ik ongetwijfeld in de aanloop naar OS 2024 benoemd.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sowieso voetballen ze daar liever, een heel grote (top)sportcultuur is er niet echt.
Alleen de eerste 30.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:21 schreef Felagund het volgende:
Gaan ze in de tweede run in de omgekeerde volgorde qua tijd?
Top 30 dacht ik, jaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:21 schreef Felagund het volgende:
Gaan ze in de tweede run in de omgekeerde volgorde qua tijd?
Ja dat bedoel ik dus, hoe kun je zoiets nu zeggenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij moet wel eerst nog finishen in de tweede run.
Dit gaat ook wat sneller door.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:24 schreef Zorro het volgende:
Er zijn fucking 81 deelnemers.
Bij het schaatsen worden ze al zenuwachtig als er meer dan 10 ritten zijn.
Tel de twee runs totaaltijd op en ik denk dat geen schaatswedstrijd zo lang duurt. Zelfs inclusief Zambonis niet.quote:
Jorien Voorhuis zou ook meteen crashen denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ze hoeven niet te dweilen.
Nou ja, hoeven, er is een reden dat de toppers aan het begin zitten. Ze hebben vooral geen zin om te dweilen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En ze hoeven niet te dweilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |