Nee dat is de Tequila Sunrise.quote:
Stukje Gaylord II genot.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Komende week moeten de schansspringers dan ook maar een Blind Melon Double Rodeo doen.
Ja die ken ik dan weer welquote:
Dat zou pluspunten moeten opleveren.quote:
Laat het @de_boswachter niet horenquote:
Want?quote:Op zondag 8 februari 2026 20:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Laat het @:de_boswachter niet horen
Is dat zoals verwacht?quote:
Geen idee. Ik zie dit echt alleen maar tijdens de OS. Maar Peperkamp werd vier jaar geleden nog zesde.quote:
Ik zal eens schakelen ter vergelijking.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:16 schreef Felagund het volgende:
Vind het commentaar op de NOS eigenlijk beter dan dat van HBO max.
Ja, dat bedoel ik vooral. Ik werd een beetje gek van 2/3 Engelse termen per zin.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:18 schreef Redefine het volgende:
Tot nu toe is het commentaar vooral prettiger. De kenner is een stuk minder overdreven hip.
Thanksquote:Op zondag 8 februari 2026 20:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie dit echt alleen maar tijdens de OS. Maar Peperkamp werd vier jaar geleden nog zesde.
Edit: op de wereldranglijst (wat niet alles zegt) Peperkamp 13e, Van Vreden 39e.
Dat deels ook wel, maar meer het toontje wat erbij zit. En de waardering voor de sprong van Peperkamp de hele eerste run door was ook wel heel erg overdreven.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:19 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik vooral. Ik werd een beetje gek van 2/3 Engelse termen per zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |