abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220045717
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:31 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Wat heeft dit nu te maken met mijn opmerking over de eu en een kerncentrale. aangezien deze kerncentrale die gebouwd wordt door Rusland ook moet voldoen aan eu regels die mede door hongarije zijn opgesteld.

Of gaat orban dus Hongaarse bedrijven strengere regels opleggen en Russsiche bedrijven neit zodat deze een gunstigere positie hebben?
[..]
Elke wet kan worden overtreden. dus wat dit nu precies moet aantonen.
[..]

Voldoen aan de regels als einprdroduct. Zelf ervaring mee waarbij in de piping hier aan allerhande bullshit moest voldoen. Daardoor ben je niet meer instaat om te concueren met bijvoorbeeld India die nu de engineering verzorgt.

Het is te gek voor woorden dat kritiek op een EU word gezien als Ruskand troll. Slaat nergens op. Economische samenwerking prima en ook op defensie. Maar al die iso systemen en andere bullshit die niet eens bijdragen aan kwaliteit om over klimaat nog maar te zwijgen vetstikken de zaak.
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:56 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Waar zeg ik rusland trol of zeg ik dat EU kritiek ontrecht is.... wederom snap niet waar jou stuk tekst overgaat.... als reactie op mijn berichtje.
Heel eenvoudig. Ik haal uit je tekst dat ook Rusland moet voldoen aan de EU regels. Waar ik zeg dat dit klopt voor het eindproduct maar iets dat buiten de EU geproduceerd word niet aan de regelgeving hoeft te voldoen mbt het productieproces. En juist die bullshit moeten wr vanaf. Maar als je ziet wat er in Brussel zit dan kun je verwachten tot je zelden tot een daadkrachtig besluit kunt komen anders dan hoe krom een komkommer mag zijn.
pi_220045729
Vast een voorspelling:

zodra orban zijn macht verliest heeft Hongarije ineens last van:

Niet verklaarbare sabotage acties
Opleving van geweld aanslagen door 'illegale buitenlanders'
En ander vaag FsB gedrag.
pi_220045876
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:00 schreef Korenfok het volgende:

[..]
De eu is niets maar precies wat het volk van de lidstaten er van maken en dus voor stemmen.

Ja en aangezien dat in west Europa één grote teringzooi geworden is begrijp ik die dikke middelvinger steeds beter.
  Forum Admin maandag 9 februari 2026 @ 14:26:52 #79
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220045889
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:06 schreef Korenfok het volgende:
Vast een voorspelling:

Maar het is de schuld van kallas vd leyen Rutte enz
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220045896
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:24 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Ja en aangezien dat in west Europa één grote teringzooi geworden is begrijp ik die dikke middelvinger steeds beter.
Welke tering zooi, ik leef heel graag in West europa het is een van de gelukkigste en mooiste plekken ter wereld.

Welke middelvinger van wie?

Orban is niks veranderd sinds 2013, toen zijn vriendje de vluchtelingen stroom hierin stuurde door de extreme bombardementen in samenwerking met Assad.

Hongarije hun exit polls geven aan dat orban's (wiens coalitie slechts 43% van de stemmen heeft) dominantie verbroken staat te worden door een meer pro europese partij.
pi_220045995
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:28 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Welke tering zooi, ik leef heel graag in West europa het is een van de gelukkigste en mooiste plekken ter wereld.

Welke middelvinger van wie?

Orban is niks veranderd sinds 2013, toen zijn vriendje de vluchtelingen stroom hierin stuurde door de extreme bombardementen in samenwerking met Assad.

Hongarije hun exit polls geven aan dat orban's (wiens coalitie slechts 43% van de stemmen heeft) dominantie verbroken staat te worden door een meer pro europese partij.
Jij bent geen Hongaar. Maar je denkt uit een foute hedendaagse Europese expansiedrift dat het goed is dat jij via Brussel wat te zeggen hebt in Hongarije. Want bukken of barsten zullen ze.

You create your own demons. :)
pi_220046013
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 06:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Door de keuzes van Orban
[..]
Nee, taak van Orban is om van die afhankelijkheid af te komen.

Hoezo is het van belang voor de Hongaren dat Hongarije als een vazal van Rusland fungeert..
Wat is het verschil met ons? Wij fungeren als vazal van de EU of van Amerika..

Ik heb het idee dat mensen in het Westen denken dat Rusland en China het grote kwaad zijn. Afhankelijk van hen zijn is not dune..

Maar wij, die afhankelijk zijn van andere partijen, daar hoor je het Westen niet over.

Je pakt gewoon je olie en gas bij het land dat het jouw het goedkoopst kan leveren. Dat is marktwerking.
pi_220046026
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:06 schreef Korenfok het volgende:
Vast een voorspelling:

En laat mij raaien:

Zodra de Hongaren per ongeluk WEL kiezen voor Orban dan zijn de verkiezingen gefraudeert.

Want de EU kan het nooit hebben dat bepaalde landen kiezen voor een pro Rusland houding, en dan is het altijd door fraude van de kant van de Russen.

Zo goedkoop.
pi_220046029
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:37 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Jij bent geen Hongaar. Maar je denkt uit een foute hedendaagse Europese expansiedrift dat het goed is dat jij via Brussel wat te zeggen hebt in Hongarije. Want bukken of barsten zullen ze.

wat....Voor expandsie drift.... Hongarije was het aller eertse land wat aansluiting zocht bij de Navo en de eu van de oude sataliet staten...

Waarom staat de Partij van Maygar erg hoog in de peilingen?
pi_220046071
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:42 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
En laat mij raaien:

Zodra de Hongaren per ongeluk WEL kiezen voor Orban dan zijn de verkiezingen gefraudeert.

Want de EU kan het nooit hebben dat bepaalde landen kiezen voor een pro Rusland houding, en dan is het altijd door fraude van de kant van de Russen.

Zo goedkoop.
Nee hoor, er is geen enkele land waar de bevolking massaal kiest voor een pro rusland beleid. Geen enkele. Maygar won al 31% van de stemmen bij de eu verkeizingen. Orban is nooit openlijk pro Rusland in Hongarije.

Zelfs als Rusland ooit vrije verkieizngen zou hebben dan zal er niemand pro dit beleid stemmen.

Misschien eens proberen in Rusland een echte vrije opositie die echt campagne kan voeren, dan eens zien of Poetin en zijn kliek het 2 jaar volhouden.... wordt graag voorzien van mijn ongelijk¤.... daarvoor moet je eerst vrije verkiezingen regelen.
pi_220046075
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:43 schreef Korenfok het volgende:

[..]
wat....Voor expandsie drift.... Hongarije was het aller eertse land wat aansluiting zocht bij de Navo en de eu van de oude sataliet staten...

Waarom staat de Partij van Maygar erg hoog in de peilingen?
Toen was de EU nog normaal, en tevens de NAVO. Nu is het wel een reus geworden dat uit de voegen is gebarsten. En dat zichzelf in stand houdt door oorlogen.

En wat voor democratie hebben we in de EU eigenlijk? We kunnen nota bene niet eens kiezen voor de mensen die daar zetelen!
pi_220046084
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:47 schreef Janus1986II het volgende:

[..]
Toen was de EU nog normaal, en tevens de NAVO. Nu is het wel een reus geworden dat uit de voegen is gebarsten. En dat zichzelf in stand houdt door oorlogen.

En wat voor democratie hebben we in de EU eigenlijk? We kunnen nota bene niet eens kiezen voor de mensen die daar zetelen!
We kiezen precies voor de mensen die er zetelen. Wat een gelul.

w
aarom staat Maygar zo hoog in de peilingen?
pi_220046097
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:43 schreef Korenfok het volgende:

[..]
wat....Voor expandsie drift....
Jeetje man.
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 14:51:34 #89
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220046110
quote:

[..]

Welke oorlogen heeft de EU zoal uitgevochten?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Forum Admin maandag 9 februari 2026 @ 14:54:40 #90
pi_220046142
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:37 schreef Since2003 het volgende:

[..]

Waarom is het elke keer hetzelfde liedje bij users die zo'n hekel aan "Europa" hebben. Expansiedrift laat denken dat er dwang is bij komen kijken. Al die landen wilden maar al te graag zelf in "Europa" omdat dat ze welvaart oplevert. Net zoals alle ex warschau pact landen dolgraag lid van nato wilden worden omdat dat het equivalent van een blijf van mijn lijf huis is.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin maandag 9 februari 2026 @ 14:55:58 #91
pi_220046156
quote:

[..]

Oorlogen _O-

Bij de koffieautomaat over welke cup a soup er voor volgende week besteld moet worden misschien.

Waar halen jullie je informatie vandaan :')
pi_220046177
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:49 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Jeetje man.
Ja vertel welke expansie drift....

welk land dwingen ze om lid te worden of zich aaan te sluiten... kom vertel
pi_220046189
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Waarom is het elke keer hetzelfde liedje bij users die zo'n hekel aan "Europa" hebben. Expansiedrift laat denken dat er dwang is bij komen kijken. Al die landen wilden maar al te graag zelf in "Europa" omdat dat ze welvaart oplevert. Net zoals alle ex warschau pact landen dolgraag lid van nato wilden worden omdat dat het equivalent van een blijf van mijn lijf huis is.
Ik heb wel een hypothese;

Dat komt omdat de anti eu mensen wie deze onzin blijven herhalen gewoon russissche trollen zijn.

Maar dat mag niet gezegd worden.... is niet netjes.
pi_220046191
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:54 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Wen er maar aan. Want met deze Europese Commissie en die parasitaire heks aan het roer ga je op termijn op nog veel en veel meer weerstand stuiten. Maar ja je zit liever vast in een self-fulfilling prophecy. Dus ik verwacht dat het eerst veel erger gaat worden. En dan zal men zich wel nog dieper ingraven. Life is like this. :P
  Forum Admin maandag 9 februari 2026 @ 15:02:30 #95
pi_220046195
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:01 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Wen er maar aan. Want met deze Europese Commissie en die parasitaire heks aan het roer ga je op termijn op nog veel en veel meer weerstand stuiten. Maar ja je zit liever vast in een self-fulfilling prophecy. Dus ik verwacht dat het eerst veel erger gaat worden.
_O-

Heerlijk, even prikken en daar gaat het masker af hoor.
pi_220046211
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:02 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
_O-

Heerlijk, even prikken en daar gaat het masker af hoor.
Prima joh. :P
pi_220046243
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:01 schreef Since2003 het volgende:

[..]
Wen er maar aan. Want met deze Europese Commissie en die parasitaire heks aan het roer ga je op termijn op nog veel en veel meer weerstand stuiten. Maar ja je zit liever vast in een self-fulfilling prophecy. Dus ik verwacht dat het eerst veel erger gaat worden. En dan zal men zich wel nog dieper ingraven. Life is like this. :P
Maar hoekomt het nu dat Maygar bovenaan staat in de peilingen. In de laatse verkiezingen (Europees parlement) ze 31% van de stemmen kregen en Orban slechts 43%?

Terwijl Orban daarvoor nog 52% van de stemmen kreeg?

Hoe kan dit nu? Dus waar moeten we aan wennen?
  maandag 9 februari 2026 @ 15:14:46 #98
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220046278
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:46 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Lachen, want alleen Rusland kan dit bouwen... echt pure corruptie en kontneuken van Orban.
Wacht even ik kijk even naar de projecten die europa bouwt

Ohh wacht die zijn er niet
pi_220046307
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:14 schreef xzaz het volgende:

[..]
Wacht even ik kijk even naar de projecten die europa bouwt

Ohh wacht die zijn er niet
Nee dat komt omdat wij een vrije en kapitalistische samenleving hebben. EU kan en heeft dit niet. genoer europese bedrijven die dit kunnen en willen doen.

In de eu bouwen landen niks, dat doen mensen en bedrijven...

klein veschil zelfs de oostblok landen zijn van het communisme afgestapt al een tijdje...

serieus
  maandag 9 februari 2026 @ 15:19:48 #100
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_220046311
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:19 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Nee dat komt omdat wij een vrije en kapitalistische samenleving hebben. EU kan en heeft dit niet. genoer europese bedrijven die dit kunnen en willen doen.

In de eu bouwen landen niks, dat doen mensen en bedrijven...

klein veschil zelfs de oostblok landen zijn van het communisme afgestapt al een tijdje...

serieus
Ja we bouwen datacenter waar de gemiddelde burger geen reed van ziet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')