Wou net zeggen, zware belasting er op wil helpen. Dat gezegd hebbende, dat moet ik ook maar even doen in de wc beneden, zonder belasting kon ik niet traceren hoe de kabel vanaf de schakelaar naar de lamp loopt. Dat moet ik wel weten dat hij werd verlicht door een lamp in een lelijk medicijnkastje - de draadjes komen op 1,5m hoogte uit de muur.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:44 schreef fietsie het volgende:
Topgereedschap, een Stanley leidingzoeker.
Piept en knippert op vanalles maar als je m op een leiding legt waar een 2000watt trekkende stofzuiger aanhangt blijft ie stil en zonder lampjes....
Graag gedaan, je bent er nog niet maar je maakt wel stappen en daar heeft deze korte vakantie weer aan bijgedragen.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:29 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze nuttige helpende informatie![]()
Ligt aan je spoiler-tolerantiequote:Op maandag 9 februari 2026 19:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb het ook gezien @:cat-astrophe boeit dat nog wat?
Bij de Praxis eigenlijk alleen maar reviews van leidingzoekers die geen leidingen vinden.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wou net zeggen, zware belasting er op wil helpen. Dat gezegd hebbende, dat moet ik ook maar even doen in de wc beneden, zonder belasting kon ik niet traceren hoe de kabel vanaf de schakelaar naar de lamp loopt. Dat moet ik wel weten dat hij werd verlicht door een lamp in een lelijk medicijnkastje - de draadjes komen op 1,5m hoogte uit de muur.
Wat je nodig hebt is een contactloze spanningzoeker.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:44 schreef fietsie het volgende:
Piept en knippert op vanalles maar als je m op een leiding legt waar een 2000watt trekkende stofzuiger aanhangt blijft ie stil en zonder lampjes....
Het is geen mascaraquote:Op maandag 9 februari 2026 19:59 schreef derLudolf het volgende:
Niet gejankt. Niet gekeken ook, maar dat maakt geen verschil.
Is dit prijs van de mascara nog een hint naar de tijd?
Sterkte met de situatie @:Yinny
Ik heb er ook 1. Volgens mij doet die het prima (of deed, 16 jaar geleden). Weet alleen niet uit mijn hoofd welk merk en je woont een beetje ver weg om het ding uit te lenen..quote:Op maandag 9 februari 2026 19:44 schreef fietsie het volgende:
Ja zoiets ja. Dit is een platte variant er van. Die dus vals positieven en onbrekende positieven geeft.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:33 schreef z80 het volgende:
[..]
Wat je nodig hebt is een contactloze spanningzoeker.
Van Parkside pssfs-3-a als voorbeeld
[ afbeelding ]
Da's lief, maar inderdaad een beeeeeetje ver, zo s'avonds.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb er ook 1. Volgens mij doet die het prima (of deed, 16 jaar geleden). Weet alleen niet uit mijn hoofd welk merk en je woont een beetje ver weg om het ding uit te lenen..
Die platte dingen zijn een ramp. Ligt hier ook ergens te verstoffen, indien deze niet een nieuwe plek gekregen heeft in het vierkanten archief. Werken voor geen meter.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:08 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja zoiets ja. Dit is een platte variant er van. Die dus vals positieven en onbrekende positieven geeft.
De ellende is dat er twee leidingen met een bocht in de muur gefreesd zitten, als het precies zo gedaan is als de kamer er naast. Die kamer heb ik gestript tot op de gipsblokken, dus toen kon je het simpel zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:16 schreef z80 het volgende:
[..]
Die platte dingen zijn een ramp. Ligt hier ook ergens te verstoffen, indien deze niet een nieuwe plek gekregen heeft in het vierkanten archief. Werken voor geen meter.
Je hebt een zoeker nodig met een punt. In die punt zit het meet gedeelte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |