Ik denk dat je stiekem al weet dat dat antwoord nee is🤪quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:39 schreef Sushirijst het volgende:
Ik ben benieuwd of AM na het uitkomen van de nieuwe box ook nog zo actief desem broden blijft bakken.
🙋♀ leuk!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:21 schreef morningsunshine het volgende:
[..]
Jep, ik ben ze afgelopen zomer samen tegengekomen op een festival en dat zag er allemaal erg gezellig en intiem uit!
En leuk, ik woon zelf ook dicht bij mevrouw petit in de buurt, dus we wonen bij elkaar in de buurt!
Dit is natuurlijk een retorische vraag! 😁😁quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:39 schreef Sushirijst het volgende:
Ik ben benieuwd of AM na het uitkomen van de nieuwe box ook nog zo actief desem broden blijft bakken.
Ze kan het altijd wel leuk brengen , net alsof ze dit het liefste in de wereld doet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 07:39 schreef Sushirijst het volgende:
Dat jongetje at ook al een koek vanmorgen zag ik , van die wafelkoekenquote:Op woensdag 11 februari 2026 07:58 schreef Henrike het volgende:
Ik hoop werkelijk dat iemand van die bouwvakkers bij hvk zijn zorgen ergens meldt,volgens mij heeft ze echt dringend hulp nodig.
Ik zie ook niks aan echte voeding tussen die boodschappen
Ja bananen en melk.
En het weekendje weg was op uitnodiging. En die andere weekendjes, vakanties en overnachtingen dan? En al die aankopen, etentjes buiten de deur, eten afhalen wat ze volgens eigen zeggen ook regelmatig deden. Nee, totaal geen medelijden met mensen zoals Sanneke en Dion.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:32 schreef LeSage het volgende:
Wij hebben allemaal dus helemaal niet opgelet hè. Want hij werkt gewoon fulltime (volgens mij was hij in januari op woensdagen ook nog vrij?), maar goed.
Dan alsnog is het een keuze om zo weinig binnen te laten komen. Hij haalt vast niet een flink salaris binnen waar anderen met z’n 2en voor werken.
En dat mag allemaal, maar ga dan niet huilen. Als je iets anders wil, ga er dan (letterlijk) voor werken.
Maar uiteindelijk zijn de mensen die geld gaan geven , mensen die niet helemaal sporen volgens mij.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En het weekendje weg was op uitnodiging. En die andere weekendjes, vakanties en overnachtingen dan? En al die aankopen, etentjes buiten de deur, eten afhalen wat ze volgens eigen zeggen ook regelmatig deden. Nee, totaal geen medelijden met mensen zoals Sanneke en Dion.
En mensen die hun zielig vinden en geld willen geven vragen er gewoon om om verneukt te worden. Met een inkomen van 50K en een huur van 900 euro gaan ze ong. 350 euro aan toeslagen ontvangen. Met Sanneke haar inkomen erbij is dat p/m toch zo’n 800 euro gratis geld. En voor een vakantie hoeven ze dit jaar ook niet te betalen want ze zijn uitgenodigd. Hoeveel van de volgers die haar geld willen geven zouden dat ook allemaal cadeau krijgen?
Met weinig financiële middelen kunnen ze ook doen wat noodzakelijk is en vervolgens per maand per ruimte verder kijken wat ze kunnen doen.
Die erfenis van haar oma zal er ook wel weer bijgehaald worden.
Sowieso komt er eerst een bankquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:02 schreef Lalaland79 het volgende:
Sanneke heeft het over een tv meubel maar denk dat een wasmachine praktischer is om eerst te kopen
Dat vind ik bij iedereen hoor. Klikken op linkjes vind ik hetzelfde als geld geven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 08:09 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk zijn de mensen die geld gaan geven , mensen die niet helemaal sporen volgens mij.
Ik snap niet dat je naar Sanneke kijkt en dat je dan denkt oh wat is zij zielig ze kan niet werken en daarom heeft ze zo weinig te besteden . Laat ik eens geld overmaken.
Niet lullig bedoelt, maar volgens mij zijn Sanneke en Dion allebei minder begaafd oid, en snappen ze het echt allemaal niet ofzoquote:Op woensdag 11 februari 2026 08:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En het weekendje weg was op uitnodiging. En die andere weekendjes, vakanties en overnachtingen dan? En al die aankopen, etentjes buiten de deur, eten afhalen wat ze volgens eigen zeggen ook regelmatig deden. Nee, totaal geen medelijden met mensen zoals Sanneke en Dion.
En mensen die hun zielig vinden en geld willen geven vragen er gewoon om om verneukt te worden. Met een inkomen van 50K en een huur van 900 euro gaan ze ong. 350 euro aan toeslagen ontvangen. Met Sanneke haar inkomen erbij is dat p/m toch zo’n 800 euro gratis geld. En voor een vakantie hoeven ze dit jaar ook niet te betalen want ze zijn uitgenodigd. Hoeveel van de volgers die haar geld willen geven zouden dat ook allemaal cadeau krijgen?
Met weinig financiële middelen kunnen ze ook doen wat noodzakelijk is en vervolgens per maand per ruimte verder kijken wat ze kunnen doen.
Die erfenis van haar oma zal er ook wel weer bijgehaald worden.
Maar om positief af te sluiten: ze hebben wel een kruidenrekje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |