Ja, maar ik had er geen last van verder.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:39 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Je zei net nog dat je allemaal gekkies in de buurt had en dat de politie er wel eens kwam
En met die rommel bedoelde ik ook de Oost-Europese bendes natuurlijk!
Maar ze zijn absoluut niet geobsedeerd met Amerika hoor!!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:27 schreef HSG het volgende:
30.000 doden in Iran
zzzzz
400.000 doden in Jemen
zzzz
60.000 doden in Sudan
zzzz
Een slachtoffer in Amerika
Stormlooptopic
Oi. Tis dinsdag. Laat die vrijmibo voor de vrijdagmiddag joh.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:23 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Jij gelooft nog in de overheid, ik merk het.
Belasting is diefstal en de overheid moet zich niet bemoeien met hoe hard ik rijd. Laat ze lekker opbokken.
Ze durven de burger alleen maar zo te intimideren omdat we poesjes zijn geworden. Ze hebben de mannen eerst ontmannelijkt met hun woke-ideologie, daarna de leerboeken doorspekt met linkse ideologieën en natuurlijk wapens verboden. Anders zouden ze echt wel van ons geld afblijven met hun tengels.
Nee, of het een trans was.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:52 schreef theguyver het volgende:
water is nat.
De grootste discussie natuurlijk word was die links of rechts!
naa dat was in Canadaquote:
het aantal schietpartijen is wel erg gedaald de daling was al begonnen in laatste jaar van Biden maar haalde vorig jaar een diepte punt.. wat wel positief is.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
And on it goes. So much winning! Gelukkig maakt Trump de VS weer veilig voor iedereen en worden al die criminele buitenlanders van 5 jaar oud eruit gegooid, want dat zijn meestal de da… oh, wacht even.
[ afbeelding ]
https://abcnews.com/US/2-(...)haopv5i&id=130128754
En n=1 dus vanaf nu is elke schoolshooter potentieel een trans.quote:
30.000 doden in Iran?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:27 schreef HSG het volgende:
30.000 doden in Iran
zzzzz
400.000 doden in Jemen
zzzz
60.000 doden in Sudan
zzzz
Een slachtoffer in Amerika
Stormlooptopic
Oh dat wist ik niet..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En n=1 dus vanaf nu is elke schoolshooter potentieel een trans.
Dat word geschat, de ene keer spreekt men van 10.000 slachtoffers maar heb ook al 100.000 voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:45 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
30.000 doden in Iran?
En van wie heb je die cijfers? Van organisaties gesteund door de CIA en de Mossad? Erg betrouwbaar allemaal.
Komt nog bij dat door die doden nu een vloot bij Iran ligt, en Amerika probeert de leider van Iran te elimineren..
Dat zie je nooit gebeuren als die doden in Amerika vallen, dat een ander land Amerika binenn wil vallen of de leider wil vermoorden.
Die media blackout kwam niet vanwege de killing van zoveel mensen. Maar omdat de Mossad agenten aanstuurde binnen Iran. En die kwamen niet om te protesteren tegen de economie maar om te rioten..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dat word geschat, de ene keer spreekt men van 10.000 slachtoffers maar heb ook al 100.000 voorbij zien komen.
Denk dat 30.000 wel redelijk zou kunnen kloppen maar denk dat we er nooit achter zullen komen door de media blackout daar.
Ik twijfel er niet over dat het regime een gigantisch aantal personen heeft ge-executeerd, om zo elke vorm van opstand de kop in te drukken!
Jij noemt zijn cijfers inaccuraat maar je weet wel 100% zeker dat Trump, Ali Khamenei uit de weg gaat ruimen.![]()
Ahja. Het is één groot joods complot.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:34 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Die media blackout kwam niet vanwege de killing van zoveel mensen. Maar omdat de Mossad agenten aanstuurde binnen Iran. En die kwamen niet om te protesteren tegen de economie maar om te rioten..
Er zijn honderden veiligheidsagenten gedood!
En het westen maar doen alsof het een vredelievende protest was, en dat Iran dat zonder reden hard heeft afgestraft..
Door de blackout kon Iran de telefoon die via starlink nog contact hadden localiseren en die mensen oppakken.
Vandaar dat je vandaag de dag niks meer hoort van die protesten.
En Trump en Satanyahu hebben hun kans gehad, maar niet gegrepen.
Het ging mij erom dat je deed alsof niemand het carede dat er zoveel doden in Iran waren. Terwijl Amerika nu twee vliegdekschepen daarheen heeft gestuurd.
Dat gebeurde niet toen de IDF zoveel Palestijnen vermoordde. En in Sudan gebeurt dat ook niet.
Dus niet zo aanstellen.
Juist, BNW is een deurtje verder he. (kom er geregeld zie de topics daar)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:34 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Die media blackout kwam niet vanwege de killing van zoveel mensen. Maar omdat de Mossad agenten aanstuurde binnen Iran. En die kwamen niet om te protesteren tegen de economie maar om te rioten..
Er zijn honderden veiligheidsagenten gedood!
En het westen maar doen alsof het een vredelievende protest was, en dat Iran dat zonder reden hard heeft afgestraft..
Door de blackout kon Iran de telefoon die via starlink nog contact hadden localiseren en die mensen oppakken.
Vandaar dat je vandaag de dag niks meer hoort van die protesten.
En Trump en Satanyahu hebben hun kans gehad, maar niet gegrepen.
Het ging mij erom dat je deed alsof niemand het carede dat er zoveel doden in Iran waren. Terwijl Amerika nu twee vliegdekschepen daarheen heeft gestuurd.
Dat gebeurde niet toen de IDF zoveel Palestijnen vermoordde. En in Sudan gebeurt dat ook niet.
Dus niet zo aanstellen.
Van de Iraniërs zelf.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:45 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
30.000 doden in Iran?
En van wie heb je die cijfers? Van organisaties gesteund door de CIA en de Mossad? Erg betrouwbaar allemaal.
Komt nog bij dat door die doden nu een vloot bij Iran ligt, en Amerika probeert de leider van Iran te elimineren..
Dat zie je nooit gebeuren als die doden in Amerika vallen, dat een ander land Amerika binenn wil vallen of de leider wil vermoorden.
Mensen die hier meteen Joden van maken kunnen wat mij betreft opdonderen..quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ahja. Het is één groot joods complot.
Helder.
Duizenden jaren?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist, BNW is een deurtje verder he. (kom er geregeld zie de topics daar)
Niks wat jij hier neer pleurt is ook maar enig sinds gebaseerd op feiten.
Niemand hier zegt dat het protest vredelievend is, maar wie moet ik geloven, de burgers die beelden hebben en zelf verslag deden of jou..
keuze is snel gemaakt.
btw, altijd makkelijk om Israel van alles op de kop te geven, heel makkelijk we doen dit al duizenden jaren!
Wie hier moet opdonderen bepaal jij niet, halve gare. Is dat duidelijk?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:31 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
Mensen die hier meteen Joden van maken kunnen wat mij betreft opdonderen..
Het gaat om de Mossad. EN die hebben het ook nog toegegeven. Dus ja, wie geloof ik eerder. De Mossad, of enkele mensen die geen idee hebben?
Nergens heb ik het gehad over Joden.
Maar goed, het idee dat Joden en Israel 1 en dezelfde zijn komt van de Zionisten zelf.
Even kijken, Iran valt israel aan met lading raketten en slaat terug de VS bombardeert de locatie waar materiaal ligt voor een mogelijk nucleare bom.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wie hier moet opdonderen bepaal jij niet, halve gare. Is dat duidelijk?
stoere meid...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:46 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wie hier moet opdonderen bepaal jij niet, halve gare. Is dat duidelijk?
Wat een domme en eenzijdige kijk op de werkelijkheid. Sterker nog, dit heeft met de werkelijkheid niks te maken..quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:00 schreef theguyver het volgende:
[..]
Even kijken, Iran valt israel aan met lading raketten en slaat terug de VS bombardeert de locatie waar materiaal ligt voor een mogelijk nucleare bom.
Lastig om te bepalen of het laatste 100% de bedoeling was van iran maar gezien hun staat van dienst over de laatste pak weg 50 jaar waarvan ook de islamitsiche buurlanden van zeggen dit is een verrot land.
de media word gecontrolleerd door de staat en honderden duizenden christenen zijn over die periode het land uitgevlucht omdat men vervolgd word voor hun religie.
en nu is er een opstand..
WAS er een een opstand.
bedoel er is nu complete media black out tot maart en starlink word geblokkeerd.
Waarom zou dat zijn denk je?
Wat verschuilt de overheid?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |