De beste twaalf.quote:
Dus op de bibquote:
De meesten hadden een goede eerste sprong, dus dan wel meer risico bij de tweede.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
2e ronde veel slechte landingen tot nu toe.
Dat is een schwalbequote:
Nee een pinguinquote:
Ja vooral met die hand aan de grond.quote:
Als de rest op hun bek blijft gaan kan het ookquote:Op zondag 8 februari 2026 20:29 schreef Redefine het volgende:
Ze gaat wel een hele goede sprong nodig hebben om de finale te halen.
Dan wel ja. Dus nu allemaal even vanaf de zijkant blazen.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Als de rest op hun bek blijft gaan kan het ook
Maisie? Die viel weer, dus ligt eruit.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:34 schreef Redefine het volgende:
Had even gemist dat Hill niet gesprongen heeft. Dat is dan nog wel de enige die definitief de finale mist.
Er stond DNI, dus dacht iets als niet gesprongen. Maar het blijkt 'Did not improve' te betekenen. Al maar wel nog steeds de enige die definitief de finale niet haalt.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maisie? Die viel weer, dus ligt eruit.
Of verwar ik er nou 2?
Met 100 punten voor de ander sprong komt ze op 120 en kan ze nog bij de beste 12 komen als iedereen valt.:Pquote:Op zondag 8 februari 2026 20:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er stond DNI, dus dacht iets als niet gesprongen. Maar het blijkt 'Did not improve' te betekenen. Al maar wel nog steeds de enige die definitief de finale niet haalt.
Dat had ik bij Did not improve er wel al uitgehaaldquote:Op zondag 8 februari 2026 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
DNI betekent simpelweg dat je score voor dezelfde sprongklasse lager is.
Oh ja. Alles is nog mogelijkquote:Op zondag 8 februari 2026 20:38 schreef Montov het volgende:
[..]
Met 100 punten voor de ander sprong komt ze op 120 en kan ze nog bij de beste 12 komen als iedereen valt.:P
Ik ben van de Donald Duck.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:40 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik beticht jullie van een Goofy stance
Ik wacht nog steeds op een buffalo stancequote:Op zondag 8 februari 2026 20:40 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Ik op de Flamingo.quote:Op zondag 8 februari 2026 20:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op een buffalo stance
quote:Op zondag 8 februari 2026 20:40 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |