Nee curling schiet lekker op.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als internationale relevantie telt zouden we eigenlijk alleen snowboarden, curling, freestyleskien en schansspringen moeten behouden en zijn alle andere sporten niet echt relevant.
Ja, het is niet de meest populaire sport bij de gemiddelde Nederlandse kijker.quote:
/lief dagboekquote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:39 schreef Sorella het volgende:
Ik vind curling wel een grappige sport, dat trage gooien van die schijf en dan die 2 mensen met hun bezempje voor die schijf die hun eigen rot vegen om te proberen om die schijf zo dicht mogelijk bij de puck te laten stoppen.
Dat telt ook wel degleijk, het is volgens mij zelfs een vereiste, was volgens mij ook 1 van de redenen dat Honkbal geschrapt werd.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als internationale relevantie telt zouden we eigenlijk alleen snowboarden, curling, freestyleskien en schansspringen moeten behouden en zijn alle andere sporten niet echt relevant.
Het moet in 40 landen worden beoefend.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat telt ook wel degleijk, het is volgens mij zelfs een vereiste, was volgens mij ook 1 van de redenen dat Honkbal geschrapt werd.
Voor mannen is het zelfs 75 en tenminste op 3 continenten, tenminste voor de zomerspelen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Het moet in 40 landen worden beoefend.
Wat een vage benadering eigenlijk.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:43 schreef Remco het volgende:
[..]
Het moet in 40 landen worden beoefend.
We zitten nog niet op 1/4e hequote:Op woensdag 11 februari 2026 20:03 schreef Klopkoek het volgende:
Dit wordt voor het eerst sinds OS 1994 nul keer goud bij de mannen. Zomerspelen meegeteld.
De Boo lijkt in ieder geval in vorm. Dus er is wel een kansje ja.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:03 schreef Klopkoek het volgende:
Dit wordt voor het eerst sinds OS 1994 nul keer goud bij de mannen. De Zomerspelen meegeteld.
Misschien 500 meter klein kansje.
Stomme hinder-Chineesquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:09 schreef Arizona het volgende:
Joep extreem genaaid. Iedereen is tegen ons.
Had sowieso geen goud gewonnen en misschien geen zilver. Lag bij de 600 meter flink achter ten opzichte van De Boo.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:09 schreef Arizona het volgende:
Joep extreem genaaid. Iedereen is tegen ons.
Hij had maar 25honderste sneller moeten zijn voor brons.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:13 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Had sowieso geen goud gewonnen en misschien geen zilver. Lag bij de 600 meter flink achter ten opzichte van De Boo.
Ja en misschien Jens op de 1000 meter shorttrack, maar die kans acht ik ook niet heel grootquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:03 schreef Klopkoek het volgende:
Dit wordt voor het eerst sinds OS 1994 nul keer goud bij de mannen. De Zomerspelen meegeteld.
Misschien 500 meter klein kansje.
Of de relay, die is toch altijd chaotisch..quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en misschien Jens op de 1000 meter shorttrack, maar die kans acht ik ook niet heel groot
Doet Shitzak daar mee? Dan kan je die vast doorstrepen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:44 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of de relay, die is toch altijd chaotisch..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |