Die hebben gisteren niet gekeken?quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:37 schreef -0- het volgende:
Commentator op de NOS vraagt zich af of de tijdswaarneming wel klopt, het verschil zou bijna 2 minuten zijn. (1.45 net na het schieten dus 1.30 bij de tijdwaarneming waarschijnlijk). Nummer 1 heeft een fout meer, strafminuten nog niet ontdekt daar
Dit ga je niet menen toch? Toch??quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:37 schreef -0- het volgende:
Commentator op de NOS vraagt zich af of de tijdswaarneming wel klopt, het verschil zou bijna 2 minuten zijn. (1.45 net na het schieten dus 1.30 bij de tijdwaarneming waarschijnlijk). Nummer 1 heeft een fout meer, strafminuten nog niet ontdekt daar
Van alle plekken waar ik biatlon kan kijken, staat de NOS wel ruim onderaanquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:37 schreef -0- het volgende:
Die had zich wel beter mogen voorbereiden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:37 schreef -0- het volgende:
Het is de NOS dus ik kies altijd direct voor Coolquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:38 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen toch? Toch??
Ja ik ook, uiteraardquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Het is de NOS dus ik kies altijd direct voor Cool
Ja ik weet het, eigen schuld, zit helaas even vast aan de NOS stream vandaag.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:38 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Van alle plekken waar ik biatlon kan kijken, staat de NOS wel ruim onderaan
Dan moet ze gewoon heel snel langlaufen.quote:
Dat is het probleem niet bij Lampicquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:45 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan moet ze gewoon heel snel langlaufen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |