SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:bluesJa wij ook. Was ook niet veel meer voor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:20 schreef Cat-astrophe het volgende:
En terwijl ik dit typte kwam er een trage doorstroom alarm
Gedoequote:Op woensdag 11 februari 2026 17:46 schreef Blues het volgende:
[..]![]()
Onze bloeddrukkamer op de poli ligt nogal ver van ons secretariaat en balie en heeft zo'n alarm in de muur. Daar hangt een alarmknop aan met een lange draad met rood kruis waar de patiënten op drukken als er iets is, met hen of het apparaat.
De pieper ligt alijd op de poli bij ons...
Vanaf 12 december al zijn er 2 van die dingen in de muur kapot en aan het knipperen.![]()
![]()
Dus lopen wij ons rot naar dat RR hok om pt te checken.
Afgelopen tijd gebeurt het ook regelmatig dat de pt dan met een heel apparaat de wachtkamer oversteken naar ons met een half loshangende band.
Echt zo stom en onverantwoord dat het na tig meldingen, ook van hogerhand nog steeds niet is gerepareerd.
Geen idee of het dus kan, maar lukt het, is de stoofpeertjes KRUIMELquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit vrijdag met gezin iets over de grens bij Weert. Week vakantie. Wel CenterParcs. Zonder @:vlindertje89.
Wellicht verkeerde aanname, @:Cat-Astrophe, maar kwam jij niet ergens uit die hoek vandaan?
Waar kan ik een goede vlaai kopen?of is dat onmogelijk rond carnaval?
Dit klinkt zoquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geen idee of het dus kan, maar lukt het, is de stoofpeertjes KRUIMELvlaai een enorme aanrader
Het klinkt niet alleen zo, het is ook zo. Heb nog een paar stukjes in de vriezer. Helaas geen zelfgemaakte kaneelijs meer in huis, maar zonder kan primaquote:
Nooit meer Chinees eten…quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik meld me even zodat jullie spoilervrij kunnen posten.
Vuurwerkverbod, alles…quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:37 schreef Candaasje het volgende:
De heren hovenier werken hard!
Gisteren zijn ze begonnen met de vijver, die is inmiddels nu na zo’n 9 uur vullen 5 kuub water rijker. Dat is iets meer dan 10% van ons jaarlijks verbruik
Je hebt niet meteen een puls laten slaan? Als de zooi toch overhoop ligt een kleien moeite.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je net zo veel water oppompen als je nodig hebt. Ok binnen de wettelijke regels.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
We gaan nog een waterpunt laten slaan, maar dat gaan we samen doen met de buren. Is hier door de hogere ligging een wat duurder grapje.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:43 schreef z80 het volgende:
[..]
Je hebt niet meteen een puls laten slaan? Als de zooi toch overhoop ligt een kleien moeite.
Kun je net zo veel water oppompen als je nodig hebt. Ok binnen de wettelijke regels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |