Zij is gaaf en haar verloofde is volgens mij een goede vent.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:07 schreef matspontius het volgende:
Mensen die die mediageile koe en haar halve gare vriend volgen - get a f life!!!!
In elk geval razendknap wat ze heeft laten zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zij is gaaf en haar verloofde is volgens mij een goede vent.
Prima vent, alleen hier en daar wat schikkingen door oplichterij en beschuldigingen van seksueel misbruik, maar wie nietquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Zij is gaaf en haar verloofde is volgens mij een goede vent.
Hij kan ook beter zijn bek houden over ICE.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Prima vent, alleen hier en daar wat schikkingen door oplichterij en beschuldigingen van seksueel misbruik, maar wie niet
Daar hebben we Siswet voor.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:34 schreef Jahr00n het volgende:
Jammer dat ze niet mislukt
Had haar graag op onlyfans gezien met een flinke tarzan op een plek waar de zon niet schijnt
Dat had sowieso niet gebeurd, ze hoereert zich al aan een rijke wifebeater goede ventquote:Op maandag 9 februari 2026 19:34 schreef Jahr00n het volgende:
Jammer dat ze niet mislukt
Had haar graag op onlyfans gezien met een flinke tarzan op een plek waar de zon niet schijnt
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dit topic gaat over de sportprestaties van Jutta, niet over die verloofde van haar
quote:
Over die zijn sportprestaties zullen we het maar niet hebbenquote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dit topic gaat over de sportprestaties van Jutta, niet over die verloofde van haar
Neequote:Op maandag 9 februari 2026 20:50 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Over die zijn sportprestaties zullen we het maar niet hebben
Je moet eens kijken op Reddit, seething zijn ze daar.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef Watmoetjenou het volgende:
Dat hebben we vaker gehoord van mensen die toch positief bleven.quote:
Ja man, daarvoor haalde ze nooit medaillesquote:Op maandag 9 februari 2026 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat hebben we vaker gehoord van mensen die toch positief bleven.
Ik vertrouw er helemaal niks van, zeker niet met alle PED-verhalen omtrent Jake Paul en de vele miljoenen die ze hebben om het nieuwste van het nieuwste te doen. Heel toevallig rijdt ze, wanneer ze zonder ploeg schaatst en alles alleen (in het geheim) kan doen veel sneller dan iedereen.
Relax joh, we zien het wel. Armstrong dacht ook veilig te zijn, maar het komt altijd uit.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:28 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Ja man, daarvoor haalde ze nooit medailles
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |