Je ouders moeten ook wel met je hoofd gebasketbald hebben als baby wil je actief op reddit posten.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:57 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je moet eens kijken op Reddit, seething zijn ze daar.
Helemaal gebrainwashed.
"Ze is een witte vrouw met een facist!!!!" ze is letterlijk eva braun!!onone
Dit dus!! Deze mevrouw moet en zal alle aandacht naar zich toetrekken, hoe dan ook. Het gaat alleen om haar. Heel onzeker type, op het narcistische af.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gehoord van mensen die toch positief bleven.
Ik vertrouw er helemaal niks van, zeker niet met alle PED-verhalen omtrent Jake Paul en de vele miljoenen die ze hebben om het nieuwste van het nieuwste te doen. Heel toevallig rijdt ze, wanneer ze zonder ploeg schaatst en alles alleen (in het geheim) kan doen veel sneller dan iedereen.
Wat een afgunst, weet je wel hoeveel zij traint?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:43 schreef matspontius het volgende:
[..]
Dit dus!! Deze mevrouw moet en zal alle aandacht naar zich toetrekken, hoe dan ook. Het gaat alleen om haar. Heel onzeker type, op het narcistische af.
Idem van Gennip, in 1988 - steeds meer aanwijzingen dat daar ook gesjoemeld is.
Vast elke dag.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat een afgunst, weet je wel hoeveel zij traint?
Ah kut, ik dacht dat het over haar rondingen gingquote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dit topic gaat over de sportprestaties van Jutta
Joh.....quote:Op maandag 9 februari 2026 23:01 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat een afgunst, weet je wel hoeveel zij traint?
Zij poept bloemetjesquote:
Heeft een relatie met een notoire gebruiker van performance enhancing drugs, kiest ervoor om alleen met eigen artsen te trainen in plaats van met teamartsen en is ondanks heftige blessures veel sneller dan ooit.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:31 schreef yvonne het volgende:
Wat een misogynie Hier. Een prachtige vrouw, prachtig afgetraind lichaam. Ja zoiets hoort op OF thuis. Of doping, veel doping, allemaal van die rijke vent van haar.
Nou kappen met me hoor
Prachtige atlete zet prachtige prestatie neer.
Nee maar boehoehoe Ze is met Jake Paul.
Nou dát is het argument van de eeuw.
Sjongejonge
Laat ze lekker kletsen - je hebt een heel goed punt. Deze vrouw is een narcist pur sang en zal dus alles aangrijpen om in de spotlights te staan. Net zoals die halve gare vriend van haar - kijk trouwens eens wat die allemaal voor onzin uitkraamt op het internet!quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heeft een relatie met een notoire gebruiker van performance enhancing drugs, kiest ervoor om alleen met eigen artsen te trainen in plaats van met teamartsen en is ondanks heftige blessures veel sneller dan ooit.
Dat vind ik verdacht. Dan gun ik het een ander eerder, voor Kok durf ik mijn hand wel in het vuur te steken. Maar omdat ik het de vrouw gun waar dit allemaal niet speelt is dst ineens vrouwenhaat?
Ik ben niet heel erg thuis in de hedendaagse verwijten van vrouwenhaat en zulks, maar die zal je me toch even uit moeten leggen
Dat heet acterenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:20 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
In elk geval razendknap wat ze heeft laten zien.
Of Jake Paul een goede vent is weet ik niet, maar hij huilt om haar prestatie als een klein meisje. Dat siert hem wel.
Toegegeven huilde hij wel meer dan de Sandy Hook ouders, die kunnen wel een lesje van hem nemen. Maar er huilden ook duizenden meiden en vrouwen op de bank. Thuis.quote:
Echt?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:03 schreef Pharkus het volgende:
Ik zou willen dat ik zo goed kon schaatsen
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:48 schreef epicbeardman het volgende:
Je zou maar zo emotioneel labiel zijn om te reageren als de 2 heren boven mij. Duidelijk iets mis in jullie leven, is het een depressie?
Gewoon die negatieve bril op, laat al die emotionele redenen achterwege, het is gewoon een knappe prestatie. Who cares wie haar vriend is. Als zij er blij mee is.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |