Fake news, er doen maar 29 vrouwen mee.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wanneer moet Romy. Want ik hoor al de hele tijd dat ie nog moet. Maar ondertussen zijn er al honderden anderen geweest.
Daarom ook bizar knapquote:
30 toch?quote:Op zondag 8 februari 2026 21:38 schreef Felagund het volgende:
[..]
Fake news, er doen maar 29 vrouwen mee.
Wat een pessimisme.quote:
Ze doen het helemaal niet goedquote:Op zondag 8 februari 2026 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Daarom ook bizar knap![]()
Ik had er even m'n rekenmachientje niet bij. Ze doen het sowieso al heel goed de Nederlandse dames
Nee, 29.quote:
29quote:
Heb je de andere niet gekeken?quote:Op zondag 8 februari 2026 21:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze doen het helemaal niet goed
Alles gezien. Ze doen het niet goed.quote:
quote:Op zondag 8 februari 2026 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles gezien. Ze doen het niet goed.
Al geldt voor Van Vreden dat die gewoon op haar niveau zit, dus op zich wel goed gedaan. Maar niet vergeleken met de rest.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alles gezien. Ze doen het niet goed.
Romy wél, Melissa niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:42 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat ze nog wel te 'tweede deel achternaam' kan zijn.
Teperperkamp is dan ook geen woord he.quote:
Uiteraard. 92,5 is totaal onhaalbaar op dit moment voor haar.quote:
Met de hoogste score van 90 zal bijna niemand dat zelfs kunnen.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uiteraard. 92,5 is totaal onhaalbaar op dit moment voor haar.
Peperkamp zit daar denk ik normaal gesproken wel bij in de buurt.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:43 schreef Momo het volgende:
Gewoon leuk dat ze de OS hebben gehaald, neem aan dat ze zelf ook geen finale hadden verwacht
True! Dan hoor je echt tot de allerbesten. Maar ze is nog jong, dus wie weetquote:Op zondag 8 februari 2026 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Met de hoogste score van 90 zal bijna niemand dat zelfs kunnen.
Melissa heeft daar ongetwijfeld wél op gehoopt. Aangezien ze die al eerder heeft gehaald en 6e werd.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:43 schreef Momo het volgende:
Gewoon leuk dat ze de OS hebben gehaald, neem aan dat ze zelf ook geen finale hadden verwacht
Binnen deze sport ben je met 20 jaar al gearriveerd gezien er maar twee dertigers meedoenquote:Op zondag 8 februari 2026 21:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
True! Dan hoor je echt tot de allerbesten. Maar ze is nog jong, dus wie weet
Dat is heel vreemd ja. Bij die finale gisteren ook al. Je zou toch verwachten dat je voor de live sprong een vaste positie kiest, maar nee.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:46 schreef Montov het volgende:
Het camerawerk is waardeloos. Bij elke landing wordt van beeld gewisseld.
Klopt. Dacht dat ze jonger was. 17 of 18 ofzo.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Binnen deze sport ben je met 20 jaar al gearriveerd gezien er maar twee dertigers meedoen
Ja had ook gewoon gekund maar vandaag lukt het niet. Het niveau is ook wel gewoon heel hoog.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Peperkamp zit daar denk ik normaal gesproken wel bij in de buurt.
Absoluut niet Hill, die heeft al 3x gesprongen. Zei ik hier thuis ook alquote:Op zondag 8 februari 2026 21:49 schreef Redefine het volgende:
Nee niet Maisie Hill nog Maarten Tip, maar de Spaanse Cornell.
Ja het niveau is hoog. Maar ze zal zelf lijkt mij niet tevreden zijn. Geen echte top sprong ertussen (voor haar doen).quote:Op zondag 8 februari 2026 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja had ook gewoon gekund maar vandaag lukt het niet. Het niveau is ook wel gewoon heel hoog.
Peperkamp was echt heel matig. Had 1x haar board niet eens vast en een andere keer maar héél kort.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
Ja had ook gewoon gekund maar vandaag lukt het niet. Het niveau is ook wel gewoon heel hoog.
Precies. Sowieso weet je vaak toch nog wel wie er als laatste moet.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Absoluut niet Hill, die heeft al 3x gesprongen. Zei ik hier thuis ook al
Is op zich best doenbaar.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:53 schreef Redefine het volgende:
Voor de finale had je per sprong gemiddeld 76,75 nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |