abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220061342
Ik zie gewoon voor me dat Sanneke zittend op de bank wordt opgetild, in de verhuiswagen wordt gezet en in het nieuwe huis wordt neergezet.
pi_220061343
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:05 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat jongetje at ook al een koek vanmorgen zag ik , van die wafelkoeken
Ik vind het echt zorgelijk daar, de hele situatie
pi_220061350
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:21 schreef Snaky het volgende:
Ik zie gewoon voor me dat Sanneke zittend op de bank wordt opgetild, in de verhuiswagen wordt gezet en in het nieuwe huis wordt neergezet.
Zo'n zittende buddha zie ik nu voor me, ik kleermakerszit .
En waarom is dat tv meubel zo'n prio, hang m aan de muur
pi_220061352
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niet lullig bedoelt, maar volgens mij zijn Sanneke en Dion allebei minder begaafd oid, en snappen ze het echt allemaal niet ofzo
Misschien zijn ze niet heel slim maar vooral Sanneke is wel uitgekookt. Ze ziet de hele wereld vanuit haar rol als slachtoffer dus ze vindt het terecht als iedereen haar helpt.
pi_220061357
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Of zet hem op een stapel boeken die ze nog niet heeft verkocht op Vinted.
pi_220061362
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:23 schreef Snaky het volgende:

[..]
Misschien zijn ze niet heel slim maar vooral Sanneke is wel uitgekookt. Ze ziet de hele wereld vanuit haar rol als slachtoffer dus ze vindt het terecht als iedereen haar helpt.
Dit soort mensen lijkt heel dom maar ze weten vaak precies hoe ze aan alle toeslagen kunnen komen
pi_220061364
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Sowieso komt er eerst een bank
Maar die is aftrekbaar want dat is haar werkplek
pi_220061376
Hvk: en maar filmen en filmen , ga je zooi opruimen denk ik dan
pi_220061421
Dbm op threads... ineens is kleuterzoon een pre puber... 🤔🤦‍♂️
pi_220061500
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan moet ze dat weer vanaf de bank naar Dion schreeuwen dat ie opgehangen moeten worden.
Denk dat het tv meubel voor haar prioriteit heeft, omdat ze daar (samen mdt de bank) het meeste gebruik van maakt 🙈
pi_220061527
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:21 schreef Snaky het volgende:
😂
Jammer dat kleurplaten hier niet meer geplaatst mogen worden, want dit had een goede kleurplaat kunnen zijn
pi_220061533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:23 schreef Snaky het volgende:

[..]
Dat dan weer wel, ze is inderdaad wel uitgekookt
pi_220061537
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
😂😂 ik ga stuk
pi_220061556
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dit soort mensen lijkt heel dom maar ze weten vaak precies hoe ze aan alle toeslagen kunnen komen
Nou dat! Ik heb ook zo’n vriendin, die komt bewust dom over. Behalve als puntje bij paaltje komt, dan weet ze ineens tot de laatste letter hoe het zit.
Graag verwijderen
pi_220061624
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niet lullig bedoelt, maar volgens mij zijn Sanneke en Dion allebei minder begaafd oid, en snappen ze het echt allemaal niet ofzo
Ik snap wat je zegt maar ik heb 100 x liever een LVB persoon dan iemand als Sanneke.
pi_220061633
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:22 schreef Henrike het volgende:

[..]
Dan kan ze hem niet verplaatsen. Waarom dat nodig is vraag ik me ook af. Ze zit altijd op de bank.
pi_220061639
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 08:25 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Maar ze heeft geen werk. Waar moet ze dat ding dan opgeven als aftrekpost?
pi_220061653
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 07:39 schreef Sushirijst het volgende:
Ik ben benieuwd of AM na het uitkomen van de nieuwe box ook nog zo actief desem broden blijft bakken.
Net zo fanatiek als met hardlopen
pi_220061659
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar ze heeft geen werk. Waar moet ze dat ding dan opgeven als aftrekpost?
Geen werk? Die meid verdient net zoveel met haar werk als influencer als iemand die 24 uur werkt 🫣
pi_220061726
Sanneke zegt ze veel negatieve reacties krijgt dat mensen niet snappen dat andere mensen haar willen helpen.

Dan geeft ze een preek dat dat mis is met de maatschappij dat mensen geen onbekende mensen willen helpen. Blabla

Maar dat is helemaal niet de strekking. Het gaat er niet om dat je zomaar een onbekende helpt, het gaat erom dat je niet iemand hoeft te helpen die door zijn eigen toe doen in een situatie is gekomen. Me die situatie is totaal niet schrijnend ed.

Ik ben iemand die best vaak anderen helpt dmv crowdfunding ed. Wij hebben het goed en als ik dan een verhaal lees, dan draag ik graag een steentje bij. Maar iemand als Sanneke zou ik nooit financieel helpen, sowieso niet als iemand zelfs zelf tikkies plaats.
pi_220061746
De stories van deze ochtend bij Sanneke zijn toch ook ragebait?
Dat mensen met veel geld niet willen delen, alsof die asociaal zijn ;( ik deel persoonlijk alleen met mensen die ik ken en die ik het gun. En eerlijk, ook veel aan mezelf, want daar werk ik dan ook hard genoeg voor.
En dat Sanneke zelf zoveel doet voor anderen. Echt nog nooit gezien dat zij zich inzet voor een ander.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220061760
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 00:00 schreef Celess het volgende:
Hvk blijft bijzonder. Hoe ziet zij zichzelf als goede moeder, terwijl je je slapende peuter door de regen sleept om jezelf te gaan douchen!?
Was je haar in de wasbak, washandje erbij en klaar. Echt te dom om te poepen deze vrouw

DBM, ik ken geen enkel persoon met adhd die een redbull kan voelen inklappen. Eerder slaperig en rustig..
Wahahaha redbull en koffie werkt helemaal niet bij mij! Ik word er sloom van 😂😂😂😂 dit is zo waar zelfs na drie denk ik en nu? Niet dat ik het nu nog drink want helpt niets

Sanneke die zegt ik hoef me niet te verantwoorden, klopt moet je ook niet schooien om spullen en geld… vind het schaamteloos daarbij ze heeft echt niet elk nachtje weg gekregen!
pi_220061763
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:18 schreef Lodelie het volgende:
Sanneke zegt ze veel negatieve reacties krijgt dat mensen niet snappen dat andere mensen haar willen helpen.

Dan geeft ze een preek dat dat mis is met de maatschappij dat mensen geen onbekende mensen willen helpen. Blabla

Maar dat is helemaal niet de strekking. Het gaat er niet om dat je zomaar een onbekende helpt, het gaat erom dat je niet iemand hoeft te helpen die door zijn eigen toe doen in een situatie is gekomen. Me die situatie is totaal niet schrijnend ed.

Ik ben iemand die best vaak anderen helpt dmv crowdfunding ed. Wij hebben het goed en als ik dan een verhaal lees, dan draag ik graag een steentje bij. Maar iemand als Sanneke zou ik nooit financieel helpen, sowieso niet als iemand zelfs zelf tikkies plaats.
Wilde net dit komen typen ja! Zij weet het weer te draaien alsof zij het slachtoffer is en de rest van de wereld zo boos en slecht! Terwijl ik denk dat eerder de strekking van de reacties is; ga werken voor je geld en leer besparen. Want ze zijn vaker dan wij weggeweest en ze koopt veeeeeeel meer kleding. En veel vaker afhalen/thuisbezorgd. Daar had je echt goed op kunnen besparen.

En opeens heeft ze het over helpen, en dat zij dat haar kind(eren zegt ze) ook mee wil geven. En dat ze al Mijan naar school gaat ook mensen wil helpen. Mooi initiatief maar ik zie haar dat niet doen eigenlijk. Heb haar sowieso weinig voor een ander zien doen (maar misschien zien we niet alles). En ze is natuurlijk mantelzorger voor haar moeder, dat was ik even vergeten
pi_220061802
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:22 schreef LeSage het volgende:
Dat mensen met veel geld niet willen delen, alsof die asociaal zijn ;( ik deel persoonlijk alleen met mensen die ik ken en die ik het gun. En eerlijk, ook veel aan mezelf, want daar werk ik dan ook hard genoeg voor.
En dat Sanneke zelf zoveel doet voor anderen. Echt nog nooit gezien dat zij zich inzet voor een ander.
Ho ho, zij gaven hun inboedel ook weg hè toen ze naar deze keet verhuisden.
pi_220061810
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:22 schreef LeSage het volgende:
Mantelzorgen voor haar moeder. Oh nee…
Klikken op linkjes van haar insta-dinnetjes die ook op haar links klikken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')