abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 februari 2026 @ 09:39:05 #26
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220071544
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 23:29 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ach ja, de stemmen. Altijd die stemmen.
Volgens mij komt dat vaker voor hier in Amsterdam.

Anders kan ik niet verklaren dat Halsema, Groot Wassink & Co, hier nog steeds zitten. Sterker nog; ik verwacht dat ze gewoon de gemeenteraadsverkiezingen weer gaan winnen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220072762
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2026 09:28 schreef Aether het volgende:
Gemeente 020 belooft betere verlichting op straat na moord op Lisa, faalt hopeloos, vrouwen bedreigd, lampen maanden kapot
https://www.geenstijl.nl/(...)-lisa-faalt-hopeloos
Net of verlichting gaat helpen tegen dit soort gasten. Je beter hogere straffen inzetten.
pi_220072978
quote:
9s.gif Op donderdag 12 februari 2026 09:28 schreef Aether het volgende:
Gemeente 020 belooft betere verlichting op straat
En gaan ze ook nog alle struiken snoeien? :')
pi_220073162
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 11:49 schreef Koortsdroom het volgende:

[..]
En gaan ze ook nog alle struiken snoeien? :')
Nee daar gaan ze van die ouderwetse rozen in planten met van die stekels wat op prikkeldraad lijkt
pi_220073494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 11:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
Net of verlichting gaat helpen tegen dit soort gasten. Je beter hogere straffen inzetten.
Hek om de AZC’s dit soort mensen hoeven het terrein niet af.
Ze zijn niet welkom.
pi_220073509
Hoe kon die gozer überhaupt de opvang uit met een mes? Zet er maar poortjes neer en fouilleer iedereen.

Probleem neerleggen bij degene die deze onveiligheid veroorzaken.
pi_220075915
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 11:34 schreef Chadi het volgende:

[..]
Amputatie van de penis met een figuurzaagje en vermorzelen van de teelballen met een vleeshamer, will do the trick.
pi_220091631
twitter

Dit kan toch niet :')

Zelden zo'n non-valeur gezien als Melanie van der Horst.
pi_220091695
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 februari 2026 00:06 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Leuk hoor, en ik snap wat meer verlichting op sommige plaatsen best. Maar dit is weer zo'n onderzoek die miljoenen kost, en geen reet bijdraagt aan de veiligheid.

Maar oh wat zijn ze trots op hun project
pi_220246893
1.700 (!) agenten vonden het wel spannend allemaal en bekeken het politiedossier van Lisa.

Politie zegt scusi en doorrr.

https://www.nu.nl/binnenl(...)edt-excuses-aan.html
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
  dinsdag 3 maart 2026 @ 13:40:36 #36
305421 Infinitism
Wie Ben Jij?
pi_220246899
quote:
81s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 13:39 schreef nostra het volgende:
1.700 (!) agenten vonden het wel spannend allemaal en bekeken het politiedossier van Lisa.

Echt belachelijk, vraag me af wat de reden van de meeste agenten geweest is om dit zonder betrokkenheid toch op te zoeken
"The Universe is not only stranger then we have imagined, It may be stranger then we cán imagine..."
  dinsdag 3 maart 2026 @ 13:46:17 #37
331899 Irmak_Spermabak
Kwak in mijn smoelwerk
pi_220246937
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 13:40 schreef Infinitism het volgende:

[..]
Echt belachelijk, vraag me af wat de reden van de meeste agenten geweest is om dit zonder betrokkenheid toch op te zoeken
Mijn vermoeden is om meer over de dader te weten te komen en wellicht iets te lekken.
Blaf me vol
pi_220246980
quote:
[ x ]

Lijkt wel alsof ze een rubberen masker over haar reptielen hoofd heeft getrokken

[ Bericht 82% gewijzigd door Viesdik op 03-03-2026 14:05:20 ]
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220247017
quote:
[ x ]

Ik denk dat de ouders van Lisa ook wel echt heel erg blij zijn dat de verlichting nu pico bello in orde is.
Ook zijn ze opgelucht dat hiermee het mannenprobleem is opgelost :') Het mannenprobleem van de straafverlichting.
Mind you.. het hele universum is vol met mannenproblemen.. enfin...

Het schijnt ook dat de vader van Lisa in de gevangenis zit, omdat hij een vrouwelijke telefoon had moeten kopen.
Al die smartphones zijn namelijk vanuit het mannenbrein ontwikkeld en dus totaal vrouwonvriendelijk. Zo had Lisa al de politie aan de telefoon moeten hebben op het moment dat ze haar telefoon uit haar broekzak haalde.
Gebeurde niet. Mannenprobleem, dus de schuld van vader.

[ Bericht 12% gewijzigd door Viesdik op 03-03-2026 14:05:34 ]
pi_220247046
quote:

Ja, en je dan afvragen hoe er met een dergelijke systeem steeds informatie over onderzoeken in handen van criminelen valt.

Dit kan natuurlijk echt niet, en niet alleen uit privacy maar ook uit veiligheids- en onderzoeksoogpunt.
pi_220247082
Sowieso zouden dossiers alleen via 2-staps verificatie benaderd mogen worden.
Altijd in overleg met de nabestaanden.

Dus dat de nabestaande een SMS ontvangt met daarin de uitleg waarom het dossier wordt geraadpleegd, en voor hoe lang, zo is het dossier enkel en alleen gekoppeld aan de agent die op dat moment het verzoek indient.
Met uitzondering van de rechercheur of aangewezen verantwoordelijke die gekoppeld is aan het dossier.

Het feit dat dus alle dossiers vrij toegankelijk zijn voor alle agenten in het land of regio, is natuurlijk bizar.
  dinsdag 3 maart 2026 @ 14:10:15 #42
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220247090
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 13:40 schreef Infinitism het volgende:

[..]
Wat dacht je van nieuwsgierigheid.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220247106
quote:

quote:
De korpschef heeft justitieminister David van Weel hierover geïnformeerd na onderzoek van het Landelijk Team Interne Onderzoeken. "Ik vind het onacceptabel dat dit gebeurd is", zegt Van Weel.
Issieweer! *O*

quote:
De politiemedewerkers die het dossier hebben ingezien, worden per brief uitgenodigd voor een gesprek met hun leidinggevende. Daarin kunnen ze toelichten waarom ze naar informatie hebben gezocht in de documenten. Ook wordt uitleg gegeven over "het belang van zorgvuldige omgang met politie-informatie", schrijft de politie.
Dat weten ze natuurlijk heus wel, maar ze konden hun nieuwsgierigheid niet bedwingen. Een ander aspect van kampen met personeelstekorten, je bent niet in de positie om hieraan echt pijnlijke consequenties voor zoveel betrokkenen te verbinden. Dus blijft het bij een gesprekje. Niet meer doen hoor!
pi_220247122
Dat doen is al verwerpelijk natuurlijk, maar de domheid dat je denkt dat dat niet gelogd wordt is ook wel stuitend. Maar goed, als de repercussie een gesprekje is...
It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
  dinsdag 3 maart 2026 @ 14:50:37 #45
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_220247293
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:07 schreef Viesdik het volgende:
Sowieso zouden dossiers alleen via 2-staps verificatie benaderd mogen worden.
Altijd in overleg met de nabestaanden.

Dus dat de nabestaande een SMS ontvangt met daarin de uitleg waarom het dossier wordt geraadpleegd, en voor hoe lang, zo is het dossier enkel en alleen gekoppeld aan de agent die op dat moment het verzoek indient.
Met uitzondering van de rechercheur of aangewezen verantwoordelijke die gekoppeld is aan het dossier.

Het feit dat dus alle dossiers vrij toegankelijk zijn voor alle agenten in het land of regio, is natuurlijk bizar.
Nee. Nabestaanden niet.

Liever toestemming van de chef als je een dossier moet raadplegen van buiten je eigen regio.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 3 maart 2026 @ 15:04:22 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220247367
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 14:50 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Nee. Nabestaanden niet.

Liever toestemming van de chef als je een dossier moet raadplegen van buiten je eigen regio.
Kan me voorstellen dat er in dat werk soms ook enorme haast geboden is bij het opzoeken van informatie, in een land waarin je in een paar uurtjes van de ene naar de andere kant bent gereden lijkt het me niet echt verstandig om toegang per regio te regelen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 3 maart 2026 @ 15:24:11 #47
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_220247506
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:04 schreef Caland het volgende:

[..]
Kan me voorstellen dat er in dat werk soms ook enorme haast geboden is bij het opzoeken van informatie, in een land waarin je in een paar uurtjes van de ene naar de andere kant bent gereden lijkt het me niet echt verstandig om toegang per regio te regelen.
Je kan toch gewoon met een vier-ogen principe werken. Er is altijd wel een directe collega aanwezig die dan moet verifieren dat jij in Lisa's dossier mag zijn.
  Spellchecker dinsdag 3 maart 2026 @ 16:01:21 #48
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_220247729
quote:

Gvd zeg .... :X
  dinsdag 3 maart 2026 @ 16:21:03 #49
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_220247942
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 maart 2026 15:24 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Je kan toch gewoon met een vier-ogen principe werken. Er is altijd wel een directe collega aanwezig die dan moet verifieren dat jij in Lisa's dossier mag zijn.
Ik weet niet of dat altijd werkbaar is, maar het lijkt me dat je dit soort gevoelige dossiers al vrij vlot achter een verhoogde inzagedrempel kan plaatsen. Als er daadwerkelijk 1700 mensen in gesnuffeld hebben kan je er volgens mij vanuit gaan dat iederen mongool bij de politie (en dat zijn er nogal wat) toegang had.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_220248017
Dat die 1700 speurneuzen maar een ferme represaille mogen ontvangen voor dit wangedrag. Je hebt er geen moer in te zoeken als je niks van doen hebt met de zaak.
Ook in moeilijke tijden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')