Ik zou expres een transman leidinggevende makenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:28 schreef halfway het volgende:
Wij hadden ereen die geen opdrachten van een vrouwelijke leidinggevende accepteerde
Was de normale politie, fanboy. Niks met vreemdelingen of illegalen te maken. Maar dat weet je zelf ook wel.quote:
Goh, echt?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:35 schreef havanagila het volgende:
[..]
Was de normale politie, fanboy. Niks met vreemdelingen of illegalen te maken. Maar dat weet je zelf ook wel.
Hoezo is het hier nodig? De politie doet prima hun werk toch? Voor dit soort klusjes hebben we echt geen SA nodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, echt?
Gaat er om dat dit in de VS ook het werk is van ICE, dit is de reden waarom ze bestaan (al decennia) en dat is blijkbaar zowel hier als daar hard nodig.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Hoezo is het hier nodig? De politie doet prima hun werk toch? Voor dit soort klusjes hebben we echt geen SA nodig.
Als ze terroristen zouden oppakken zou niemand problemen hebben met ICE.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]![]()
Met "het" doel ik op het oppakken van terroristen, ongeacht wie het ook doet.
In de VS is het ICE en dat doen ze dus al decennia, niet pas sinds Trump.
Dat doen ze dan ook, op dagelijkse basis, jij leest alleen de activistische bullshit.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:57 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als ze terroristen zouden oppakken zou niemand problemen hebben met ICE.
En jij leest alleen maga poepquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:58 schreef HeatWave het volgende:
jij leest alleen de activistische bullshit.
Nee hoor dombo. In de VS pakt de FBI zulke mensen op.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goh, echt?
Gaat er om dat dit in de VS ook het werk is van ICE, dit is de reden waarom ze bestaan (al decennia) en dat is blijkbaar zowel hier als daar hard nodig.
Ik lees voornamelijk jouw poep, dus ik zie genoeg (gespeelde uiteraard) lefty bullquote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik lees voornamelijk jouw poep, dus ik zie genoeg (gespeelde uiteraard) lefty bull.
Ze pakken iedereen op die illegaal is, dus daar zitten ook terroristen tussen, semantisch geneuzel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:07 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Nee hoor dombo. In de VS pakt de FBI zulke mensen op.
ICE heeft niet de kwaliteit om mensen die verdacht worden van iets met terrorisme (zeker geen gewapende jihadisten) aan te pakken..
Die lui zitten met zeven "agenten" op een onschuldige burger, omdat ze de burger anders niet onder controle kunnen krijgen. Wat willen ze nou doen tegen echte terroristen? Helemaal niks..
ICe pakt helemaal geen terroristen op man, waar haal je het vandaan?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat doen ze dan ook, op dagelijkse basis, jij leest alleen de activistische bullshit.
Onder Obama pakten ze meer mensen op, zijn er rond de 50 illegalen omgekomen, tumbleweed.
Haha.. Het gaat om echte terroristen. Mensen die iets van plan zijn, geschaduwd worden door de FBI en plaatselijke politie. En dan op het suprem moment worden opgepakt door de FBI en SWAT en dergelijke.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze pakken iedereen op die illegaal is, dus daar zitten ook terroristen tussen, semantisch geneuzel.
Precies. We geven ze weg als ware het busabonnementen. En als je iets gratis krijgt, dan waardeer je het veel minder, of helemaal niet.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
Begin eens met paspoorten alleen uitdelen na minimaal 10 jaar aan bewezen fatsoenlijk meedraaien in Nederland: betaald werk, zelf de broek ophouden, aantoonbaar de taal beheersen, geen strafblad etc.
3 posts vol totaal ongefundeerde uitspraken gebaseerd op wat Antifa uitspraken, ok ik ben omquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:12 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Haha.. Het gaat om echte terroristen. Mensen die iets van plan zijn, geschaduwd worden door de FBI en plaatselijke politie. En dan op het suprem moment worden opgepakt door de FBI en SWAT en dergelijke.
Daar komt geen ICE bij kijken.
Dat ze af en toe illegalen oppakken die dan later als terrorist gezien worden kan zijn (bewijs is daar overigens nooit voor).. Maar dat is meer geluk dan wijsheid..
als je stront op een muur gooit dan zal er altijd eentje blijven plakken.
Het zou je sieren om je eens te verdiepen in de vluchtelingen. Dan houd je wel op met "je krijgt dit, je krijgt dat"..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je komt als '""vluchteling"''' in een ander land aan, waar alles 100x beter geregeld is dan in je eigen land. Je krijgt huizen, zorg, uitkeringen, steun bij opleiding en werk zonder ooit iets terug gedaan te hebben en terwijl er tekorten zijn ten koste van de eigen bevolking.
En dan ga je dus anderen ophitsen tot aanslagen? Hoezo dan? Hebben deze mensen geen enkele eer of respect?
Noem eens een ding wat men gratis krijgt en wat men niet hoeft terug te betalen ALS men betaald werk gevonden heeft?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:13 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Precies. We geven ze weg als ware het busabonnementen. En als je iets gratis krijgt, dan waardeer je het veel minder, of helemaal niet.
Leuk dat je allemaal dingen erbij haalt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:19 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Noem eens een ding wat men gratis krijgt en wat men niet hoeft terug te betalen ALS men betaald werk gevonden heeft?
Grootste probleem met ons beleid is dat vluchtelingen jaren lang niet mogen werken. Zou je dit wel doen, integreren ze veel sneller. Dat hebben we gezien bij de Oekrainers..
Ja, maar dat zijn blanke Europeanen, zeg je dan.
Maar ieder mens wil werken EN ieder mens integreert moeilijk als werk verboden is en men enkel thuis zit.
Ik heb genoeg met Syriers gewerkt, en dat waren allemaal hardwerkende en leuke mensen die Nederland enorm waardeerden.
Een gratis cursus hoe verveel ik mezelf kapot terwijl ik wil werkenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:19 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Noem eens een ding wat men gratis krijgt en wat men niet hoeft terug te betalen ALS men betaald werk gevonden heeft?
Grootste probleem met ons beleid is dat vluchtelingen jaren lang niet mogen werken. Zou je dit wel doen, integreren ze veel sneller. Dat hebben we gezien bij de Oekrainers..
Ja, maar dat zijn blanke Europeanen, zeg je dan.
Maar ieder mens wil werken EN ieder mens integreert moeilijk als werk verboden is en men enkel thuis zit.
Ik heb genoeg met Syriers gewerkt, en dat waren allemaal hardwerkende en leuke mensen die Nederland enorm waardeerden.
O ja, en ik heb met Nederlanders gewerkt die lange tijd NIET werkten en die integreerden erg moeizaam.
Zal wel iets universeels zijn?
En in welke publieke domein is de islam de baas?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:21 schreef SemperLibertas het volgende:
Er ontstaan twee samenlevingen:
1. Het publieke domein waar de Islam de baas is.
2. Het internetdomein waar de verdreven autochtone burger zijn gal spuwt over bovenstaande en de Islam laat begaan.
Als die net zo goed is als de cursussen van de inburgering dan moesten ze geld toe krijgen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een gratis cursus hoe verveel ik mezelf kapot terwijl ik wil werken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |