quote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Remco het volgende:
Ik zou nog liever van die piste afgaan dan onder zo'n helicopter te hangen.
Dit jaquote:Op zondag 8 februari 2026 12:08 schreef Szura het volgende:
Sta je dan een halfuur te wachten omdat een diva zo nodig met een kapotte knie naar beneden moest
Jeetje je kijkt dus voor de crashes net als bij wielrennen?quote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef RipCity het volgende:
leuk dat ze niet wegzappen zoals ze dat bij veel andere sporten doen na een crash. Vind deze heli actie wel leuk te zien.
Ja echt he, ik schijt bijna in mijn broek als ik het zie. Liever halfdood in coma dan met een gebroken been ofzo, dan heb je het tenminste niet door.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:14 schreef Remco het volgende:
Ik zou nog liever van die piste afgaan dan onder zo'n helicopter te hangen.
In Amerika vast meer dan in Europaquote:Op zondag 8 februari 2026 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat kost dat met de heli door de vallei, zonder dat je eerst je knie aan gruzelementen moet laten gaan?
Eigen risico is nu in ieder geval op.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat kost dat met de heli door de vallei, zonder dat je eerst je knie aan gruzelementen moet laten gaan?
en F1quote:Op zondag 8 februari 2026 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Jeetje je kijkt dus voor de crashes net als bij wielrennen?
Laten we voor haar hopen dat het niet halfdood is.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja echt he, ik schijt bijna in mijn broek als ik het zie. Liever halfdood in coma dan met een gebroken been ofzo, dan heb je het tenminste niet door.
Wielrennen kijken we voor de doden.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Met 300 man in een aluminium buis vol kerosine naar Gran Canaria is nog een stuk hogerquote:Op zondag 8 februari 2026 12:15 schreef Em31 het volgende:
Zou echt een hartaanval krijgen door die hoogte zo
Grote kans dat het gedaan is met de wedstrijd. De resterende favorieten hebben dadelijk een half uur mogen wachten dus vrees dat er weinig meer in de buurt gaan komen.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
In hoeverre kunnen de omstandigheden in 20 minuten veranderen?
Helikopters zijn gewoon cool!quote:Op zondag 8 februari 2026 12:15 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk dat de wintersporters daar wel gewend zijn om wat langer te wachten.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Grote kans dat het gedaan is met de wedstrijd. De resterende favorieten hebben dadelijk een half uur mogen wachten dus vrees dat er weinig meer in de buurt gaan komen.
En dan krijgen we dus een kampioene met een dopingluchtje
Ik maak me weinig zorgen om haar algehele gezondheid eigenlijkquote:Op zondag 8 februari 2026 12:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Laten we voor haar hopen dat het niet halfdood is.
En dan is de boel ondertussen ook nog weer even lekker opgewarmd en zachter geworden. Ja, RIP competitie dit.quote:Op zondag 8 februari 2026 12:17 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Grote kans dat het gedaan is met de wedstrijd. De resterende favorieten hebben dadelijk een half uur mogen wachten dus vrees dat er weinig meer in de buurt gaan komen.
En dan krijgen we dus een kampioene met een dopingluchtje
Vooral de vraag of de omstandigheden anders zijn jaquote:Op zondag 8 februari 2026 12:18 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Denk dat de wintersporters daar wel gewend zijn om wat langer te wachten.
meestal vliegen ze met kleinere toestellen naar de Canarische eilandenquote:Op zondag 8 februari 2026 12:17 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Met 300 man in een aluminium buis vol kerosine naar Gran Canaria is nog een stuk hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |